URMĂREȘTE-NE PE
MIERCURI, 05 FEBRUARIE 2025
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
În sfârșit, Primăria se apucă de proiectarea reabilitării și extinderii Stadionului Tineretului. Vreme de mulți ani baza sportivă a rămas la stadiul anilor 70, doar că ceva mai dărăpănată. De altfel, multe obiective au căzut pradă, în toată țara, lipsei de bani sau nepăsării, pentru că patrimoniul aparține diverselor ministere incapabile să acceseze fonduri europene.
Zic şi eu
Adrian Cris
De vinerea trecută numai proștii, conspiraționiștii și haterii mai pot spune că șeful DGASPC Bihor, Călin Puia - despre care BIHOREANUL a dezvăluit că a patronat furtul unor mari cantități de carne de bizon donate pentru centrele de copii și adulți cu dizabilități, dar transformate în produse din carne de porc, mai ieftine și în cantitate mai mică -, ar fi „ținut în brațe” de cineva, că are „spate” politic, așa cum se laudă, pentru că are carnet de membru PNL (ca și cum în partide, inclusiv în PNL, n-ar fi și lichele).
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre măsurile de reducere a posturilor și eficientizare la Senatul României, care au stârnit vâlvă după ce au fost anunțate de Ilie Bolojan?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 27 ianuarie 2025, Înalta Curte de Casație și Justiție a pronunțat o decizie foarte importantă cu privire la infracțiunea de conducere pe drumurile publice a unui autovehicul sub influența stupefiantelor. Decizia a fost motivată și publicată în Monitorul Oficial, pe 28 ianuarie.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Exercițiile fizice fac parte din tratamentul diabetului zaharat de tip 2. Activitatea fizică nu înseamnă neapărat sport sau exerciții fizice susținute. Efectele benefice ale activității fizice regulate sunt recunoscute ca efecte sigure asupra sănătății precum și a moralului. Activitatea fizică diminuează insulino-rezistența, determinând o scădere a glicemiei. Pe termen lung reprezintă un real ajutor pentru menținerea greutății sau a pierderii de greutate în cazul obezității, ceea ce se reflectă în diminuarea riscului de complicații cardiovasculare și de hipertensiune arterială, menținerea în formă a articulațiilor și a musculaturii și nu în ultimul rând ameliorarea calității somnului.
26 Noiembrie 2024, 21:01

Ajuns la șefia PNL, Ilie Bolojan propune măsuri aspre: scăderea numărului de parlamentari, de miniștri, reducerea banilor pentru partide și eliminarea sinecurilor (VIDEO)

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

În prima conferință de presă pe care a susținut-o în calitatea de președinte al PNL, Ilie Bolojan a spus că a stabilit marți, alături de colegii din „conducerea restrânsă”, „ce le propunem românilor, în afara programului pregătit de PNL pentru alegerile parlamentare”, enumerând apoi o serie de măsuri, printre care reducerea numărului de parlamentari, de miniștri, eliminarea sinecurilor, realizarea de investiții în infrastructură și susținerea companiilor românești. 

„Nu le vom face niște promisiuni care sună bine, ci vom încerca să le spunem corect lucruri despre care credem că sunt necesare”, a afirmat Ilie Bolojan.

El a subliniat că votul de la alegerile prezidențiale a fost unul de blam la adresa lumii politice: „Acest lucru este dat de calitatea lumii politice, de prestația în funcții și de modul în care funcționează serviciile statului român”.

Mai puțini parlamentari 

În acest context, Ilie Bolojan a anunțat că aleșii PNL din Parlament vor propune, după alegeri, un set de măsuri „pentru reforma statului și a lumii politice”. Toate propunerile urmează să fie aprobate vineri, într-o ședință online a Biroului Politic Național al PNL. 

Astfel, PNL „va propune în primele 6 luni reducerea numărului de parlamentari, conform referendumului, la 300”. Ilie Bolojan a spus de asemenea că este nevoie de reducerea cheltuielilor cu demnitarii, „în sensul în care să avem mai puțini demnitari, miniștri, secretari de stat, șefi de agenții, cu toate structurile adiționale, consilieri, cabinete etc”. 

De asemenea – a anunțat Ilie Bolojan – PNL va susține reducerea subvențiilor pentru partidele politice, fiindcă „între campanii, partidele nu au nevoie de sume atât de mari”. 

„Sinecurile pe care le avem trebuie eliminate. Niciun om care este pe un post de conducere nu trebuie să ocupe acest post decât dacă este competent și face ceva pentru banii pe care îi primește”, a mai spus președintele interimar al liberalilor. 

El a vorbit apoi despre o necesară „reformă a statului”, care înseamnă reforma Guvernului, debirocratizarea, simplificarea și descentralizarea și creșterea administrației publice locale.

La nivel central, „cred că putem fuziona, de exemplu, agenții de reglementare”. „Noi avem pentru fiecare rețea de gaz, de telecomunicații, autoritate separată. Țări mai mari decât România au o singură autoritate. Specialiștii vor rămâne, dar consiliile și șefii vor fi mai puține”. 
El a spus că „este nevoie să reducem numărul de ministere, instituții deconcentrate”. „Specialiștii rămân, structurile piramidale ineficiente trebuie reduse”, a precizat Bolojan.

Fără reforme „ne vom duce în zid”

Președintele PNL a spus că este nevoie, totodată, de descentralizare și de creșterea eficienței administrației publice locale. „Dacă nu mutăm aceste decizii către autoritățile locale, care știu cel mai bine ce probleme au, lucrurile vor ieși prost”, a declarat Bolojan, dând exemplul „păcănelelor” și spunând că, printr-o lege adaptată, acestea ar putea să fie mutate doar în anumite zone ale orașelor sau numărul lor să fie limitat. 

Ilie Bolojan a subliniat că „o țară nu se schimbă din București, ci din miile de localități”. El a spus că se poate face fie reorganizarea unor UAT-uri, să fie mai puține localități, sau să se mențină actualele structuri, dar cu organigrame mai mici. „Nu cred că la o comună cu 1.000 de locuitori primarul trebuie să aibă doi consilieri personali...”, a exemplificat liderul PNL.

