După ce o familie din Alba Iulia s-a plâns pe Facebook că a primit o factură de curent în valoare de 27.808 pentru o lună, compania Electrica Furnizare reacţionează, susţinând că la mijloc este vorba despre o eroare.
Conform unui comunicat transmis luni de companie, familia respectivă a primit factura "ca urmare a unei anomalii pe lanţul de facturare şi în sistemul informatic".
"Electrica Furnizare precizează că factura menţionată în cadrul articolelor de presă este o factură cu caracter de regularizare, emisă în baza citirii efectuate de către operatorul de distribuţie zonal. Din cauza unei anomalii pe lanţul de facturare şi în sistemul informatic, factura în cauză a fost transmisă automat, în mod eronat, către client", arată comunicatul.
Informarea mai arată că Electrica Furnizare "a luat decizia de a storna factura până la clarificarea modului de funcţionare a întregului lanţ de facturare, inclusiv a contorului de la locul de consum în cauză".
Aşa cum BIHOREANUL a mai scris, familia respectivă a anunţat că a primit "nota de plată" pentru un consum de nu mai puţin de 39.313 kwh, facturat în perioada 12 iulie 2021 – 10 august 2021, modul de stabilire a consumului fiind "citire index".
Internautul a ataşat şi factura al cărei termen scadent e pe 7 septembrie 2021.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.