Constructorii au început luni refacerea carosabilului pe ultimul tronson al lucrărilor de reabilitare a bulevardului Nufărul dinspre ieşirea din oraş.
Pregătiri de asfaltare
Potrivit unui comunicat al Primăriei, lucrările pe tronsonul delimitat de străzile Ciheiului şi Morii au demarat cu frezarea carosabilului şi ridicarea la cotă a căminelor de canalizare în vederea turnării stratului de legătură.
"Constructorul a început frezarea carosabilului în vederea aşternerii stratului de legătură, urmând să fie ridicate la cotă căminele de canalizare. Totodată, se înlocuiesc şinele de tramvai pe porţiunea str. Ciheiului - capăt Nufărul", se menţionează în comunicat.
Potrivit reprezentanţilor municipalităţii, lucrările se vor desfăşura alternativ, pe o parte şi pe alta a drumului, fără a depăşi jumătatea acestuia.
Atenţie, restricţii!
După cum BIHOREANUL a mai scris, Comisia tehnică pe probleme de circulaţie şi trafic rutier din cadrul Primăriei Oradea a aprobat vineri prelungirea până pe 17 iunie a restricţiilor de circulaţie impuse pe fondul lucrărilor de reabilitare a Bulevardului Nufărul - Cantemir.
Traficul care vine din centura Oradea spre bulevardul Nufărul a fost deviat pe strada Leonardo Da Vinci cu ieşire pe strada Nojoridului şi a rămas deschis doar doar sensul de intrare din Bulevardul Nufărul spre strada Ciheiului.
După finalizarea lucrărilor la linia de tramvai de la intersecţia străzilor Nufărului şi Ciheiului, constructorul Drumuri Bihor îşi va muta şantierul în intersecţia străzilor Nufărului cu Nojoridului pentru intervenţii similare.
Un proiect de milioane
Modernizarea bulevardului Nufărul - Cantemir se face prin proiectul "Creşterea mobilităţii urbane din zona Nufărul - Cantemir" prin Programul Operaţional Regional 2014 - 2020.
Proiectul este finanţat din fonduri europene contribuţia municipalităţii fiind de 3%.
Investiţia vizează modernizarea Bulevardului Nufărul pe o distanţă de 1,6 kilometri şi a străzii Dimitrie Cantemir pe o lungime de un kilometru.
Cele două artere au un carosabil cu câte două benzi de circulaţie pe sens, o linie de tramvai cu cale de rulare dublă, iar pe margini parcări şi spaţii verzi.
În cadrul proiectului se vor reamenaja 2,5 kilometri de drum, 6 kilometri de trotuar, 2 kilometri de pistă pentru biciclete şi 4,8 hectare de spaţii verzi.
Lucrările sunt executate de o asociere de firme reprezentată de Drumuri Bihor din care mai fac parte Trameco şi Drum Asfalt pentru suma de 50 milioane lei, fără TVA.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.