Distri Fresh International, o firmă din Oradea certificată cu cel mai riguros sistem de garantare a calităţii în domeniul logisticii pentru produsele alimentare, a lansat în elegantul decor al Casei Darvas - La Roche platforma www.carne-online.ro, prin care livrează în întreaga ţară carne, mezeluri şi brânzeturi fine pentru profesioniştii din HoReCa, dar și persoanelor care îşi organizează pe cont propriu evenimente private de înaltă ţinută. Distri Fresh a prezentat totodată şi noul concept All for Pizza: ingrediente, consultanţă, reţete şi demonstraţii pentru pizzerii.
Click pentru calitate
Saloanele Casei Darvas - La Roche au fost miercuri după-amiază, preţ de câteva ore, pline de profesionişti, bucătari şefi, cunoscători, gurmanzi şi colaboratori ai firmei orădene care au participat la lansarea platformei www.carne-online.ro.
Platforma, la care s-a lucrat încă din timpul pandemiei, asigură o selecţie ideală de carne şi materie primă atât pentru bucătăriile profesionale, cât şi pentru gurmanzi sau pentru persoanele care organizează evenimente private.
Site-ul a fost prezentat de gazda reuniunii, Ionuţ Dejeu, directorul general al Distri Fresh International, în prezenţa preşedintelui Asociaţiei Naţionale a Bucătarilor şi Cofetarilor din Turism, Ştefan Bercea, cu care compania orădeană a încheiat un parteneriat de colaborare, precum și a lui Eugen Capră, CEO-ul CARNEXPO Grill și Industria Cărnii, și a lui Lucian Marinescu, producătorul emisiunii UMAMI – al cincilea gust de la Pro TV.
"Site-ul www.carne-online.ro este deja funcţional, iar curând va fi îmbogăţit şi cu reţete şi recomandări de la chefi renumiţi, aşa încât toţi cei care se înregistrează vor primi şi recomandări de reţete şi ingrediente. Produsele pe care le distribuim sunt ambalate în cutii, cu fulgi de gheaţă necesari păstrării în condiţii optime, şi transportate în camioane frigorifice moderne. Utilizatorii îşi aleg produsele dorite, le pun în coş şi au la îndemână cea mai sigură metodă de plată prin BT Pay", a explicat directorul general al Distri Fresh International, Ionuţ Dejeu (foto).
Platforma www.carne-online.ro se diferenţiază de alte site-uri de profil prin bogăţia sortimentelor oferite din fiecare categorie de produse şi prin faptul că toate sunt de nivel profesional, de cea mai înaltă calitate, nefiind disponibile în retail şi având drept caracteristică faptul că au fost testate şi sunt utilizate de profesionişti. Toate aceste produse, de altfel, au fost premiate de nenumăraţi chefi din Europa. De pildă, una dintre varietăţile de brânză oferite de Distri Fresh International a obţinut anul trecut medalia de aur la un concurs internaţional de profil desfăşurat la Paris.
Din întreaga lume
Prin platforma www.carne-online.ro se comandă şi livrează în toată ţara carne de porc, vită şi pui, peşte şi fructe de mare, mezeluri, uleiuri şi conserve, aperitive, fructe şi legume, de cea mai înaltă calitate şi produse în întreaga lume.
O mare varietate din aceste produse, de altfel, au fost etalate de profesioniştii de la Distri Fresh într-o mise-en-place spectaculoasă din care nu au lipsit, de pildă, brânzeturi precum Pecorino Contandino Noce Intero (preparată din lapte de oaie, maturată cel puţin 120 de zile, din care 90 de zile în straturi din frunze de nuc), Dilano cu plante aromatice, cu pesto verde sau cu pesto roşu, cu nucă, cu trufe sau cu lavandă (brânză de vacă, produs pasteurizat şi maturat 6 săptămâni, cu condimentele adăugate în timpul procesului de maturare), Sottocentre al Tartufo Carpenedo (brânză din lapte de vacă pasteurizat şi condimentat cu aromă de frasin şi de trufe) şi multe altele.
