URMĂREȘTE-NE PE
LUNI, 08 IULIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Dacă i-ai întreba pe orădeni ce și-ar dori cel mai mult pentru starea lor de bine, pe primele locuri sigur nu ar fi pasajele sau renovarea clădirilor istorice. Nici măcar terminalul cargo sau cel intermodal. Ca să nu mai spun că nici apariția unor noi firme nu provoacă prea mare entuziasm printre concetățeni. În schimb, la unison și-ar dori ca toate blocurile să fie cât mai repede izolate termic...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Plicticoasa campanie electorală s-a animat abia pe final, când am avut parte și de o adevărată „lovitură de imagine”, amintind de marile dezvăluiri ce făceau „deliciul” confruntărilor politice din anii 90. Prefectului liberal Dumitru Țiplea i-a fost „extras”, din debaraua în care-l credea bine ascuns, un schelet încă urât mirositor, datând din perioada studenției...
Zic şi eu
Adrian Cris
Cum să aibă magistrații vreun respect pentru cetățenii țării, justițiabili sau doar contribuabili, când arată dispreț până și față de instituțiile ei și de aleșii lor? Joia trecută, membrii Consiliului Județean Bihor și cei ai Consiliului Local Oradea au fost nevoiți să accepte rezilierea unui parteneriat încheiat în decembrie 2022 cu Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Oradea al cărui scop viza sprijinul celor două administrații locale pentru ca Procuratura să aibă, pe bani europeni, un nou sediu. 
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Credeți că aducerea antrenorului Gustavo Aragolaza și preparatorului Maurizio Miele la FC Bihor este o mișcare strategică bună? Că va da roade?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 28 iunie a.c. s-a publicat în Monitorul Oficial o nouă Ordonanță de Urgență care modifică din nou Codul Rutier și, din păcate, nu în bine. În războiul contra drogurilor și alcoolului la volan, guvernanții scot pe bandă monstruozități juridice care nu fac decât să lovească în cetățeanul onest și să aducă noi pete pe obrazul Statului. Ceea ce s-a făcut prin această Ordonanță depășește, însă, toate aberațiile anterioare și încalcă orice regulă de drept și de bun-simț juridic.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Diabetul este o boală cu o evoluție lentă și silențioasă, dar hiperglicemia cronică determină o serie de probleme de sănătate, uneori foarte grave. Supravegherea medicală continuă este foarte importantă, descoperindu-se factorii de risc și cei agravanți precum și bolile asociate (hipertensiunea arterială, bolile cardiovasculare, obezitatea), toate acestea cu scopul instituirii unui tratament adecvat.
05 Iulie 2024, 17:21

CNAIR a publicat rutele ocolitoare pentru Valea Oltului. Acest tronson din DN7 va fi închis pe timp de zi (HARTĂ)

CNAIR a publicat rutele ocolitoare pentru Valea Oltului. Acest tronson din DN7 va fi închis pe timp de zi (HARTĂ) captură video: Digi24
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

În contextul în care circulația pe Valea Oltului (DN7), unul dintre cele mai tranzitate drumuri din țară, va fi închisă pe timpul zilei, începând din 8 iulie, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat vineri rutele prin care se poate ocoli tronsonul pe care traficul va fi oprit, alăturând și o hartă interactivă dedicată șoferilor.

Nu se va circula pe timpul zilei pe Valea Oltului pentru executarea unor lucrări de defrișare a versantului aflat în zona de protecție a DN 7, necesare în contextul construcției autostrăzii Sibiu-Pitești. 

„Defrișările cu circulația deschisă ar reprezenta un real pericol pentru siguranța traficului și pentru integritatea fizică a celor care ar tranzita zona unde se desfășoară lucrările”, arată CNAIR.

Astfel, variantele propuse pentru circulația vehiculelor cu masa totală maximă autorizată (MTMA) mai mare de 7,5 tone sunt: 

Pentru relația București – Veștem (Sibiu) și retur:

București → A3 → Ploiești  → DN1A → Brașov → DN 1 → Veștem – intersecție cu DN 7

Pentru relația Pitești – Brașov și retur:

Pitești → DN73 – A3 → Râșnov  → Brașov

Pentru relația București – A1 Simeria (precum și zonele de vest, centru și nord ale țării) și retur:

București → A1 → Pitești → DN7 → Râmnicu Vâlcea → DN67 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1

Totodată pentru această relație sunt propuse și următoarele variante alternative:
București → A1 → Pitești → DN65 – DEx12 → Craiova → DN6 → Filiași → DN66 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1
București → A1 → Pitești → DN65 – DEx12 → Craiova → DN6 → Dr. Tr. Severin → DN6 → Lugoj → A6 → Nod Rutier Lugoj A1
București → DN6 → Alexandria → DN6 → Craiova → DN6 → Filiași → DN66 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1
București → DN6 → Alexandria → DN6 → Craiova → DN6 → Dr. Tr. Severin → DN6 → Lugoj → A6 → Nod Rutier Lugoj A1

Circulația vehiculelor rutiere între Râmnicu Vâlcea și punctul de lucru de la km 242 + 600, precum și între Sibiu/Boița și punctul de lucru de la km. 250 + 000 se va desfășura pe DN7 conform reglementărilor legale în vigoare.

Pentru autovehiculele cu masa totală mai mică de 7,5 tone pot fi utilizate ca variante de ocolire drumurile naționale și județene din proximitatea sectorului închis circulației pe DN7.

Harta interactivă cu RUTELE OCOLITOARE poate fi accesată AICI!

„În intervalele orare 7:30 – 8:00 și 16:30 –17:00 executantul lucrărilor va ridica temporar măsura de închidere a traficului, pentru a permite tranzitarea sectorului de drum de către riveranii care lucrează în localitățile din proximitatea acestuia. Trecerea autovehiculelor se va realiza sub supravegherea constructorului, astfel încât să fie eliminat riscul apariției oricărui eveniment care să pună în pericol integritatea participanților la trafic sau a personalului implicat în desfășurarea lucrărilor”, mai transmit reprezentanții CNAIR. 

Tot aceștia spun că „lucrările ce se efectuează în acest moment urmează a fi finalizate în aproximativ 2 săptămâni, continuarea lor fiind reluată după ridicarea restricțiilor de pe DN7”. 

Șoferii sunt îndemnați și să utilizeze și variantele de traseu propuse pe următoarele relații:
Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN73A → Brașov și retur
Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN1S → Hoghiz → DN13 → Brașov și retur

„Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, dar construcția autostrăzii Sibiu – Pitești este extrem de importantă, nu doar pentru România, ci și pentru economia europeană. Autostrada Sibiu – Pitești este deosebit de relevantă pentru desfășurarea traficului pe Coridorul IV Pan European, deoarece asigură la nivel funcțional o traversare de la Vest la Est a teritoriului național”, mai transmit reprezentanții Companiei.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
Este deschis Transfăgărășanul ...
... și linia de elicoptere Cotroceni-Sibiu.
Postat 06 Iulie 2024, 09:07 de KP
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5975 RON
  • 1 EUR = 4.9773 RON
  • 1 HUF = 0.0127 RON