URMĂREȘTE-NE PE
MIERCURI, 05 FEBRUARIE 2025
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
În sfârșit, Primăria se apucă de proiectarea reabilitării și extinderii Stadionului Tineretului. Vreme de mulți ani baza sportivă a rămas la stadiul anilor 70, doar că ceva mai dărăpănată. De altfel, multe obiective au căzut pradă, în toată țara, lipsei de bani sau nepăsării, pentru că patrimoniul aparține diverselor ministere incapabile să acceseze fonduri europene.
Zic şi eu
Adrian Cris
De vinerea trecută numai proștii, conspiraționiștii și haterii mai pot spune că șeful DGASPC Bihor, Călin Puia - despre care BIHOREANUL a dezvăluit că a patronat furtul unor mari cantități de carne de bizon donate pentru centrele de copii și adulți cu dizabilități, dar transformate în produse din carne de porc, mai ieftine și în cantitate mai mică -, ar fi „ținut în brațe” de cineva, că are „spate” politic, așa cum se laudă, pentru că are carnet de membru PNL (ca și cum în partide, inclusiv în PNL, n-ar fi și lichele).
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre măsurile de reducere a posturilor și eficientizare la Senatul României, care au stârnit vâlvă după ce au fost anunțate de Ilie Bolojan?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Zilele acestea se discută în spațiul public despre demararea, de către unele partide politice, a procedurii de suspendare a Președintelui României. În acest context, este important de înțeles cât de legală (constituțională) și mai ales cât de eficientă poate fi o asemenea procedură.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Exercițiile fizice fac parte din tratamentul diabetului zaharat de tip 2. Activitatea fizică nu înseamnă neapărat sport sau exerciții fizice susținute. Efectele benefice ale activității fizice regulate sunt recunoscute ca efecte sigure asupra sănătății precum și a moralului. Activitatea fizică diminuează insulino-rezistența, determinând o scădere a glicemiei. Pe termen lung reprezintă un real ajutor pentru menținerea greutății sau a pierderii de greutate în cazul obezității, ceea ce se reflectă în diminuarea riscului de complicații cardiovasculare și de hipertensiune arterială, menținerea în formă a articulațiilor și a musculaturii și nu în ultimul rând ameliorarea calității somnului.
25 Noiembrie 2018, 15:41

Ne enervează: Autobuzele cumpărate de OTL din Olanda nu au decât două uşi

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Orădenii care folosesc mijloacele de transport în comun sunt tot mai convinşi că şefii OTL nu circulă niciodată cu ele.

Altfel nu se explică de ce au cumpărat zece autobuze deloc practice.

Vehiculele MAN Lion City, achiziţionate în vară din Olanda, au doar două uşi, una în faţă şi una la mijloc, astfel că, la orele de vârf, coborârea din ele este de-a dreptul o provocare...

