În general, o reclamă pentru o companie aeriană urmează o reţetă clasică. Sunt prezentate confortul scaunelor, amabilitatea stewardeselor, mâncarea de calitate, priveliştea spectaculoasă.
Se pare că reţeta aceasta este plictisitoare pentru ruşi. O companie aeriană low-cost din Rusia şi-a elaborat strategia şi a hotărât ca priveliştea pe care eventualii clienţi ar trebui să o vadă este cea cu stewardesele semi-dezbrăcate cu furtunuri cu apă.
Copyrighterii angajaţi de compania Avianova s-au "înarmat" cu nişte fete sexy, bikini provocatori şi mulţi bureţi cu spumă şi au creat un clip care i-a lăsat pe mulţi cu gura căscată.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.