Prin toate aceste măsuri se vor face „economii importante”, a subliniat Bolojan. Iar dacă nu se fac, a mai spus el, „ne vom duce în zid”. „România va lua credite să ducă banii în investiții, nu în consum, iar banii economisiți (n.r. – în urma reformelor menționate) vor merge către sistemele principale care trebuie să ofere servicii mai bune: de sănătate, de educație, ordinea publică; pentru salarii mai mari, dotări mai bune” – a detaliat el. 

„Dacă vă duceți la Oradea...”

Ilie Bolojan a spus, de asemenea, că și în domeniul pensiilor sunt necesare schimbări importante. „Cred că suntem singura țară din Europa care ne pensionăm judecătorii la 50 de ani. Când este un om înțelept, când ia o decizie bună? După ani de zile de meserie, indiferent ce meserie are”, a punctat președintele interimar al liberalilor. „Sunt convins că se poate adopta o decizie cât mai repede posibil ca să revenim la valorificarea experienței acestor oameni (...) și încrederea în justiție va crește”, a adăugat acesta. 

El a mai vorbit despre faptul că tinerii nu au încredere în sectorul public și din cauza unor concursuri aranjate pentru funcții la stat. În acest context, Ilie Bolojan a admis că tinerii sunt dezamăgiți și votează revoltați și pentru că „noi, cei care suntem în partidele normale, nu am făcut ceea ce trebuie”. 

Vorbind despre calificare și meritocrație, Bolojan a mai spus: „De anul viitor, dacă eu voi fi președinte, PNL va avea cursuri, își va pregăti oamenii. Am făcut asta în instituțiile pe care le-am condus, i-am respectat pe oamenii pe care i-am găsit acolo și cu cei din sectorul public - mult hulit -, cu foarte mulți oameni care-și fac datoria, s-au făcut toate proiectele pe care, dacă vă duceți la Oradea, o să le vedeți”. 

„Dacă PNL nu va susține asta, voi demisiona”

O altă măsură vizează verificarea concediilor medicale, căci, a subliniat Bolojan, se cheltuiesc anual 2 miliarde de euro pentru acoperirea acestora: „Cred că cunoașteți cazuri de oameni care se îmbolnănesc exact când fac punte între Crăciun și Revelion, între Paștele catolic și cel ortodox. Nu mă refer aici și am toată considerația și tot respectul pentru bolnavii cronici”. 

Ilie Bolojan a spus că folosirea cumpătată a banilor publici este esențială, fiindcă se vede apoi în investiții. 

Pe de altă parte, el a spus că PNL va „susține politicile de creștere economică”, fiindcă altfel societatea nu poate prospera. „Investițiile urmează infrastructura. PNL trebuie să susțină și în anii următori proiectele de infrastructură. Trebuie să avem investiții de conectare (n.r. – în autostrăzi, alte tipuri de drumuri, centuri, drumuri radiale etc.). Ele sunt ca arterele care duc sângele economic către toate zonele”. 

Printre altele, noul președinte al PNL a enumerat susținerea companiilor românești care fac export, dar și – pe de altă parte - susținerea agriculturii, prin irigații, procesarea și depozitarea produselor, pentru a avea în magazine produse autohtone.

Ilie Bolojan a mai spus că, dacă grupurile de parlamentari PNL nu vor susține toate măsurile menționate, „eu voi demisiona din funcția de președinte”. „Dar am discutat cu colegii noștri, știm ce am convenit, știm ce ne asumăm”, a spus el înainte să preia întrebări de la jurnaliști. 

Discuții cu Lasconi 

La acest capitol, el a confirmat că a vorbit scurt cu Elena Lasconi doar pentru a o anunța de susținerea PNL în turul al doilea, fără negocieri, și că probabil urmează alte discuții în zilele următoare. Întrebat dacă i s-a propus și a acceptat să-i fie prim-ministru, Bolojan a reiterat că: „Premierul este rezultatul unei majorități parlamentare”, adăugând un apel la votanți: „Cei care doresc ca valorile liberale să fie susținute puternic trebuie să știe că soluția este votul pentru PNL cu noua conducere. În rest, sunt doar discuții...”. 

Pe de altă parte, despre înscrierea lui Eduard Hellvig, fostul șef al SRI, în PNL, Bolojan a spus că „este binevenită”. „Cred că orice om care are o expertiză într-un domeniu trebuie să fie valorificat”, a spus liderul liberalilor. 

