Iluminatul public din Oradea a fost preluat miercuri de Agenţia de Dezvoltare Locală Oradea, care administrează parcurile industriale orădene, de la firma Luxten care l-a administrat timp de două decenii.
Începând din 14 iulie, avariile apărute la sistemul de iluminat public pot fi sesizate telefonic la dispeceratul Poliţiei Locale, în scris la Primăria Oradea sau prin aplicaţia Oradea City Report.
"Cetăţenii care sesizează disfuncţionalităţi în iluminatul public se pot adresa: prin telefon la dispeceratul Poliţiei Locale Oradea, respectiv la numărul de telefon 0259/969; prin email la adresa primărie@oradea.ro; aplicaţia Oradea City Report, disponibilă în Magazin Play şi App Store, având posibilitatea de a verifica în timp real stadiul sesizării depuse sau personal la registratura Primăriei Oradea", se menţionează într-un comunicat al Primăriei.
Sesizările privind disfuncţionalităţile preluate vor fi redirecţionate către Compartimentul Iluminat înfiinţat în cadrul ADLO, iar cele privind extinderea reţelelor de iluminat public vor fi transmise Direcţiei Tehnice din cadrul Primăriei.
"Reclamaţiile sau sesizările anonime se analizează în vederea clarificării aspectelor semnalate şi a iniţierii eventualelor măsuri ce se impun, cu condiţia precizării cât mai exacte a locaţiei", se mai menţionează în comunicat.
Preluarea iluminatului public din oraş în administrarea ADLO a fost hotărâtă de Consiliul Local anul acesta prin Hotărârea 246, adoptată la sfârşitul lunii martie.
Măsura a fost luată întrucât contractul de concesiune încheiat cu Luxten a ajuns, după 20 de ani, la sfârşit, iar ADLO are deja experienţa întreţinerii sistemului de iluminat public dat fiind că se ocupă deja de asta pentru clienţii din parcurile industriale orădene.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.