URMĂREȘTE-NE PE
LUNI, 01 IULIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Ce destin frământat a avut terenul de lângă Aquapark. Când acolo s-a lansat proiectul Mecena, pastorul Tokes Laszlo a făcut scandal pentru că banii ungurimii au fost deturnați cu sprijin politic din Ungaria. Cum necum pe vremea mandatului lui Ilie Bolojan terenul a fost vândut cu 900.000 de euro magnatului Alexandru Mudura junior, care s-a angajat să facă acolo un hotel ba chiar și un centru de afaceri.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Plicticoasa campanie electorală s-a animat abia pe final, când am avut parte și de o adevărată „lovitură de imagine”, amintind de marile dezvăluiri ce făceau „deliciul” confruntărilor politice din anii 90. Prefectului liberal Dumitru Țiplea i-a fost „extras”, din debaraua în care-l credea bine ascuns, un schelet încă urât mirositor, datând din perioada studenției...
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, o companie românească a anunțat, la Oradea, că își amână lansarea zborurilor dinspre și către București, vestită inițial, acum o lună, pentru toamna acestui an, așa încât ele vor începe nu pe 15 septembrie, ci pe 1 martie. Un fost controlor de trafic aerian pe aeroportul de aici vestea pe Facebook, nu fără satisfacție, că „Gata cu AnimaWings la Oradea! I-ați crezut? Campania s-a terminat!”...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ați votat la alegerile locale și europarlamentare?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Săptămâna trecută am arătat că, pentru a se justifica în fața electoratului că au închis păcănelele la sate, guvernanții noștri au călcat efectiv legea în picioare și au revocat autorizațiile valabile ale unor comercianți, aspect care va conduce într-un viitor nu foarte îndepărtat la plata de compensații serioase către acești comercianți.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Diabetul este o boală cu o evoluție lentă și silențioasă, dar hiperglicemia cronică determină o serie de probleme de sănătate, uneori foarte grave. Supravegherea medicală continuă este foarte importantă, descoperindu-se factorii de risc și cei agravanți precum și bolile asociate (hipertensiunea arterială, bolile cardiovasculare, obezitatea), toate acestea cu scopul instituirii unui tratament adecvat.
16 Mai 2024, 10:35

Se anunță noi zboruri de pe Aeroportul Oradea: AnimaWings va opera curse spre București, cu prețuri ce vor porni de la 25 de euro pe sens

Se anunță noi zboruri de pe Aeroportul Oradea: AnimaWings va opera curse spre București, cu prețuri ce vor porni de la 25 de euro pe sens sursa foto: Facebook / Animawings
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Compania românească AnimaWings, cu capital privat, a anunțat că din această toamnă va începe să opereze noi rute interne și internaționale, între care și una între Oradea și București.

Primul zbor va fi, de pe aeroportul orădean pe Henri Coandă, pe 15 septembrie. 

Orar convenabil

Potrivit site-ului specializat boardingpass.ro, AnimaWings a anunțat că din luna septembrie va deschide două rute externe noi de pe aeroportul internațional Henri Coandă din Otopeni, unde își are și hub-ul, către Paris și Larnaca, precum și trei rute interne, spre Cluj, Iași și Oradea.

Cursele Oradea – București vor fi operate cu începere din 15 septembrie, iar zborurile dintre cele două orașe vor fi disponibile în fiecare zi, cu excepția celor de sâmbătă.

Biletele pentru ruta Oradea – București, precizează boardingpass.ro, vor avea un preț de pornire de 25 euro pe sens la clasa economică și de 159 euro/sens pentru un loc la clasa business.

Biletele ar urma să fie puse în vânzare în curând pe site-ul animawings.com, potrivit unui anunț făcut de reprezentanții operatorului aerian.

Contactat de BIHOREANUL, directorul Aeroportului Oradea, Răzvan Horga, a confirmat noile curse ale AnimaWings. Potrivit acestuia, orarul zborurilor va fi:

București (OTP) 7.00 – Oradea (OMR) 8.00

Oradea (OMR) 8.45 – București (OTP) 9.45

Cu Airbus

Tot din septembrie, AnimaWings va asigura curse Cluj – București (38 euro/sens la economic class, 172 euro/sens la business, de luni până vineri), Iași – București (35 euro/sens la economic și 169 euro/sens la business, câte un zbor marți, joi și duminică, iar luni, miercuri și vineri câte două zboruri).