Președintele Consiliului Județean Bihor a fost ales în funcția de președinte interimar al PNL luni seara, după demisia lui Nicolae Ciucă, determinată de scorul slab de la alegerile prezidențiale.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
56 Comentarii
deci nu pot
sa nu comentez la ata niste , deci comparatiile intre bolo a lui jean , si poc/base (nuca si suna cum erea) , nu este adica base a avut jenialitatea sa dubleze haparatul de stat , bombonel hadrian, a lasat aprox 870 mii in administratie , base la dublat sa baje spaima in ei ca e 2 /loc daca nu voteaza , dupe care haoleo suntem aprox 1.5 mil in administratie asa nu mai mere taiem tot usuram ..bah so faci pe aia e copitan de vas , ce face bolo a lui jean e din provincie asa ..
Postat 28 Noiembrie 2024, 08:06 de jinei
georgemarian
Satana înseamnă Putin, care împreună cu Kiril au invadat Ucraina, Satana e Rusia.
Postat 28 Noiembrie 2024, 06:06 de Sandu2100
bre georgemarian
"orice partid care o va susține pe Lasconi, va susține de fapt satanismul" Aoleu, esti dus cu pluta rau de tot. Dupa cum am spus daca prostia ar durea... "Asta va aduce Lasconi," Ne aduce deliranti ca tine. Pai bre, parca Lasconi era cu familia traditionala, cu crestinismul alea ale, au scos-o aia de USR de pe listele de la europarlamentare pentru cat de traditionala este. Nici propaganda rusa nu mai e ce a fost, din pacate functioneaza la cei vulnerabi prin cozi de topor cum este acest georgemarian, sunt prea multi care se lasa pacaliti de propaganda asta. Unii saracii ziceau ca si pocaitul de Bolojan este pro LGBT, gay si alte teme ale propagandei ruse. Tovarasi am un sfat, la Moscova nu exista acest pericol LGBT, gay si altele asemenetoare, nu vreti sa va mutati voi la Moscova? Hai ca au si caldura ieftina, mai ales fata de Oradea, numai avnataje tovarasi. Ce ziceti?
Postat 27 Noiembrie 2024, 23:47 de ChristmasGo
E posibil sa repete turul 1 de la prezidentiale
Unii candidati au constatat anumite nereguli. PSD isi va lua inapoi voturile de la Georgescu (in special), si cateva (mai putine), de la AUR.
Postat 27 Noiembrie 2024, 22:45 de Riviera
Pt cei care nu au înțeles cum stă treabă...
..orice partid care o va susține pe Lasconi, va susține de fapt satanismul. Lăsați poezia cu delimitarea și etc. Odată ce i-ai dat votul i-ai dat puterea și i-ai acceptat acțiunile. Ce va face Lasconi, chiar dacă a votat la referendum, după care s-au dezis: va susține parteneriatul civil LGBT, care in orice țară în maxim 1-2 ani a dat dreptul la adopții. Statisticile arată că un mare procent din copiii adoptați de cuplurile gay au fost abuzați ori psihic, ori sexual ori au intrat că obiecte de consum în rețelele de pedofilie. Procentul de sinucidere al acestor victime, dacă ajung la maturitate, este foarte mare. Ei nici nu-și vor forma familii etc. Nu-i ăsta satanism? Asta va aduce Lasconi, ușa asta o va deschide. Asta girează Bolojan și PSD. Trebuie să fii un deplasat să susții așa ceva, să vrei că România să nu aibă continuitate!
Postat 27 Noiembrie 2024, 22:28 de georgemarian
Bolojan cel mai bun
Adevărul ca știe sa facă, a demonstrat, pe cetățeni asta ii interesează.
Postat 27 Noiembrie 2024, 16:53 de Sandu2100
Maikeltroll
Mda @KP este postac de meserie, un nemistit care sta toata ziua pe site-ul asta si pe alte site-uri si posteaza anti Bolojan, anti orice face primaria Oradea, anti absolut orice face Consiliul Judetean, se crede ceva erou, ca lupta impotriva cuiva, are aere de legionar, de simpantizant Georgescu, pe cand el este un habarnist absolut. Mai nou se da si "liberal", o fi ceva tactica de postac, omul a da cu Hellvig, a primit indicatii, are clar un script.
Postat 27 Noiembrie 2024, 16:10 de ChristmasGo
Bre KP
Hai sictir postac-ule care iti faci veacul pe aici, nulitate. Fa ce am zis eu, posteaza-ti numele real si vin si eu si te fac de ras toata ziua. Pun pariu pe orice ca esti o nulitate care nici nu are ce sa scrie pe Linkedin.
Postat 27 Noiembrie 2024, 15:58 de ChristmasGo
Bre georgemarian
Doar aberezi fara logica. Bolojan nu a venit pana acum la conducerea PNL ca nu era dorit de cei care erau in fruntea partidului(care l-ar fi dat si afara daca nu statea asa bine in BH). Ce naiba, chestia asta se stie foarte bine la nivel de BH, Iohannis nu a spus mai niciodata nimic pozitiv de Bolojan, Ciuca nici nu stia ca Bolojan exista(in primavara l-a prezentat drept Ilie Stolojan) pana anul acesta de exemplu. Bolojan a mers in fruntea PNL cand s-a putut da de pamant cu vechea garda, a fost o lovitura asteptata pana la urma avand in vedere prestatia jeneralului. Asa ca lasa abureala, eu nu am votat cu Georgescu sa mearga cu mine astfel de baliverne.
Postat 27 Noiembrie 2024, 15:53 de ChristmasGo
@kp... citate
Ai dreptate, nu imi apartin citatele si nu apartin nimanui de aici. Citatele ii apartin lui Calin Georgescu. Daca te-au jignit citatele (desi observ ca deja nu mai vorbesti nume propriu ci te erijezi intr-o portavoce si pt altii "jigniti") atunci inseamna ca te-a jignit Georgescu , nu eu. Eu doar le-a adunat. De ce sunt ipocrit. Eu nu sunt nici liberal, nici psd-ist, nu ma intereseaza si nici nu-mi plac partidele. Na, ca iar nu m-am putut abtine sa nu-ti raspund. Mea culpa!
Postat 27 Noiembrie 2024, 15:52 de andy
Bre georgemarian termina cu minciunile
"dar dintre el și tandemul Bolojan-Lasconi and Co. care afirmă că bărbații sunt femei și femeile sunt bărbați și că nu există nici un gen ci totu-i fluid, care zici tu după mintea ta rațională că îs mai țăcăniți?" Da ma conservatoarea Lasocni care a votat in favoarea familiei tradintionale si pocaitul de Bolojan sunt pro Gay, LGBT si altele asemanatoare. Vai de steaua voastra astia mari fani ai legionalui. Daca prostia ar durea, ce s-ar tavali pe jos unii de aici.
