Nici bine nu s-au stins ecourile alegerilor locale, că deja zgomotul picamerelor redevine dominant. Cei care credeau că a venit vremea panseluțelor și a ștaifului să facă bine să citească planurile de viitor ale noului și totodată vechiului primar, Florin Birta.
Mandatul care va începe e sub spectrul mulțimii de pasaje, sub și supraterane. Acestea nu sunt în sine o problemă pentru administrație, edilii au demonstrat că pot gestiona onorabil asemenea investiții. În schimb, sunt o problemă pentru orădeni, care din nou vor trebui să facă giumbușlucuri în trafic până se repornește circulația pe străzile aflate în șantier.
Marea problemă a aleșilor nu este să realizeze cât mai multe pasaje sau drumuri, ci să le inaugureze cât mai repede. Pentru asta, însă, e nevoie de constructori destoinici.
De mai bine de un an o firmă se chinuie să lărgească strada Meșteșugarilor de la două la patru benzi și încă suntem la faza finisajelor. În schimb, un alt constructor a mărit, e drept, doar cu o bandă în plus, Calea Aradului, iar lucrarea i-a luat puțin peste o lună. Sigur, Meșteșugarilor e o stradă mai lungă, dar acolo circulația a fost oprită, pe Aradului s-a lucrat sub trafic.
Degeaba se plâng unii constructori locali că au apărut pe piață firme de afară care le iau pâinea de la gură. Pe beneficiari, adică pe orădeni, cei care până la urmă dau banul, îi interesează mai puțin originea șantieriștilor și mai mult timpul în care calvarul se sfârșește.
Pasajul Decebal - Vladimirescu este primul pe țeavă. Circulația auto și cea a tramvaielor vor fi oprite. Nu putem face omletă fără să spargem ouăle, dar să sperăm, totuși, că „bucătarul” se va mișca foarte repede, iar de la toamnă măcar tramvaiele vor circula normal.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.