După ce a înregistrat nu mai puțin de 12 oferte în cadrul licitației, Consiliul Județean Bihor a desemnat o asociere formată din două firme bihorene care să execute lucrările de modernizare a drumului județean DJ 763 Padiș - Ic Ponor.
Potrivit unui comunicat al administrației județene, desemnarea constructorilor a avut loc miercuri, decizia comisiei de licitație fiind să dea câștig de cauză asocierii Asfamixt - Costa Voc, a cărei ofertă a fost de 59,031 milioane lei, fără TVA, și care și-a asumat executarea lucrărilor în termen de 18 luni de la emiterea ordinului de începere a lor.
Contractul între CJ Bihor și asocierea celor două firme va fi semnat, însă, doar dacă până la 20 noiembrie nu vor fi depuse contestații din partea celorlalți 11 ofertanți. „Dacă nu vor fi contestații, la sfârșitul acestei luni se va semna contractul de execuție. În primăvară vom începe efectiv lucrările”, a precizat președintele CJ Bihor, Ilie Bolojan.
Proiectul este finanțat din fonduri europene și din bugetul Consiliului Județean Bihor. Drumul de 9,75 kilometri din Munții Apuseni, fost drum forestier, va fi asfaltat, fapt care va contribui la dezvoltarea și accesibilitatea zonei turistice Padiș. El va facilita legătura între județele Bihor și Cluj, asigurând accesul către mai multe obiective turistice și trasee marcate din zonă, precum Cheile Galbenei, Poiana Florilor, Valea și Stațiunea Boga, Cheile Someșului Cald, Poiana Vărășoaia, Cetatea Rădesei și altele.
Modernizarea DJ763 Padiș – Ic Ponor face parte din proiectul „Construirea și reabilitarea legăturilor rutiere secundare către rețeaua rutieră și nodurile TEN-T din județul Bihor”, care vizează construirea a 37,6 kilometri de drumuri noi în Bihor: centurile Sântandrei (5 km), Oșorhei (5,8 km), Nojorid (8,4 km), deja date în folosință, precum și centura Biharia (8,7 km), aflată în lucru, precum și reabilitarea a 36,1 kilometri de drumuri județene existente: DJ 795 Salonta – Tinca (23,3 km) și DJ 767 Oșorhei – Copăcel (12,8 km), și acestea aflate în lucru.
Pentru această lucrare, CJ oferea până la 88,436 milioane lei (valoarea estimată a proiectului), iar la licitație au mai depus oferte firmele Elis Pavaje, Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj, PORR Construct, Dumexim și Viarom Construct, precum și asocierile formate din firmele Global Industrial - Imperial Proconstruct SRL - CML RO, Madlev Cons - Mirghis & Mayer - Dimar - Opentrans, Precon Transilvania -Selina SRL, Diferit AG și Diferit SRL, Dacia Asphalt - Oyl Company Holding AG SRL și Drumuri Orășenești - MBS Group.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.