Postat 27 Noiembrie 2024, 15:45 de ChristmasGo
Asa e
Pnl si Psd, in aroganta lor, ne-au ignorat total cu dispret regal si au crezut ca fratia lor e imuabila si vor domni vesnic. Bestia strike-back: Anaf cere ancheta cu banii cheltuiti de candidati in primul tur. Hai ca se anuleaza primul tur. Adrian Patrusca: „* PSD!” a avut în fine ecoul scontat. La pachet cu „* PNL!”. Moare și ultimul din cele trei „partide istorice” care, după ’89, au ținut aprinsă o vreme speranța de normalitate. * În deznodământul halucinant de duminică, rolul lui Iohannis, neamțul care timp de zece ani i-a disprețuit pe români, lucrând împotriva lor, a fost uriaș. Aroganța imbecilă afișată la ieșirea de la vot a fost bomboana pe colivă. După modelul brevetat cu Viktor Orban, acasă la acesta, la Budapesta, Iohannis nu a catadicsit să îi bage în seamă pe ziariștii care îl înconjurau. Un scuipat pentru fiecare nu ar fi fost mai umilitor. Imaginile cu scârba suverană a președintelui, care trecea printre oameni ca și când ar fi fost nevoit să traverseze o pădure de căcați, s-au rostogolit pe rețelele sociale și au înfuriat lumea, scoțând-o la vot. * Rezultatul de duminică consfințește și moartea sondajelor de opinie și a institutelor care aruncă pe piață orice elucubrații pentru a face pe placul comanditarilor. Figura prăbușită a lui Pieleanu într-un studio de televiziune, privind fix la cifrele de pe ecran, este neprețuită. * Tot duminică, a fost parastasul televiziunilor de știri, moarte și îngropate la Covid, dar care ambiționează să bântuie populația, ca niște moroi decrepiți. Să ai mai multe televiziuni de știri decât orice altă țară europeană și nici una să nu îl invite pe cel care avea să câștige turul I al alegerilor prezidențiale – iată o performanță demnă de Gherla TV.
Postat 27 Noiembrie 2024, 14:04 de excalibur
Cu respect @andy
Cel mai urât lucru ar fi să ne jignim între noi, polenii de rând, aici pe site pentru nişte politruci care nu dau 2 bani pe noi. Ei nu văd nimic mai mult decât "ciolanul". Suntem de 35 de ani carnea lor de tun!!! Poate vom fi în continuare dacă suntem proşti, si ne merităm soarta.Ai dreptate, şefii instituțiilor sunt pnl,psd,usr deci partidul este în toate. Cum poate cineva să creadă că bolojan va elimina toate astea, când ceea ce spune el că va elimina, de fapt se întâmplă de cel puțin 10 ani în grădina lui? Cum?
Postat 27 Noiembrie 2024, 13:47 de Maikeltroll
#andy ... da, jignești pe cei care, cu îndoielile tale cu tot, observă că bați câmpii cu citate.
Citate care nu-mi aparțin nici mie și nici altora de aici și care îmi dă dreptul să reacționez, ca un liberal vechi ce sunt prin urbe, să te indexez în lista anonimilor ipocriți.
Postat 27 Noiembrie 2024, 13:36 de KP
De unde atita disperare?
Toate televiziunile de stiri, sociologi, politologi, analisti ,ziaristi vechi, BNR il toaca marunt pe cg. NU AM MAI VAZUT ASA CEVA. Fratilor, nu s-a intimplat nimic, un accident pe tiktok, scapat ochilor vigilenti ai sri,cyber inteligence,dnsc...care va fi corectat peste 2 saptamini, cind poporul, in intelepciunea lui, o va vota pe Lasconi. Ei, disperarea asta e SUSPECTA. In spatele ei sta adevarata conspiratie, balaurul, hidra care maninca romania. Georgescu e doar un personaj cvasinecunoscut, iar parasutarea lui in viata noastra ne-a ajutat sa vedem BESTIA. Ca va iesi sau nu presedinte, ca va putea face sau nu ceva pentru Romania, nu mai conteaza. Georgescu ne-a deschis ochii ca sa putem vedea B E S T I A. Bestia a iesit din birlog si se zvircoleste...
Postat 27 Noiembrie 2024, 13:30 de excalibur
Propaganda asta :::::::))))))
Voi chiar sunteți proști si nu vedeți realizările lui Bolojan si Birta ?????
Postat 27 Noiembrie 2024, 13:12 de Sandu2100
@maiketroll
Conducatorii institutiilor bugetare din Bihor nu sunt doar din PNL. Sunt PNL, PSD si cred ca e si UDMR(aici nu sunt sigur). Bolojan sustine ce vrea el sa faca in calitate de presedinte PNL. Stim foarte bine ca a intrat de multe ori in conflict cu conducerea PNL de-a lungul anilor si nu a fost agreat la Bucuresti. Cu el doar se laudau dar nu il vroiau la "butoane". Asa ca , in cel mai bun caz, a avut un cuvant de spus la numiri dar sigur nu le-a decis el sau organizatia din Bihor. Jocurile se faceau la Bucuresti in vestita alianta PNL-PSD, pe care BNolojan a blamat-o de la inceput.
Postat 27 Noiembrie 2024, 12:57 de andy
@georgemarian
Nici eu nu sunt adeptul LGBT. Faptul ca o sustine pe Lasconi in turul 2, din punctul meu de vedere, e mai mult o delimitare de Georgescu. Nu a spus ca se aliaza cu USR sau ca va sustine ideile USR sau ale lui Lasconi. Doar ca, asa cum a sustinut si inainte de turul 1 cand propunea un candidat unic pt dreapta (Ciuca, Lasconi si Geoana) e consecvent si il sustine acum pe cel ramas in cursa dintre cei 3.
Postat 27 Noiembrie 2024, 12:51 de andy
@kp
De ce jignesti? Eu te-am jugnit cu ceva? Am pus doar niste intrebari. Nu am cerut sa-ti spui identitatea, pt ca nu cred ca ne invartim in aceleasi cercuri. Eu la ei ma refeream cand am vorbit de asumarea votului. Una e sa-ti sustii opiniile si alta e sa arunci cu jigniri. Sau asta e un nou mod de argumenatare? Te comporti ca si alesul tau care nu vorbeste cu presa, nu raspunde la intrebari. Nu se pun interviurile de pe TT ca acolo discutia o poarta cu cei care-l sustin si normal ca "ii ridica mingea la fileu". Oricum e ultima replica pe care o vei primi de la mine pt ca nu ma cobor la limbajul tau. Respect @excalibur pt raspuns
Postat 27 Noiembrie 2024, 12:45 de andy
Atenție!PROPUNE, nu neapărat se va întâmpla.
