Turiştii care ajung din alte judeţe ale ţării la Aquaparkul Nymphaea vor putea să „semnalizeze” de unde provin. Ca să-i ajute să-şi găsească mai uşor autoturismele după ce ies relaxaţi din bazine, conducerea Administraţiei Domeniului Public a decis să boteze sectoarele din parcare, dar nu simplu, cu literele alfabetului, cum se obişnuieşte în parcări, ci cu numele unor judeţe.
Astfel, turiştii vor putea să ajungă la aquapark şi să parcheze în zona „Arad”, „Braşov” ori „Covasna”. În plus, plăcuţele au fost personalizate şi cu clădiri simbol din judeţele respective.
Noua rânduială ar putea induce însă în eroare turiştii, care ar putea crede că au dreptul să parcheze doar în „judeţul” lor. Dacă ar fi aşa, este clar că sectorul „Cluj” se va umple instant, la cât de mulţi clienţi are aquaparkul proveniți din judeţul vecin.
Adevărul este, totuși, că oricine poate parca oriunde, numele judeţelor fiind menite doar să ajute turiştii să îşi amintească unde şi-au lăsat autoturismele. Ca-n Braşov sau Constanţa, dar în Oradea...
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.