Legătura pietonală dintre străzile Louis Pasteur şi Gheorghe Doja, situată la baza „drumului expres” din Oradea, precum şi accesul la cele circa 50 de locuri de parcare amenajate sub viaduct au fost închise publicului.
Se va întuba...
Constructorii au adus în zonă, săptămâna trecută, piese din beton pentru întubarea pârâului Paris, care coboară de pe deal prin spatele caselor de pe cele două străzi. Cel târziu miercuri ar trebui să înceapă lucrările pentru întubarea acestui curs de apă.
„Tuburile din beton urmează să fie montate de firma Webuild, care lărgeşte pasajele CFR în vederea electrificării liniei Cluj-Napoca – Oradea. Odată montate, Compania de Apă Oradea îşi va face propriile lucrări de colectare a apelor de pe deal”, a declarat, pentru BIHOREANUL, directorul tehnic al Primăriei Oradea, Sebastian Marchiş.
„Toate apele pluviale, precum şi canalizarea menajeră care coboară de pe deal din zona străzilor Gheorghe Doja, Spitalului, Sofiei şi altele vor fi direcţionate de aici către reţeaua amenajată acum doi ani în strada George Enescu”, a explicat și directorul CAO, Lucian Chindlea.
Lucrările ar urma să fie finalizate în cel mult două luni.
Noua reţea va fi dată în folosinţă pentru a se elimina pericolul revărsărilor de ape care inundau până de curând intersecţia străzilor Louis Pasteur şi Republicii, în timpul ploilor puternice, având în vedere că în vară vor începe lucrările de amenajare a viitorului pasaj subteran din faţa magazinului Crişul.
... şi va deveni şosea
În plus, actuala legătură pietonală dintre străzile Louis Pasteur şi Gheorghe Doja, situată la baza viaductului din strada Ecaterina Teodoroiu, urmează să fie transformată într-o cale rutieră.
„După finalizarea lucrărilor de amenajare a reţelelor şi acoperirea acestora, actualul drum pietonal va fi transformat într-o legătură rutieră între cele două străzi, cu câte o bandă pe sens. Încercăm să amenajăm rute alternative pentru șoferi, pe când constructorii vor închide accesul pe sub podul feroviar din strada Louis Pasteur", a explicat directorul tehnic al Primăriei Oradea, Sebastian Marchiş.
Amenajarea podului feroviar va fi făcută de firma Webuild Milano, câştigătorul licitaţiei pentru electrificarea liniei ferate Cluj-Napoca – Oradea.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.