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
23 Comentarii
oradeanbihor
Îți dau sfaturi pt că tu tragi Romania in jos.
Postat 27 Noiembrie 2018, 22:37 de Sandu1206
Unom
Pt ca prostii ca tine sa nu distrugă mai mult, decât au distrus. Unii stau in Romania și își fac pensie din alte țări, tu stai pe pensia lui moșu. Daca se duce, ce o sa faci????
Postat 27 Noiembrie 2018, 22:35 de Sandu1206
!!!!
@oradeanbihor: Dar dacă e așa frumos să urci prin față, să cumperi bilet și să cobori prin mijloc, de ce să te întorci în România? România cea urâtă...în care doar PSD e de vină! De ce să nu ai abonamen t și șoferul doar să verifice abonamentul...nu pricep. Că înțeleg că unii au viețuit prin USA, Japan, Germany! Mă rog...în Azerbaidjan nu am fost deși regret. Baku e un oraș super!
Postat 27 Noiembrie 2018, 09:15 de unom
@ unom
Stai relax: niste frustrati. In momentul in care argumentele lor devin penibile imprastie cu laturi pentru asta-i tot ce pot. Au descoperit si ei orasul, au mai dat cu matura prin tari straine si simt nevoia sa dea sfaturi.
Postat 26 Noiembrie 2018, 23:58 de oradeanbihor
Unom
Că sa înțeleagă prostii ca tine, că voi trageți tara in jos .
Postat 26 Noiembrie 2018, 19:01 de Sandu1206
?
@oradeanbihor: eu nu pricep o chestie! Daca asa de mișto e in Vest, de ce s-au mai întors să sălășluiasca p-acilea? Inteleg ca unul avea un schimbător de mașini în familie, deci nu circula cu autobuzul! Si-atunci?
Postat 26 Noiembrie 2018, 17:56 de unom
Și în vremea lui Ceaușescu
Scria langa ușa URCARE/ COBORÂRE
Postat 26 Noiembrie 2018, 08:43 de Sandu1206
Aproximativ corect
Pe unde sunt eu inca și azi, nu sunt case de belete. Le poti lua de la soferi, sau chiar abonamente de o zi. Autobuzul are exact aceeasi configuratie la usi, faza functioneaza. Da si daca stii ca mergi 14 statii stai in spate, cand mai ai vreo 2 3 vii mai spre mijloc. Asta tine si de oameni si de mentalitate. Deci autobuzele sunt urbane iar cei enervati de bihoreanul sunt liberi sa se mute la cititul articolelor lui corpas. Sau la luju sau la fakenews BH
Postat 26 Noiembrie 2018, 08:01 de poiu
Transport
Aceste autobuze sunt destinate transportului urban, adica in oras. Nu mai scrieti prostii. Biletele se cumpara de la sofer, la urcare, pe usa din fata. Soferul nu vinde, insa, si abonamente cum scrie unul pe aici. Coborarea se face pe usa din spate. Sunt proiectate pt un alt sistem. Orasele care le folosesc nu au controlori de bilete. Salveaza niste cheltuieli. Poate asta se vrea si la Oradea.
Postat 26 Noiembrie 2018, 07:49 de Alcor
Va enerveaza?! Si voi ne enervati pe noi!
Bihoreilor, vreti sa spuneti ca va enerveaza ca banii nostri sunt cheltuiti anapoda! Nu vad alt sens al ,,enervarii"! Acum ca ne-am lamurit, sa trecem la pasul doi: a interpelat vreun redactor pe primarul Oradiei, l-a intrebat vreun jurnalist de la aceasta publicatie ce a fost in capul lui (mai corect e ce n-a fost!) cand a achizitionat autobuze destinate transportului interurban pt. a le folosi in transportul urban?! Dupa ce v-ar fi sau nu raspuns, veneati si incropeati un articol. Asa ar fi fost corect! Dar cum procedati voi, cu formularea ,,impersonala" a intrebarilor, pare mai mult o milogeala, un apropo sa va zvarle boierul cativa creitari. Pacat, ca potential aveti! P.S. L-am pomenit pe primar deoarece cu un lucru suntem toti de acord: nici femeile de serviciu din primarie nu-si schimba mopurile fara aprobarea primarului, pixul lui decide pe ce se cheltuie banii!
Postat 26 Noiembrie 2018, 06:18 de pinonel
Soferul vinde bilete si verifica abonamentele (nu vinde abonamente).
Alcor are dreptate. El e mai umblat.
Postat 25 Noiembrie 2018, 23:58 de Sandu1206
https://youtu.be/uZfaPbhFiXk
ORADEANBIHOR, ca sa nu mori prost ( tot prost mori, dar așa sa vezi și tu cum e in Vest, diferit de URSS ) , ai acolo în video autobuze vechi și noi, pt educația ta învață să folosești.
Postat 25 Noiembrie 2018, 23:57 de Sandu1206
oradeanbihor , ba dă proastă ești
Intri in autobuz pe ușă din fata , pui oyster-ul la cititor, șoferul vede .
Postat 25 Noiembrie 2018, 23:47 de Sandu1206
Subiectivi
Unii sunt subiectivi. Eu personal nu circul cu autobuzul/tramvaiul datorita activitatii pe care o desfasor. Am treburi pt care ma deplasez destul de mult si pe cat posibil, intr-un timp cat mai scurt). Am insa cunoscuti care sunt multumiti de transportul in comun.
Postat 25 Noiembrie 2018, 22:18 de Alcor
Articolul e subliminal
Nu numarul de usi e problema ci faptul ca "la orele de vârf, coborârea din ele este de-a dreptul o provocare...".Adica autobuzul e prea aglomerat.Orarul de functionare e putin defect sau,mai degraba ,vehicolele otl circula din ce in ce mai rar datorita ambuteiajelor provocate de ceilalti participanti la trafic.Efectul butterfly al celor mai scumpe bilete din tara.
Postat 25 Noiembrie 2018, 22:04 de excalibur
Autobuzele acestea asa sunt proiectate
Soferul vinde bilete si verifica abonamentele (nu vinde abonamente). Soferul nu se atinge de bani! Banii pt bilet ii baga pasagerul intr-o cutie care e fixata de bordul autobuzului.
Postat 25 Noiembrie 2018, 21:51 de Alcor
Autobuzele acestea asa sunt proiectate
Pe usa din fata, soferul vinde bilete si verifica abonamentele. Pe usa din spate se face coborarea. Ca atare, nu au nevoie de controlori de bilete.
Postat 25 Noiembrie 2018, 21:45 de Alcor
@ sandu
Sa inteleg ca investitia in cititoarele acelea de carduri pentru abonamente e degeaba, nu? Ar trebui soferul sa verifice fiecare abonament, bilet, eventual sa mai si vanda. Stiu ca ai ramas cu mentalitate de navetist dar totusi ai ajuns la oras, fii "smart"!
Postat 25 Noiembrie 2018, 21:04 de oradeanbihor
Nu-i bai
Îl înțeleg pe Sarca, că el a fost doar in Uzbekistan, Azerbaidjan fosta URSS ( de acolo și porecla căpitan de securitate ) , dar nici voi nu ați fost măcar până în Austria. Așa sunt toate autobuzele in Vest și în SUA și în Japonia. Și ungurii se adaptează , dar unii de ai noștri tot la URSS le sta capul. V-ar prinde bine epoca lui Fred și Barney.
Postat 25 Noiembrie 2018, 20:54 de Sandu1206
Din ciclul" niste idioti bugetari!
De la Lupau incoace birtinezul numai idioti pune la conducerea OTL si in general la toate firmele CL! In logica postarilor era suficienta o usa sa poata verifioca soferul biletele si la urcare si la coborare! Pot incerca astia sa faca coborarea pe la spate, prin tava de esapament, cosul de fum al "lagarului" circulat!
Postat 25 Noiembrie 2018, 19:50 de scortosul
@ sandu
Confuzi autobuzele otl cu "rata", stii tu, autobuzu ala cu care faceai naveta din sat la Oradea in pruncie.
Postat 25 Noiembrie 2018, 19:48 de oradeanbihor
Da
Nu despre cum au fost concepute este vorba ! Nu se potrivesc în Oradea! Mai ales acum când se circulă cum se circulă! Grație stim noi cui....pentru că este spre binele oradenilor!
Postat 25 Noiembrie 2018, 16:36 de unom
Regulă
Intri prin fața ieși prin spate. Au fost concepute pt ca șoferul sa vadă biletele, abonamentele.
Postat 25 Noiembrie 2018, 16:12 de Sandu1206
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.817 RON
  • 1 EUR = 4.9769 RON
  • 1 HUF = 0.0122 RON