Deci, cum văd eu lucrurile ca polean plătitor de biruri!? Ce formațiune politică sunt conducătorii institutiilor bugetare din Bihor? PNL, nu!?atunci de ce vorbim despre eliminarea sinecurilor din sistem atât timp cât la Bihor este la fel ca în toată România!?Directori numiți politic indiferent că au competențe, sau nu. Brusc ne facem "soră" cu Lasconi şi eliminăm răul, serios?numai proştii pot crede asta.
Postat 27 Noiembrie 2024, 12:16 de Maikeltroll
Serios?
De ce nu ii cere Lasconi sa se inscrie in partidul ei?Sa vedem mai este asa fan PNL dl tartor Bolojan? ati lasat oameni fara case-Putin si ati facut 10 locuri de parcare.O scoala din Oradea nu are un sac de var daca nu dam noi parintii. Pana acum nu a iesit la iveala marele CV al dl cu mari pregatiri in afara.Serios?nu am votat PNL sau PSD si veniti in fata!
Postat 27 Noiembrie 2024, 11:46 de onuta
masuri concrete, nu utopii romantice
Da, Bolojan nu e perfect, da, realizarile lui nu sunt perfecte, da, PNL-ul a decazut mult in ultimii ani, si cu toate astea, da, mai exista oameni competenti. Romania are nevoie de masuri si actiuni concrete, care nu vor fi bine primite de structurile bugetare si sindicate, dar acum, mai mult ca oricand au sprijinul populatiei, rezultatele de duminica demonstrand asta. Orice om mai rational decat emotional va investi mai multa incredere in oameni cu rezultate concrete si cu masuri concrete, decat in oameni visatori care propun doar principii si promisiuni de vindecare spirituala celor care vad doar partea goala a paharului si doar gunoiul din curtea vecinului.
Postat 27 Noiembrie 2024, 11:35 de mitru
ChristmasGo & andy ...
... anonimi ipocriți. Ambii cu nume și prenume real, adresă și date de contact. Băi, măscăricilor cu deștu'-n fund, voi vorbiți de anonimatul altora. Hai, isteților ... dați-vă la vedere, ca să știm și să vă putem pune pe lista securiștilor și soroșiștilor neîmpăcați cu soarta. E clar că voi citiți pe sărite Bihoreanul ... pentru că nu odată s-a spus aici că se cunoaște cine sunt și de ce critic ignoranții administrației publice ocupate de tribul birtinezilor de peste 16 ani deja. Voi cine sunteți, măscăricilor?
Postat 27 Noiembrie 2024, 11:25 de KP
De raportul curtii de conturi ce se mai aude?
Cateva milioane din disponibilizari sunt un fleac pe langa zecile de milioane ce nu pot fi justificate la auditul curtii de conturi. Trecem peste? Apoi ne miram ca lumea e sictirita de modul asta de a face politica.
Postat 27 Noiembrie 2024, 10:53 de User anonimizat
Bolojan
Am fost coleg de liceu la gojdu. Eu in B, el mai jos, prin H, mecanica. Probabil cazare internat. Nu il invidiez. Ba chiar ma simt solidar cu el, prin faptul ca am urmat partial aceleasi traiectorii, poate chiar as fi mindru sa fiu camarad cu el. Pentru ca omul si-a sacrificat viata si familia pentru politica, eventual pentru comunitate. Se zbate sa resusciteze hoitul unui partid decazut, in timp ce eu stau acasa pe net , la caldura, la tv. Fara indoiala ar fi un premier mai bun decit antecesorii. Acuma, cind se separa apele, nu il vad in tabara cea buna. O fi si el o victima, ceea ce nu cred, sau e o miscare calculata. Or mai fi politicieni de omenie si in pnl si in psd, care m-as bucura sa-si paraseasca carcasele in putrefactie. Vezi ce delir e la TV. Oricum scenariul pe care si-l imagineaza pentru tara este boc-basescu 2012. Rol de macelar. Romania trebuie luata cu blindete, cu gratie, si da, desigur trebuie extirpate tumorile. Problema oricum nu incape in citeva rinduri. God bless Romania
Postat 27 Noiembrie 2024, 10:50 de excalibur
Mă întorc la votul pt. PNL
Sunt sigur că PNL va vota alinierea la aceste măsuri aspre ale lui Bolojan. Nu sunt sigur că PNL va putea alinia celelalte partide dintr-o coaliție pt. aplicarea acestor măsuri. In acest caz, sunt sigur că PNL va trece în opoziție. Oricum, e cel mai bun program pe care l-am auzit până acum. Au votul meu.
Postat 27 Noiembrie 2024, 10:48 de Rogerius
Pt ChristmasGo
Bolojan, căruia îi accept performantele din administrație, într-o oarecare măsură, nu a venit de cât timp e in conducerea PNL cu măsuri concrete, puternice de pornire a economie românești. Noi consumam mai mult decât producem. Dacă era apt la nivelul macro care-l pretinde, și dacă punea o mătură in loc la Ciucă, printr-un program PNL puternic, trebuia să iasă Ciucă pe locul 1. Asta înseamnă că nu sunt suficienti de capabili intelectual. De asemenea nu mai au credibilitate, pentru că au girat și profitat de toate măgăriile sistemului. Puteau reduce Nr de parlamentari demult, nu sa vină acum cu poezia asta, puteau anula pensiile speciale demult, puteau pune vârstă de pensionare atât la judecători și polițiști la 65 de ani etc, puteau stimula industria românească, producția de tehnologie etc. I-am împiedicat noi, nu cred? Dar nu asta-i drama. Drama este că poți avea centură lângă centură și pod lângă pod când copiii noștri vor fi spălați pe creier de ideologii sataniste. Te mai poți bucura de viață bună când copiii tai sunt debusolați psihic și intelectual? Ori el tocmai asta face, aparent salvează România, dar în fond distruge viitoarele generații. Cu asta nu pot fi de acord! România nu se poate dezvolta durabil cu generații de minți distruse. Dacă se delimita de USR era altceva. Asta a fost marea lui greșeală strategică. Gravă! Să nu vezi asta inseamna ca nu te duce mintea că lider. Și partidele suveraniste au știut ce poezie le place la popor, dar Bolojan de pune împotriva creștinismului, moralității. Asta nu-i strategie, asta e slujbă de înmormântare.
Postat 27 Noiembrie 2024, 10:24 de georgemarian