AnimaWings este o companie privată cu capital românesc și operează aeronave Airbus 220-300 (cu 8 locuri la business și 130 la clasa economică), a căror mentenanță este asigurată de Lufthansa, operând până acum în Europa de Est, Spania și Orientul Mijlociu.

Pachetul majoritar de acțiuni este deținut de Christian Tour Holding SA. 

În competiție

Compania AnimaWings va concura pentru ruta Oradea – București nu doar cu compania publică Tarom, ci și cu HiSky. Aceasta va opera, din luna octombrie, 5 curse săptămânal pentru a lega aeroportul orădean de Capitală.

De la Oradea, HiSky va zbura și la Londra, tot din octombrie, precum și curse charter către alte destinații turistice – Hurgada (Egipt), Antalya (Turcia) și Monastir (Tunisia).

HiSky va opera de la Oradea timp de cinci ani, în urma unei asocieri cu Air Oradea care îi permite să încaseze subvenții de până la 750.000 euro, în funcție de gradul de rentabilitate a curselor, adică de încărcare.

Tot de la Oradea va zbura, timp de patru ani, cu începere din 3 iunie, și compania publică poloneză LOT – Polish Airlines, către Varșovia, operarea acestei rute devenind serviciu public obligatoriu și fiind concepută să asigure conectarea, cu un singur bilet, cu destinații din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu și Asia, pentru care va putea beneficia de subvenții de până la 9,87 milioane euro, tot în funcție de gradul de încărcare a aeronavelor.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
5 Comentarii
Aerogara e sublima, pacat ca nu sunt curse...
Adevarul e ca daca nu suntem in stare sau nu putem sa atragem o companie de genul lui Wizzair nu are rost sa risipim banii pe companii fantoma care incaseaza subventia si dispar. Sa aiba politicienii nostri cu ce sa zboare la Bucuresti indiferent de pret ca oricum le decontam noi biletele, e suficient Tarom-ul. Acum se bate toba cu compania poloneza LOT, am facut un calcul un zbor cu escala de cateva ore la Madrid sau Barcelona, care in total ajunge sa dureze 6-7 ore, costa 385-450 euro. Sunteti tampiti, credeti ca va folosi cineva aceasta legatura? Faceti locuinte pentru tineri de banii dati pe subventii daca tot va plangeti ca pleaca forta de munca din tara, creati zone construibile (cu drumuri si canalizare), exticei care au cumparat apartamente cand erau 30-40.000 de marci si acum le vind cu 100-150.000 euro.
Postat 19 Mai 2024, 09:14 de Emilut
Decât să se fi scremut atât de tare și pe bani mulți ...
... județul putea foarte bine să plătească fotoghinul și cafeaua la operatorul cursei București - Londra, ca să facă o escală la Oradea atât la dus cât și la întors. În mod sigur că operatorul ar fi ajuns să dubleze numărul de zboruri, având în vedere că aeroportul din Oradea ar fi devenit un nod de decolare și aterizare pentru o populație întinsă până la 100 km în jur.
Postat 17 Mai 2024, 17:54 de KP
Vin alegerile
Tarom a injumatatit nr de curse , in ultimul an din lipsa de pasageri. Asta deja e a 3 firma ce promite zboruri . Voi mai credeti in povesti? Chiar puneti botul la toata propaganda de dinainte de alegeri
Postat 17 Mai 2024, 10:55 de Mihaita
Nu știu cât vor rezista
Merge atâta lume către capitală? Mă îndoiesc... Majoritatea sunt bugetarii și funcționarii care lucrează în București. Și dacă primesc un ordin tăcut să folosească doar Tarom, clar celorlalte două companii le scade numărul de potențiali clienți... Curios cum va evolua. Ar trebui așa ca o curiozitate peste un an să vă interesați câți bugetari / funcționari care fac naveta au folosit companiile private în detrimentul Tarom
Postat 17 Mai 2024, 07:04 de Vio_427
Si parandaratul ??
Nimeni nu zboara din sau spre Oradea fara o spaga consistenta la Marele Chel Birtinez ! Dar...daca a aparut o noua companie aeriana care opereaza zboruri din Oradea si care NU primeste subventii de la bugetul de stat, cum se mai justifica primirea subvetiilor de care moldovenii de la Hysky care opereaza pe aceeasi ruta ??
Postat 16 Mai 2024, 12:37 de Silver_Cat
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6489 RON
  • 1 EUR = 4.9771 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON