Un orădean al nostru, e drept, avocat, s-a luptat în instanță cu compania foarte low-cost Wizz Air pentru că l-a lăsat pe el, dar și pe familia lui să doarmă prin aeroporturi.
Motivul? Onor compania nu s-a îngrijit să-i ducă la destinație, așa a primit în instanță despăgubiri de 30 de mii de euro de la firmă.
Păi, cu banii ăștia ieșeau mai ieftin cei de la compania aviatică dacă-l duceau pe reclamant direct cu un avion privat, vezi cazul Nordis.
Pentru ca astfel de probleme să nu mai apară, Wizz-ul va trebui să introducă niște clauze clare, să nu se trezească fiecare pasager cu pretenții nesăbuite.
1. Toate persoanele vor trebui să plătească taxe de supra-bagaj dacă au mai mult de 50 de kilograme. La copiii până la 12 ani, baremul e de 25 de kilograme.
2. Pentru a nu mai comenta că nu primesc nimic la bordul avionului, pasagerii sunt obligați să aducă cu ei apă și mâncare.
3. La îmbarcare pasagerii vor prezenta sacul de dormit, pentru a nu cere cazare la hotel când se anulează zborul.
4. Toate reclamațiile se vor depune exclusiv în format fizic, personal, la sediul firmei, situat în Insula Paștelui.
5. Pilotul și însoțitorii de bord vor fi selectați din rândul călătorilor, pentru ca aceștia să nu mai poată da vina pe personalul companiei.
Acest articol este un pamflet și va fi tratat ca atare
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.