Fascism marca PNL https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/oradean-amendat-cu-1-000-de-lei-pentru-o-cutie-gasita-langa-tarcul-pentru-pubele-ce-a-decis-judecatoria-4777079/
O cutie descoperită în fața unei incinte metalice pentru pubele i-a adus unui orădean o amendă de 1.000 de lei, după ce agentul Poliției Locale a găsit pe ambalaj datele de identificare ale bărbatului. Nemulțumit, cel sancționat s-a adresat Judecătoriei Oradea și a cerut anularea procesului verbal de constatare a contravenției. A precizat că el a pus cutia în „țarcul” amenajat pentru colectarea deșeurilor, dar aceasta ar fi fost scoasă în afara incintei „cel mai probabil de către o altă persoană”. În plus, polițistul local nu a constatat personal cine a pus ambalajul în afara zonei amenajate, a arătat orădeanul. Instanța a observat că Poliția Locală Oradea a depus la dosar trei fotografii care indicau locul unde a fost găsită cutia și datele de identificare trecute pe aceasta. Însă judecătorul de caz a explicat că „găsirea unei cutii de depozitare pe domeniul public nu echivalează cu constatarea unei contravenții săvârșite de o anume persoană, polițistul local nefiind de față în momentul în care deșeul a fost abandonat”. În opinia Judecătoriei Oradea, faptul că ambalajul aparținea unei persoane nu este suficient pentru a demonstra că aceasta a fost cea care a abandonat-o pe domeniul public. „Se observă că acea cutie a fost găsită în fața locului special amenajat pentru aruncarea deșeurilor, la câțiva centimetri distanță, fiind posibil ca ea să fi fost manipulată de una din persoanele care au acces la respectivul țarc (fie unul din locatari, fie chiar un angajat al firmei de colectare, care a refuzat preluarea acesteia pentru că nu era pliată corespunzător)”, a precizat judecătorul. În atare condiții, instanța a stabilit că există un dubiu cu privire la vinovăția celui amendat și i-a admis plângerea, anulând sancțiunea. Poliția Locală Oradea poate ataca sentința cu apel în termen de 30 de zile.
Postat 27 Noiembrie 2024, 10:21 de excalibur
@andi
Eu nu am votat din 1996, de la revolutia CDR. Acum as fi votat pe Puric sau Calinescu , nu pentru ca ar fi presedinti perfecti, ci pentru ca au gura mare si nu au sufletele atit de corupte. E o deruta maxima. Ma bucur pentru georgescu sau oricine ar fi dat pe goarna manevrele din culisele lumii in care traim. Nu am nici o garantie ca va fi util viitorului Romaniei. Dar sunt sigur ca psd-pnl-usr sunt nocivi. Am vazut interviul cu cg in 2018 la tvr1. Am ramas cu gura cascata. CG braveaza de multe ori, dar nu cred ca vorbeste NUMAI baliverne. Sincer, ma regasesc in teoria ca romania este cotropita de globalisti, in speta usa via ue. Britanicii, care au creat cel mai mare imperiu din istorie, se ascundeau in spatele unor vorbe simple: noi nu cucerim, noi civilizam. Romania nu a avut numai de pierdut in urma celor 30 de ani de ocupatie. A dobindit enorm in CIVILIZATIE si KNOW-HOW. Acest capital ar putea fi exploatat ACUM ca sa ne redobindim partial suveranitatea. Noi am avut de secole/milenii in singe supusenia, a fost strategia noastra de supravietuire. Dupa Ceausescu , nu era OBLIGATORIU sa devenim iar sclavi. Au reusit cozile de topor care ne-au condus. Dupa cum decurg lucrurile, se pare ca deep-state-ul american a facut o cotitura cu trump. Ar fi bine sa prindem valul, nu se ne punem contra lui. Romania, ca si Ucraina , are resurse. Ucraina e praf, distrusa . Poate doar agricultura sa fi supravietuit, pamintul fiind miza Americii acolo. Romania, daca nu ar fi spoliata, ar fi autosuficienta. Eram odata grinarul Europei. Titeiul romanesc a sustinut masina de razboi germana in wwii. Nu vezi ca am ajuns in penurie energetica, iar resursele noastre iau drumul vienei? Vezi cg in 2018 la tvr1: https://www.youtube.com/watch?v=ClHCAX2Y5ik
Postat 27 Noiembrie 2024, 10:18 de excalibur
Contaminat
Boala lui Rares Batistuță, pițiponcul european i s-a transmis si lui Bolojan. Simptome: taieri, restructurari, reforme. In 30 de zile, desigur. Primul a fost reformarea; Boc, Hellvig
Postat 27 Noiembrie 2024, 10:10 de PureStupidity
Pt Andy
Nimeni nu face din Georgescu un idol că are și el limitele lui intelectuale, dar dintre el și tandemul Bolojan-Lasconi and Co. care afirmă că bărbații sunt femei și femeile sunt bărbați și că nu există nici un gen ci totu-i fluid, care zici tu după mintea ta rațională că îs mai țăcăniți? Pe cale de consecință, Bolojan trebuia să propună, dacă tot se lipește de ei, schimbarea denumirii PNL în PNLGBT, măcar știam o treabă. Când aderi la prostiile unora înseamnă că ești de acord cu ele, te identifici cu ele, fac parte și ele din natura ta. Negi asta? N-ai cum.
Postat 27 Noiembrie 2024, 10:08 de georgemarian
@kp @excalibur etc
Si inca una : "limba latina vine din geto-daca" si "regatul lui Burebista domina aproape toata Europa pana in Danemarca"! Cred ca l-a citit prea mult pe Corut.
Postat 27 Noiembrie 2024, 10:02 de andy
@kp @excalibur etc
Inteleg ca sustineti suveranismul si ca "vreti sa va luati tara inapoi". Nedumerirea mea este de ce va ascundeti. In Oradea s-a votat masiv pt Georgescu si cu toate acestea nu cunosc pe nimieni care sa spuna ca l-a votat. Poate ca cercurile in care ma invart nu l-au votat, dar imi vine greu sa cred. Ramane o varianta : nu vor sa se stie! Intrebarea mea e : DE CE? In alta ordine de idei, acuzati ca toti opozanti se folosesc de "putinism", "legionar" etc ca sa-l denigreze pe Georgescu. Ok, nu va plac "etichetele" dar voi cum l-ati numi pe cel care a facut urmatoarele declarati , si nu sunt scoase din context : „Nanocipurile din apa îmbuteliată care intră în om ca în laptop”, „Războiul din Ucraina nu există”, „NATO e cea mai slabă alianță de pe glob și trebuie abandonată”, „Cel mai periculos om este Mihai Eminescu. El și Iisus Hristos”, „În școli nu se studiază Eminescu și Blaga”, „Eu comunic direct cu Dumnezeu”; "scutul de la Deveselu o rusine a diplomatiei";Codreanu, „un erou național”. Antonescu, „un martir”, Putin unul dintre puținii „lideri adevărați”; "singura sansa a Romaniei este inteligenta ruseasca" etc
