În ciuda pandemiei şi a digitalizării forţate, Spitalul Judeţean din Oradea n-a reuşit să facă pasul în epoca modernă.
Pacienţii care vor să se programeze la ambulatoriu pentru consultaţii trebuie să aibă un car de răbdare. Vinerea trecută, un orădean a sunat de nenumărate ori la toate cele trei numere de telefon afişate pe site-ul spitalului şi fie n-a răspuns nimeni, fie toate au sunat ocupat.
Când în sfârşit a ridicat cineva, a spus că nu se ocupă de programări şi că, de fapt, nici nu se pot face programări telefonic, pentru că angajaţii care ar trebui să răspundă la telefon se ocupă de pacienţii care ajung la ghişee şi care "sunt prioritari" faţă de cei care sună.
De ce nu are spitalul angajaţi anume care să răspundă la telefoane - căci atunci probabil oamenii n-ar mai plimba virusurile pe la ghişee pentru o amărâtă de programare - nu se ştie.
Oare de ce "prioritate" au parte cei care îşi încearcă norocul cu o programare online?
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.