URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 04 FEBRUARIE 2025
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
De curând, prin zona Beiușului au apărut lupii, alți protejați, un fel de pensionari speciali ai regnului animal. Mănâncă vaci, porci, ba chiar și câinii care au curajul să-i latre. Aici treaba este și mai încurcată. Lupii sunt protejați și de ecologiști, dar și de votanții suveraniștilor, dacă aduc adeverință că sunt lupi dacici.
Zic şi eu
Adrian Cris
De vinerea trecută numai proștii, conspiraționiștii și haterii mai pot spune că șeful DGASPC Bihor, Călin Puia - despre care BIHOREANUL a dezvăluit că a patronat furtul unor mari cantități de carne de bizon donate pentru centrele de copii și adulți cu dizabilități, dar transformate în produse din carne de porc, mai ieftine și în cantitate mai mică -, ar fi „ținut în brațe” de cineva, că are „spate” politic, așa cum se laudă, pentru că are carnet de membru PNL (ca și cum în partide, inclusiv în PNL, n-ar fi și lichele).
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre măsurile de reducere a posturilor și eficientizare la Senatul României, care au stârnit vâlvă după ce au fost anunțate de Ilie Bolojan?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Zilele acestea se discută în spațiul public despre demararea, de către unele partide politice, a procedurii de suspendare a Președintelui României. În acest context, este important de înțeles cât de legală (constituțională) și mai ales cât de eficientă poate fi o asemenea procedură.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Exercițiile fizice fac parte din tratamentul diabetului zaharat de tip 2. Activitatea fizică nu înseamnă neapărat sport sau exerciții fizice susținute. Efectele benefice ale activității fizice regulate sunt recunoscute ca efecte sigure asupra sănătății precum și a moralului. Activitatea fizică diminuează insulino-rezistența, determinând o scădere a glicemiei. Pe termen lung reprezintă un real ajutor pentru menținerea greutății sau a pierderii de greutate în cazul obezității, ceea ce se reflectă în diminuarea riscului de complicații cardiovasculare și de hipertensiune arterială, menținerea în formă a articulațiilor și a musculaturii și nu în ultimul rând ameliorarea calității somnului.
18 Iulie 2019, 19:45

Reacţia KFC în scandalul cărnii cu viermi de la localul din Oradea

Reacţia KFC în scandalul cărnii cu viermi de la localul din Oradea foto: kfc.ro

Lanţul de fast food KFC a reacţionat, joi după amiază, după aproape 24 de ore, la scandalul cărnii cu viermi de la Oradea, susţinând că a făcut verificări în local, că procedurile urmate de personal au fost corecte şi că mâncarea cumpărată de o orădeancă în cursul zilei de miercuri nu ar fi avut cum să fie contaminată cu viermi în restaurantul KFC Oradea Drive Thru, de pe Bulevardul Decebal din Oradea.

Informaţiile au fost transmise în urma solicitărilor BIHOREANULUI, printr-o firmă de PR în numele Echipei KFC România, iar, în esenţă, reprezentanţii brandului afirmă că au proceduri stricte, cu verificări periodice şi amănunţite, care nu ar fi permis "contaminarea" cu viermi a mâncării comandate de la localul orădean.

Pe scurt, reprezentanţii KFC au subliniat că produsele comercializate "sunt proaspăt preparate în fiecare zi", cu respectarea normelor de siguranţă alimentară, şi că nu îşi asumă problema apărută, dat fiind că reclamaţia nu a fost făcută pe loc, în local, ci la aproximativ 4 ore de la achiziţie, timp în care nu se știe ce s-a întâmplat cu produsul respectiv și în ce condiții a fost ținut.