Postat 27 Noiembrie 2024, 09:42 de andy
Bre excalibur, KP
Nu va luati voi de mana asa frumos si va aruncati in Cris putin sa va racoriti? Faceti campanie anti Bolojan de ani de zile. Sariti la gatul lui automat pe absolut orice motiv doar de dragul de a-l porci. Nici acum cand Romania este intr-o situatie dificila si trebuie sa luate masuri urgente altceva in afara sa-l porciti pe Bolojan nu sunteti in stare sa faceti, nu aveti demnitate, coloana vertebrala, niste anonimi la propriu, pun pariu ca nu ati avea niciodata curajul sa va aratati adevaratul nume pentru ca ar nulifica tot ce scrieti.
Postat 27 Noiembrie 2024, 09:42 de ChristmasGo
excalibur
Votul suveranist este supraestimat in acest moment dupa euforia cu CG. Pana la urma suveranistii pentru parlamentare nu au prezentat nimic, nici o platforma, nici o masura, nu ii aud si vad cu nimic, majoritatea habar nu au si nu ar fi capabili sa faca administratie. Singurul care a iesit cu un plan si cateva masuri concrete este Bolojan, si noi stim foarte bine ca atunci cand Bolojan zice ceva va face ce zice. Eu zic ca maxim se aprorie de 30% suveranistii in cel mai negru scenariu si din pacate va fi nevoie de un Guvern PNL, USR, PSD pentru a avea majoritate. Ideal ar fi sa avem o majoriate USR PNL cu Bolojan premier care sa poata sa faca tot ce si-ar propune. In cativa ani am avea si noi autostrada din BH pana in Cluj, iar banii europeni se vor atrage pana la ultimul leut de exemplu.
Postat 27 Noiembrie 2024, 09:25 de ChristmasGo
georgemarian
Pui intrebari care sunt de noaptea mintii. Bolojan este un om calculat si realist, oricat de mult il urasc unii pe aici nu se poate nega asta. Bolojan nu a dorit sa porneasca un razboi in PNL inainte de alegerile prezidentiale din primul tur, asa ceva nu se face si nu ar fi ajutat PNL cu nimic chiar din contra. Pana la urma de ce crezi ca s-a dus Bolojan la Bucuresti, de ce crezi ca brusc si-a anuntat candidatura la senat? a fost pregatit acest scenariu de partea PNL care l-a propus ca presedinte al partidului cand Ciucu, jeneralul se va face de ras si va trebui sa-si dea demisia. Jeneralu a participat la prezidentiale doar pentru ca i-a dat ordin nematul desi nu avea absolut nici o sansa. Noi stim cum lucreaza Bolojan si cum abordeaza administratia, chiar sa negati acum ca va face treaba? Chiar in halul asta sa fiti?
Postat 27 Noiembrie 2024, 09:18 de ChristmasGo
Frumos, chiar de-ar fi sa nu fie adevarat...
https://www.activenews.ro/opinii/Zoe-Dantes-Sa-ne-umplem-de-Cer-Sa-ne-luam-Demnitatea-inapoi-193502
Postat 27 Noiembrie 2024, 09:16 de excalibur
Hahaha!!!
Helvig si Antonescu sunt dela cei care vor conduce ciumatii galbeni!Nu mai bateti campii!
Postat 27 Noiembrie 2024, 09:04 de grigore
https://trenduri.blogspot.com/2024/11/cum-trebuie-jucat-la-parlamentare.html?m=1
Votul suveranist este pe la un procent de 40-45%, votul nucleului dur al PSD este pe la 15%, iar ceea ce rămâne sunt nehotărâții care, de obicei, stau acasă. PSD vrea să se înfrupte din votul suveranist întrucât e foarte clar că acum votanții suveraniști nu vor mai vota cu PNL, întrucât e clară direcția pe care Bolojan a înscris partidul. PSD vrea să muște din votul suveranist fără însă să fie apoi mâncat de „mașina de anihilare” a desantului media. Planul ticălos al lui Ciolacu e același pe care PSD-ul îl tot face de-atâta amar de vremea: trădarea propriului electorat. Din momentul imediat următor în care se va vedea cu „sacii în căruță”, PSD va face blatul cu Lasconi. De aceea vă spun cât se poate de serios: NU VOTAȚI PSD! Nu votați USR, PNL și restul partidelor care s-au aliniat deja în spatele deviantei Lasconi! Votând PSD, votați USR! Dacă ai de gând să votezi suveranist în Turul 2 al Prezidențialelor, nu-ți da votul partidelor care fac sluj în fața străinilor, a acelor partide care de 35 de ani nu fac altceva decât să ne vândă! Votați masiv suveraniști! PSD nu mai este de votat întrucât se transformă într-o structură toxică! Pentru a putea fi votat trebuie să dovedească faptul că se află în tabăra bună. Iar ei acum sunt în tabăra antinațională! Pun punct aici articolului de azi cu un îndemn simplu: REZISTAȚI, poate că mai avem o șansă!
Postat 27 Noiembrie 2024, 08:28 de excalibur
Comentariu anonim
Da, Bolojan este in stare de orice. In Oradea si Bihor nu mai exista dreptul la proprietate, casele si terenurile sunt expropriate pentru a se face sensuri giratorii, locuri de parcare. Oamenii sunt evacuati iar pretul pentru casa/teren este stabilit de oamenii care lucreaza pt. primarie, deci total inechitabil. Nu-si mai pot cumpara o casa in oras ci trebuie sa se mute in satele din jur. Cei care refuza sa vanda sunt intimidati iar primaria castiga de fiecare data pentru ca justitia e de partea celui puternic. Anual se investesc milioane de dolari in presa pentru a lauda reusitele lui bolojan si a echipei lui dar totul este doar propaganda, judetul este subdezvoltat, preturile sunt printre cele mai mari din tara la utilitati, taxele printre cele mai mari, salarii foarte mici. S-a investit in betoane pentru ca sunt firme puternice care participa la licitatii si castiga foarte multi bani. Aceleasi firme sustin mai apoi pnl-ul, win-win situation. O sa vedeti cat poate bolojan, e chiar mai arogant decat iohannis!
