URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 25 APRILIE 2025
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
La cât de mult suntem noi iubiți de autoritățile centrale, Bihorul ar putea liniștit să-și declare autonomia. Avem în lucru o autostradă care nu se mai termină, iar ministrul Transporturilor își permite să nu dea ordin de începere a lucrărilor la un tronson, numai pentru că are niște polițe de plătit unui constructor. Despre linia ferată Oradea - Cluj, și implicit spre București, ce să mai zicem? Specialiștii au arătat că gradul de realizare a investiției de 2 miliarde de euro este ceva mai mare decât o alcoolemie de Vaslui.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oradea arată bine, nu doar în comparație cu alte surate românești, ci și cu orașe de talia ei din Vest. În multe locuri chiar superb, binemeritându-și magnetismul din clipurile turistice și „nielcoșagul” cu care unii localnici o laudă pe rețelele sociale. Baiu-i purtarea altora dintre cei care o locuiesc.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Pe cine veți vota la alegerile prezidențiale din luna mai? (Candidații sunt enumerați în ordinea de pe buletinele de vot)












De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Printre multiplele modificări aduse legislației rutiere la mijlocul anului 2024, printr-o ordonanță de urgență, se regăsește și nou introdusa instituție de relocare a vehiculului în cazuri speciale. Practic, relocarea înseamnă mutarea temporară a unui vehicul într-un alt loc, în situația în care aceasta este necesară, chiar dacă șoferul respectiv a respectat toate prevederile legale cu privire la parcare sau staționare.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Exercițiile fizice fac parte din tratamentul diabetului zaharat de tip 2. Activitatea fizică nu înseamnă neapărat sport sau exerciții fizice susținute. Efectele benefice ale activității fizice regulate sunt recunoscute ca efecte sigure asupra sănătății precum și a moralului. Activitatea fizică diminuează insulino-rezistența, determinând o scădere a glicemiei. Pe termen lung reprezintă un real ajutor pentru menținerea greutății sau a pierderii de greutate în cazul obezității, ceea ce se reflectă în diminuarea riscului de complicații cardiovasculare și de hipertensiune arterială, menținerea în formă a articulațiilor și a musculaturii și nu în ultimul rând ameliorarea calității somnului.
18 Iunie 2024, 16:49

Renault Symbioz poate fi comandat la Renault Auto Bara!

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

- Poziționat între Captur și Austral, Symbioz asigură Renault o prezență mai puternică la intrarea în segmentul C, fiind o voiture à vivre compactă, adaptată nevoilor persoanelor fizice, cât și celor juridice

- Symbioz este disponibil în patru niveluri de echipare: Evolution*, Techno, Esprit Alpine și versiunea Iconic

- Symbioz va avea un sistem de propulsie renumit pentru versatilitatea sa: E-Tech full hybrid 145, dezvoltat pentru performanță și eficiență, disponibil de la 29.450 € cu TVA pentru versiunea Techno

- Comenzile încep pe 18 iunie, cu primele livrări către clienți la începutul lunii septembrie 2024.

Symbioz, exponenta compactă a conceptului voiture à vivre , din segmentul C

Prezentat pe 2 mai, Symbioz întruchipează tot ce e mai bun din cele mai recente vehicule Renault ale segmentului C în ceea ce privește designul modular, conectivitatea și eficiența. Are toate calitățile necesare pentru a atrage atât familiile, cât și business-urile care caută un nivel de electrificare, păstrând în același timp TCO (Total Cost of Ownership) în frâu.

Poziționat între Captur și Austral, Symbioz extinde gama Renault pe intrarea în segmentul C. Cu o lungime de doar 4,41 m, acest nou model completează familia E-Tech full-hybrid formată din Arkana (4,57 m) și Austral (4,51 m), dar și pe cea E-Tech electric, reprezentată de Megane și Scénic.

Symbioz este livrat cu cea mai bună tehnologie Renault, dispunând de sistemul multimedia OpenR Link cu toate serviciile Google încorporate și de plafonul din sticlă opacizantă Solarbay. Echiparea Iconic primește 29 de sisteme de asistență la conducere de nouă generație, pentru siguranță și confort, fiind la același nivel cu cele mai bune modele din segment.

Symbioz oferă, de asemenea, un portbagaj de până la 624 de litri, cel mai bun nivel al categoriei. Bancheta din spate glisează 16 cm, creând o podea plată atunci când este complet rabatată, demonstrând că Symbioz se adaptează cerințelor și obiceiurilor clienților săi.

Symbioz este, de asemenea, un vehicul relativ ușor, cântărind sub 1.500 kg. Acesta este livrat cu sistemul de propulsie E-Tech hybrid 145, ce consumă doar 4,7 l/100 km și 105 g CO2 / km.

Renault Symbioz este deja disponibil pentru comandă în România în motorizarea E-Tech full hybrid 145.

Prețul de intrare este de 29.450 € cu TVA pentru echiparea Techno. Prețurile încep de la 31.450 € cu TVA pentru echiparea Esprit Alpine și 32.950 € cu TVA pentru cea Iconic.

Spre finalul anului, o echipare Evolution E-Tech full hybrid 145 se va alătura gamei.

*Echiparea Evolution va fi disponibilă pentru comandă la o dată ulterioară.

DESPRE RENAULT

Renault, marcă istorică de mobilitate și pionier al vehiculelor electrice în Europa, a dezvoltat întotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic „Renaulution”, Renault s-a angajat într-o transformare ambițioasă, generatoare de valoare, îndreptându-se către o gamă mai competitivă, mai echilibrată și mai electrificată. Ambiția sa este de a întruchipa modernitatea și inovația în tehnologie, energie și servicii de mobilitate în industria auto și nu numai.

(advertorial)

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.3734 RON
  • 1 EUR = 4.9772 RON
  • 1 HUF = 0.0122 RON