"Având în vedere susţinerea clientului potrivit căreia a achiziţionat produsele pentru consum la domiciliu, precizăm faptul că, odată preluate produsele spre consum în afara locaţiei, nu se mai poate controla modul şi/sau condiţiile de depozitare al produselor achiziţionate de către client, mediile cu care acestea ar putea intra în contact şi de la care s-ar putea contamina, timpul pentru care clientul ar putea păstra acele produse etc. În acest mod, nu ne putem asuma toate aceste aspecte menţionate anterior, din momentul în care produsele au fost preluate din restaurant. Comanda a fost achiziţionată în jur de ora 16.00 şi reclamaţia a fost făcuta după aproximativ 4 ore de la achiziţie, respectiv la ora 20:00, interval în care aceasta nu a mai fost sub supravegherea noastră", arată informarea.

Reprezentanţii KFC susţin că, în urma apariţiei incidentului, au fost făcute verificări în restaurant "şi nu au fost semnalate alte situaţii similare, iar produsele folosite în această perioadă provin din aceleaşi loturi".

"Prin urmare, vă putem asigura că pretinsa contaminare nu provine din restaurantul nostru şi, mai mult decât atât, produsul a suportat tratamente termice de 160*C, fiind păstrat în cabinete închise la temperaturi cuprinse între 80*C şi 63*C şi servit clienţilor în stare caldă. Concluzionând, în urma verificărilor interne efectuate, nu a rezultat încălcarea procedurilor de lucru", arată punctul de vedere transmis redacţiei.

După cum BIHOREANUL a mai scris, o orădeancă a sesizat ziarul, miercuri seară, că, în cursul după amiezii - la ora 16.35 conform bonului fiscal - a cumpărat un meniu Bucket for one, pentru ea şi nepoţica ei, de la localul non-stop de pe Bulevardul Decebal. În susţinerea spuselor sale, aceasta a trimis ziarului şi fotografii, ca să "nu mai fie afectaţi şi alţi clienţi". A observat abia acasă că în meniu erau şi "ingrediente" care nu-şi aveau locul. "I-am văzut când mâncam, 1-2 viermi. Am observat pe o bucăţică, unde erau la suprafaţă. Dacă daţi zoom la poză se văd", a mai susţinut femeia, cu rugămintea să i se păstreze anonimatul.

Contactat de BIHOREANUL, şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bihor, Giani Bura, a dispus miercuri seară un control. Potrivit unui comunicat transmis joi, a fost verificată "respectarea de către operatorul economic a condiţiilor prescrise şi declarate, pornind de la produsele finite, materiile prime utilizate, la data şi ora controlului nefiind regăsite aspectele reclamate".

De altfel, era puţin probabil să mai fi găsit nereguli, dat fiind că angajaţii CJPC au făcut controlul la cel puţin 4 ore de la achiziţia produsului, răstimp în care reclamanta - potrivit propriilor spuse - luase deja legătura cu reprezentanţii localului, pe care i-a înştiinţat despre problemă şi care astfel ar fi avut timp să remedieze situaţia.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
2 Comentarii
Evrika!
După zeci de ani de zile în care pasionaţi de bucătărie şi bucătari din toată lumea au încercat să descopere care sunt ingredientele secrete ale amestecului care face ca preparatele KFC să fie atât de crocante şi de gustoase, se pare că încercările au luat sfârşit.
Postat 22 Iulie 2019, 05:51 de User anonimizat
Magnificent
Un exemplu de gindire logica.Produsul a fost conform,contaminarea a survenit in cele 4 ore dintre achizitie si reclamatie, in afara magazinului.Punct.Se exclude varianta carnii contaminate cu viermi in stare cruda,tratamentul termic aplicindu-se atit carnii cit si vierilor.Problema se reduce drastic la urmatoarea dilema: viermele era crud sau prajit? OPC-ul sa decida daca e buna pentru consum carnea cu viermi tratata termic dimpreuna,adica together.
Postat 18 Iulie 2019, 21:43 de excalibur
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.8595 RON
  • 1 EUR = 4.9766 RON
  • 1 HUF = 0.0122 RON