În 4-7 iulie, Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea), cu sprijinul Primăriei Oradea, al Asociației Deus Vult și al Muzeului orașului Oradea, organizează o nouă ediție a Festivalului Medieval Oradea.
4 zile de festival, sute de cavaleri, luptători și personaje medievale din țară și de peste granițe, reconstituiri spectaculoase de bătălii istorice, muzică LIVE, meșteșuguri și tradiții, jonglerii cu foc, într-o locație învăluită în istorie și legende – Cetatea Oradea.
Pregătirile pentru festival sunt în toi și am spus start și perioadei de înscriere pentru închirierea amplasamentelor din cadrul evenimentului. Căutăm așadar producători de bucate tradiționale, dulciuri sau alte specialități, meșteri populari, artizani de suveniruri și articole handmade, care să ni se alăture la Festivalul Medieval Oradea, în perioada 4-7 iulie, în Cetatea Oradea.
Perioada de înscrieri este 11 - 28 iunie 2019, ora 12:00.
Pentru a depune o cerere de participare, doritorii trebuie să urmeze toți pașii[1] din formularul de înscriere disponibil online[2], respectiv să completeze toate informațiile solicitate în câmpurile dedicate (informații despre companie, produsele comercializate, informații cu privire la persoana de contact, etc.), să încarce documentele solicitate în formularul de înscriere și să furnizeze informații cu privire la tipul de amplasament vizat și puterea instalată necesară funcționării.
Sunt disponibile:
- 40 (patruzeci) de standuri din lemn pentru agenți economici din sectoarele alimentar și non-alimentar;
- 15 (cincisprezece) amplasamente construcție proprie tip food-truck;
- 5 (cinci) locații pentru bar;
- 3 (trei) locații pentru vin;
- 2 (două) locații pentru cidru;
- 2 (două) locații pentru cozonac secuiesc.
ELEMENTE DE PREŢ
Prețul de ocupare a domeniului public pentru activitățile comerciale desfășurate în cadrul Festivalului Medieval Oradea 2019 este:
- 75 lei/căsuță/zi +TVA (producătorii și meșterii care dețin autorizații conform legii beneficiază de reducere de 30% din tarife).
- 40 lei/stand/zi +TVA (producătorii și meșterii care dețin autorizații conform legii beneficiază de reducere de 30% din tarife).
Pasul de licitație este de 1 leu/pas. Prețul licitat va fi cel puțin egal cu prețul de pornire a licitației + primul pas. Plata prețului pentru teren se va face anticipat, la încheierea convenției de amplasare temporară.
Pentru comercianții din zona de alimentație publică si atracții / activități se va aplica taxarea pe baza de comision din vânzări după cum urmează:
- Comision de 16% din totalul vânzărilor fără tva (vânzări propriu-zise și prestări de servicii) realizate de către colaborator în cadrul festivalului, comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Astfel, comisionul cuvenit organizatorului se va calcula după cum urmează: [ (z x 16%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva.
Pentru comercianții din zona de bar se va aplica taxarea pe baza de comision din vânzări după cum urmează:
- Comision de 25% din totalul vânzărilor fără tva (vânzări propriu-zise și prestări de servicii) realizate de către colaborator în cadrul festivalului, comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Astfel, comisionul cuvenit organizatorului se va calcula după cum urmează: [ (z x 25%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva.
ÎN CE CONSTĂ PROCEDURA DE ATRIBUIRE
Etapa I – Depunerea solicitărilor de participare, prin intermediul formularului online.
Etapa II – Centralizarea ofertelor și stabilirea ofertanților calificați. În situația în care un ofertant nu îndeplinește una sau mai multe dintre cerințele din Regulamentul de participare sau nu a prezentat unul sau mai multe documente solicitate în formularul de înscriere, Comisia de evaluare va declara ofertantul ca fiind necalificat.
Etapa III – Atribuirea locațiilor în spațiul destinat evenimentului.
Exemplu practic: Dacă pentru una din locațiile Festivalului va exista o singură solicitare de la unul din ofertanții calificați, acesta va fi atribuită la prețul 40 lei +TVA /stand/zi, după care se va trece la atribuirea următoarei locații. În schimb, dacă pentru aceeași locație vor fi mai multe solicitări, se va face o licitație cu strigare. Pasul de licitație este de 1 leu/pas. Prețul licitat va fi cel puțin egal cu prețul de pornire a licitației (40 lei +TVA /stand/zi) + primul pas.
Etapa IV – Instalare și montaj.
Etapa V – Desfășurarea Festivalului Medieval Oradea, 4 – 7 iulie 2019.
Etapa VI – Demontare și curățenie în spațiu.
PROGRAMUL FESTIVALULUI MEDIEVAL ORADEA 2019:
• 4 – 7 iulie 2019, 10:00 – 22:00.
Ne găsiți online:
Facebook: https://www.facebook.com/festivalulmedievaloradea/.
E-mail: turism@oradea.ro și contact@festivalulmedievaloradea.ro.
Festivalul Medieval Oradea 2019 este organizat de Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea) cu sprijinul Primăriei municipiului Oradea, al Asociației Deus Vult și al Muzeului orașului Oradea – Complex Cultural, și se desfășoară în Cetatea Oradea, în perioada 4 – 7 iulie 2019.
[1] Necompletarea unui câmp sau omiterea unei etape din procesul de înregistrare a cererii de participare va face imposibilă finalizării înscrierii.
[2] Formularul online este singura modalitate de înscriere ca și expozant la Festivalul Medieval Oradea 2019.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.