Asociaţia Make IT in Oradea a lansat cea de a doua ediţie a programului de sprijinire a start-upurilor din domeniul tehnologiei.
Un program pe etape
Potrivit unui comunicat al asociaţiei, programul va avea o durată de şase luni, din care prima etapă, de preselecţie a proiectelor, a fost deja deschisă.
"Etapa de preselecţie a fost deja lansată şi constă în evenimente de prezentare a ideilor care vor avea loc după cum urmează: Bright Labs Pitch Nights Oradea (24 februarie, ora 18, online), Bright Labs Pitch Nights Cluj (3 martie, online), Bright Labs Pitch Nights Expats (10 martie, online), Bright Labs Pitch Nights Timişoara (24 martie, în persoană), Bright Labs Hackathlon (8 - 9 aprilie). Cele mai bune idei vor fi selectate pentru a trece în următoarea etapă", au transmis organizatorii.
Înscrierile se pot face pe portalul Make IT în Oradea.
Premii de 5.000 euro
Cea de-a doua etapă, de validare a proiectelor, se va desfăşura în aprilie. Aceasta va consta în workshop-uri cu scopul de a-i ajuta pe participanţi să îşi creioneze problema şi soluţia şi să conceapă primul prototip.
"Echipele vor avea ocazia să îşi prezinte evoluţia şi stadiul de dezvoltare a produsului, iar cele mai promiţătoare idei se vor califica în etapa a treia a programului. De asemenea, echipele selectate în acest punct vor primi un premiu de 5.000 euro care va fi folosit în dezvoltarea ideii", se menţionează în comunicat.
Ajutaţi să se lanseze
Cea de-a treia etapă, de incubare a proiectelor, se va derula în perioada iunie - septembrie, interval în care participanţii vor beneficia de workshop-uri şi sesiuni de mentorare individuale menite să răspundă tuturor nevoilor pe care le are un start-up pentru a se lansa pe piaţă.
"Make IT in Oradea oferă şi finanţări de tip «for equity» de până la 5.000 de euro start-upurilor de tehnologie care au un produs lansat pe piaţă de cel puţin trei luni şi care prezintă o creştere substanţială lunar", se mai menţionează în comunicat.
Make IT in Oradea 1.0
Bright Labs Incubator este un program menit să sprijine antreprenorii motivaţi să ajungă în şase luni de la creionarea unei idei la lansarea ei pe piaţă.
Participanţii vor beneficia de sprijinul unei comunităţi de antreprenori în tehnologie şi de cel al unor experţi în diferite domenii.
După cum BIHOREANUL a mai scris, la prima ediţie au fost selectate opt echipe, iar trei dintre ele au beneficiat de finanţări totale de 115.000 euro.
Make It in Oradea este o asociaţie non-profit înfiinţată în octombrie 2020 de companiile locale Paymo, Helion, Smartware, Mobiversal, Roetco şi municipalitatea orădeană, prin Agenţia de Dezvoltare Locală Oradea în colaborare cu Orange România.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.