Au fost anunțate firmele înscrise la marile lucrări pentru fluidizarea traficului pe axa Magheru-Magazinul Crișul - Gară. Așa că, după licitații și contestații, s-ar putea ca, de pe la mijlocul anului viitor, întreaga zonă să fie răvășită, iar circulația, bulversată.
E vorba de două pasaje complicate, care vor face ca traficul să fie blocat o perioadă de timp. Sigur că experiența căpătată la pasajul Decebal - Vladimirescu poate face ca la jumătate de an după începerea lucrărilor măcar tramvaiul să circule. Dar artera va fi oricum gâtuită luni bune.
Spre deosebire de lucrările de la Centrul Civic sau de la Decebal - Vladimirescu, în cazul de față nu prea avem variante ocolitoare, pentru că drumul expres este deja sufocat. La toate acestea se mai adaugă și pericolul ca nu peste mult timp să asistăm și la demolarea podului Teodor Neș din zona Ștefan cel Mare de către constructorii care lucrează la calea ferată Cluj - Episcopia Bihor. Atunci să te ții ambuteiaje și deranj în trafic pentru cei care s-au mutat pe dealuri, la nord de calea ferată.
Pe vremea când pe strada Ecaterina Teodoroiu circulau doar căruțele cu sifoane și rar câte un camion Steagul Roșu, erau două poduri rutiere care traversau liniile ferate, cel de la actualul bloc ANL și încă unul în dreptul pasarelei din strada Pescărușului. Acum a rămas doar unul, care trebuie să dispară, iar mii de șoferi se vor chinui să ajungă în centru.
Prea multe soluții nu există în contextul în care Inelul metropolitan de nord este la stadiul de desene pe hărți. Așa că, dacă lumea în general se înarmează pentru războaiele care vor veni, orădenii vor trebui să se înarmeze cu răbdare, pentru noi șantiere.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.