OTL și Compania de Apă vor să se mute din oraș și să-și facă sedii prin Parcul Industrial. Sar în ochi sumele mari necesare pentru asemenea mutări, însă, vrem nu vrem, ele trebuie făcute. E drept, avem străzi neasfaltate, blocuri nereabilitate termic, subvenții mici la termie și pomeni electorale inexistente, dar astfel de relocări au rolul de a eficientiza activitatea companiilor.
După ce fabricile din mijlocul orașului au dispărut în mod natural, iată că intrăm în etapa a doua a regenerării urbane. Urbana SA a dispărut lăsând loc unui bloc uriaș. RER, la rândul său, se mută și nu cred că plânge cineva după parcarea plină cu mașini de gunoi din strada Tudor Vladimirescu.
Acum OTL dorește să scoată autobaza dintre blocurile nou apărute în preajmă. Dacă nu ar costa foarte mult, și depoul de tramvaie ar putea avea aceeași soartă, căci e deranjant pentru vecini să fie treziți de prima cursă, la 4 dimineața.
CAO e și ea într-o situație complicată. Cu mai multe sedii risipite prin oraș, e greu să urmărești echipele de angajați și să parchezi în spatele Primăriei utilaje grele. Mutările costă, dar valorificarea terenului autobazei OTL și a clădirii CAO ar acoperi o parte din investiții.
Nici cazarma Poliției de Frontieră sau cea a Jandarmeriei nu cred că ar trebui să stea pe terenuri scumpe, în buricul târgului. Se poate face instrucție și dincolo de centură, departe de zona rezidențială.
Dacă se va găsi și un ministru al Justiției cu capul pe umeri, poate vom reuși să scoatem și pușcăria din centru, mai ales că vecinătatea cu Consiliul Județean tot n-a reușit să-i oprească pe unii politruci să fure cu nerușinare.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.