Când s-au apucat europenii să ne dea bani pe de-a moaca, prima grijă a marilor noştri oameni de stat a fost să ceară deschiderea unor axe pentru asfaltarea drumurilor. Conform programului "Scoatem România din nămol".
Abia apoi s-au prins că şi ţăranii ar trebui să aibă apă sau canalizare, aşa că s-a cam ales praful de asfalt. UE deschide linii de finanţare de comun acord cu beneficiarii, de aceea e de mirare că apar astfel de necorelări: deşi n-am trecut de faza "budă-n curte", s-au trimis deja o grămadă de bani pentru digitalizare.
Acum vin de la UE bani pentru pasaje. O parte din ei au ajuns la Oradea, o alta în judeţ. Cum, însă, la judeţ e inutil să faci un pasaj între căminul cultural şi bufetul sătesc, strada Oneştilor din Ioşia a fost botezată drum judeţean. Nu-i mai puţin adevărat că, dacă mergem spre origini, o mare parte dintre ioşioţi au rădăcinile în arealul Toboliu, Sânnicolau Român, Cefa...
Birta este un sinucigaş că tot insistă cu asemenea investiţii şi ia bobârnace din pricina subteranelor. Păi, uite la Boc: în Cluj n-a făcut niciun pasaj, este un singur pod, şi ăla doar renovat, centură ioc. Şi totuşi, e cel mai apreciat primar, chit că pe drumul de Floreşti s-ar putea înfiinţa mici cimitire, pentru cei care mor de bătrâneţe în traficul mega-aglomerat.
Constructorii pot face un pasaj cam într-un an. Dacă circulaţia rutieră se opreşte, încă mai există rute ocolitoare. Dar să opreşti tramvaiele ar fi o adevărată catastrofă. M-aş bucura să fie aleşi constructori inteligenţi, care să oprească circulaţia tramvaielor cel mult pe perioada vacanţei.
Iar când toate aceste investiţii vor fi fost terminate, aştept să văd dacă edilul, care o fi el, va avea curajul să privilegieze circulaţia tramvaielor pe benzi dedicate doar lor.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.