Între fineţurile de brânzeturi au fost expuse spre degustare şi mezeluri luxuriante, cum ar fi Coppa Clasica sant'orso, Speck/trancio, Pancetta arratolata, Bresaola, Prosciutto cotto, Jamon de cebo etc, iar pentru completarea gusturilor şi a culorilor au fost presărate, spre desfătarea pofticioşilor, căpşuni, pere, rodii, struguri, caise confiate, nuci, caju şi altele.
Pe lângă aceste trufandale, participanţii la eveniment au fost răsfăţaţi şi cu biftec tartar preparat de cunoscutul chef Iulian Olaru (foto), oferindu-li-se, de asemenea, şi o degustare de vită Kobe, extrem de rafinată, obţinută din tauri castraţi, care poate costa chiar şi 1.000 de lei per porţie în restaurantele care folosesc acest sortiment.
Totul pentru pizza
Odată cu lansarea platformei www.carne-online.ro, Distri Fresh International a prezentat şi noul său concept All for Pizza, cu servicii complete pentru pizzerii, de la furnizarea de materii prime de calitate premium, originale din Italia, până la acordarea de consultanţă tuturor celor care vor să deschidă o pizzerie sau să-şi diversifice reţetele.
În acest scop, un chef pizzer al companiei orădene oferă şi demonstraţii, gratuit, la Pensiunea Valea Gepişului, deţinută de Distri Fresh, astfel încât profesioniştii din domeniu pot beneficia de asistenţă de specialitate.
10 ani de excelenţă
Distri Fresh International a fost înfiinţată în 2013 ca reţea de magazine de carne, dar în permanenţă compania a urmărit să se diferenţieze de celelalte societăţi de profil, începând prin crearea brandului de magazine de tip măcelărie/carmangerie Ciocu' Mic, destinat produselor din pasăre, iar ulterior achiziţionând brandul Cominca, specializat în procesarea cărnii de porc şi de vită, precum şi creând marca Delicatezzuri, pentru produsele din carne premium.
În imagine, o parte din echipa actuală a Distri Fresh International
Datorită expansiunii continue, societatea a vândut apoi divizia de retail, care încorpora zece magazine, şi s-a concentrat pe distribuţia en gros, în 2018 începând construirea unui centru logistic cu temperatură controlată în Parcul Industrial Borş, finalizat în 2020, şi pe instalarea unei linii de ambalare a cărnii în atmosferă modificată şi în vacuum de ultimă generaţie, cu o capacitate de 10 tone în 8 ore.
"Pandemia ne-a făcut să fim alături de sectorul HoReCa, am diversificat gama de produse destinate acestuia astfel încât, pe lângă carne, am început să distribuim, direct de la producători, preparate din carne, brânzeturi, conserve, uleiuri şi făină pentru pizzerii şi patiserii", a precizat directorul general al companiei, Ionuţ Dejeu.
Certificată International Food Standard
Rezultatele specializării şi extinderii s-au materializat pentru Distri Fresh International prin obţinerea, anul trecut, a locului III pe ţară la secţiunea „firme mijlocii” din partea Camerei de Comerţ şi Industrie a României, având o cotă de piaţă de 3% - 5% pentru produsele pe care le asigură, ceea ce înseamnă că 3-5 români din 100 consumă direct sau indirect produse oferite de compania orădeană.
Din 2022, Distri Fresh International operează două centre logistice, celui din Borş adăugându-i-se încă unul în Lugaşu de Jos.
Distribuţia produselor se realizează în întreaga ţară cu o flotă proprie de 21 de camioane frigorifice autorizate sanitar veterinar, iar pe parcursul anului a implementat cel mai înalt sistem de garantare a calităţii în domeniul logisticii pentru produse alimentare, IFS – International Food Standard, certificat de SGS Germania.
(advertorial)
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.