Postat 27 Noiembrie 2024, 08:09 de excalibur
PNL tocmai ne-a anunțat că rămâne în opoziție multă vreme de acum înainte.
Nu că ar vrea asta, ci din prostia lui Bolojan care împreună cu șeful lui, Hellvig pe numele lui de civil brusc reintegrat în conducerea interimară a liberalilor, de la gruparea mixtă Soros+Coldea+Kovesi ... au luat valul emoțional ca pe unul cognitiv. Arogantul și ignorantul Bolojan nu a apucat o zi măcar de președinție a PNL și a reușit ce nu au reușit mulți de niște ani buni încoace ... să trimită partidul la un scor istoric, redus la o cifră cum nici Johannis nu reușise în 10 ani. Acesta-i stilul Bolojan. Ce fac unii în mai mulți ani ... el face într-o zi.
Postat 27 Noiembrie 2024, 07:57 de KP
https://www.youtube.com/live/pcpHdbs5j0c
Serviti putina informatie de la un specialist. Lumina vine de la licurici. Schimbarea s-a produs la licurici. Bolojan si PNL inoata impotriva curentului... Noi tot slugi vom ramine, ni se schimba doar zgarda...
Postat 27 Noiembrie 2024, 07:57 de excalibur
Pisi
Stai linistit somajul nu o sa creasca, sunt locuri destule la banda sau in constructii pt bugetarii dati afara!
Postat 27 Noiembrie 2024, 07:09 de Kid
discurs
misionar mesianic , greu de crezut ca va salva penele din cosul historiei ..
Postat 27 Noiembrie 2024, 06:59 de jinei
Viitorul
sună bine!Dar cu cine vei realiza toate aceste,,minuni"?Vei schimba până duminică toate numele de pe listele PNL pentru parlament?Sunt aceleași fețe care fac parte din majoritatea actuală și au băgat căruța Romania in gard.
Postat 27 Noiembrie 2024, 06:54 de nealiniat
Viitorul suna bine cu taranoiul din birtin ...
Vor urma : concedieri, somaj urias, datorii peste datorii, o uriasa mafie de partid conectata la banii publici, proiecte finalizate : ZERO. Va duce tara in faliment, apoi, va pleca la Parlamentul European, ca de acolo poate sa ajute mai bine :))))) Parca am mai vazut pe undeva modelul acesta de administratie ??
Postat 27 Noiembrie 2024, 01:05 de Silver_Cat
După război, mulți viteji se arată...
Acum Bolojan face centură după fiecare ocol și pune semafor la fiecare poartă de casă din Romania. După 6 luni va mai adauga 1 cameră la fiecare apartament existent din țară. De ce n-a venit cu măsurile astea in campanie lui Ciucă?! Bolojan face doar gargară.
Postat 27 Noiembrie 2024, 01:04 de georgemarian
Cred că...
Si voi ați votat G., dar încă nu ştiți.Păi voi nu ați eliminat "gozul din ograda noastră"(Bihor), şi atunci o să elminați mizeria din România!? Eu nu cred.
Postat 27 Noiembrie 2024, 00:42 de Maikeltroll
IonutV ( stimabile cont nou PSD )
Bolojan are realizări in Oradea si Bihor, si nu e de la PSD
Postat 26 Noiembrie 2024, 23:11 de Sandu2100
Stimabile
Ceea ce propuneti dl Bolojan nu se va reusii. Sunteti doar interimar pana cand lucrurile se vor linistii, iar apoi veți fi demis de sinecuri. Va sustin si salut curajul, dar daca nu aveti echipa, nu veți rezista mult.
Postat 26 Noiembrie 2024, 23:01 de IonutV
OradeaNou
Ce țeapă de campanie ( cont nou PSD ) nu ai văzut realizările lui Bolojan, sau esti prost ??? Ai tu si PZD realizări mă ???? Hai sa le vedem, ce mama dracului a realizat PZD. Iti place Caternca, încearcă la Vaslui, ca e GHINI acolo.
Postat 26 Noiembrie 2024, 22:53 de Sandu2100
Teapa de campanie
Teapa de campanie, sa-i faca pe prosti sa muste :).
Postat 26 Noiembrie 2024, 22:48 de OradeaNou
Agenda 2030
Pornite in timpul pandemiei, alienerea la agenda globalista , imprumuturi masive, cedarea suveranitatii, atitudine docila excesiva , au fost incepute de "guvernele mele", apoi li s-a dat un ciolan de ros psd-ului prian alianta ciuca-ciolacu. Amindoua partidele au fost cumparate/capusate de sistem. In paralel sistemul isi hranea si celalalt copil, usr-ul. De o luna doar asta am auzit, ciuca-ciolacu in turul 2. Probabil sistemul e scindat, sistemul vechi si sistemul nou. Zic unii sri vs sie. Sistemul nou e posibil sa fie cuplat la sistemul care l-a adus pe trump la cirma. Bolojan e cuplat la sistemul vechi, care tolereaza si asista la dezintegrarea romaniei, pe agenda externa globalista. De aceea a facut jonctiunea cu usr-lasconi, vechea combinatie citu+usr. Ei au reteta gata stabilita:spala creiere, imprumuta romania cu 10 miliarde si extrag 50. Dezvoltarea e perdeaua de fum in ochii spectatorilor. Reforma bolo ar fi binevenita , dar ecuatia ramine. Eventual se vor extrage 60 de miliarde la 10 investite.
Postat 26 Noiembrie 2024, 22:47 de excalibur
KP
Si tu îl votezi pe Bolojan, nu te mai ascunde.
Postat 26 Noiembrie 2024, 21:58 de Sandu2100
BOLOJAN PREMIER
Într-adevăr un om integru, cu coloană vertebrala, o gândire bună. Bolojan a făcut treaba bună la Oradea si Bihor. O sa scoată si România din căcatu creat de PZD, adică ăsta construiește autostrăzi si înfrângere si școli, Spitale si de toate. Numa o sa vină PSD sa ne mintă ca e meritul lor :::::::)))) Nu poate nimeni contesta realizările lui Bolojan.
Postat 26 Noiembrie 2024, 21:57 de Sandu2100
Bla-bla-bla.
PNL nu este Guvernul României și nici Parlamentul acestei țări. PNL este acum când spun asta, a lui Hellvig și Bolojan doar, un partid de nici 9% la ultimul rezultat de duminică. Doi de-un leu, care sug deodată la pieptul lui Lasconi și care se aruncă deja la baliverne, cu niște măsuri enunțate exact la fel de Băsescu în 2009. Hellvig stă în umbră, lăsând gargara lui Bolojan. Nu au cum să apară amândoi, pentru că ar arăta ca Pat și Patashon. Unul umflat ca un guzgan, celălalt precum un Mikey Mouse.
Postat 26 Noiembrie 2024, 21:36 de KP
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.817 RON
  • 1 EUR = 4.9769 RON
  • 1 HUF = 0.0122 RON