URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 27 SEPTEMBRIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Am fost la deschiderea fabricii de anvelope Nokian Tyres, să văd cum arată o investiție de 650 milioane euro. Am vizitat linii de producție, unde se vede clar că gradul de automatizare este foarte ridicat. Fabrica are 10 hectare de clădiri și doar 500 de muncitori, adică 250 pe schimb. Practic, angajații au rolul de a supraveghea procesul de fabricație, iar o parte se ocupă de mentenanța instalațiilor.
Zic şi eu
Adrian Cris
Susținătorii sunt dezamăgiți, adversarii jubilează. Ilie Bolojan chiar candidează la Parlament, chiar pleacă „între mitici”. Nu s-a mai pus simbolic în coada listei, ci deschizător, pe prima poziție.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Cu cine vă gândiți să votați pentru funcția de președinte al României dintre numeroșii candidați?











De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
O asemenea reglementare exista și înainte, însă doar cu privire la cazurile de violență familială (sau domestică, cum îi spunea actul normativ), ordinele de protecție provizorii „domestice” fiind foarte des întâlnite în practică. Ceea ce au făcut, de fapt, guvernanții noștri acum a fost „extinderea” aplicării acestor dispoziții legale și la situațiile în care nu există o legătură de rudenie sau conviețuire între victimă și agresor.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Exercițiile fizice fac parte din tratamentul diabetului zaharat de tip 2. Activitatea fizică nu înseamnă neapărat sport sau exerciții fizice susținute. Efectele benefice ale activității fizice regulate sunt recunoscute ca efecte sigure asupra sănătății precum și a moralului. Activitatea fizică diminuează insulino-rezistența, determinând o scădere a glicemiei. Pe termen lung reprezintă un real ajutor pentru menținerea greutății sau a pierderii de greutate în cazul obezității, ceea ce se reflectă în diminuarea riscului de complicații cardiovasculare și de hipertensiune arterială, menținerea în formă a articulațiilor și a musculaturii și nu în ultimul rând ameliorarea calității somnului.
25 Septembrie 2018, 10:15

Primarul Ilie Bolojan anunţă noi exproprieri de terenuri pentru implementarea proiectelor europene

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Primăria Oradea pregăteşte exproprieri de terenuri în valoare de 600.000 euro pentru a intra în posesia amplasamentelor pe care urmează să fie implementate noi proiecte europene.

Consiliul Local a aprobat luni, la propunerea primarului Ilie Bolojan, cu uanimitate de voturi şi fără comentarii, mai multe coridoare de expropriere pentru ca municipalitatea să poată intra în posesia terenurilor pe care intenţinează să deruleze proiecte cu finanţare europeană.

Pe lista investiţiilor care presupun exproprieri se numără construirea viitoarelor pasaje subterane de la capătul podului Dacia până la intersecţia cu strada Sucevei, amenajarea viitoarelor coridoare verzi în cartierul Grigorescu, respectiv pe străzile Ion Bogdan şi Făcliei, şi a unui parc în strada Morii.

"Odată adoptate hotărârile de Consiliu Local, vom finaliza toate exproprierile necesare pentru implementarea proiectelor europene, pe care le vom putea depune până la termenul limită din 9 octombrie. Una dintre condiţiile de eligibilitate este ca Primăria să fie proprietar asupra acestor terenuri", a explicat Bolojan în conferinţa de presă care a precedat şedinţa de Consiliu Local.

Potrivit edilului, exproprierile nu vizează suprafeţe de dimensiuni mari, ci numai "bucăţele de teren foarte mici".

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
6 Comentarii
Dealurie Oradiei mai așteaptă ?
Pe când pe lista proiectelor europene, fără exproprieri, va figura și extinderea rețelei de apă potabilă și canalizare pe strada Emil Isac din Oradea ? Dealurile Oradiei, d-le primar, aparțin tot de PMO, sau nu ?
Postat 25 Septembrie 2018, 17:01 de fgd
CrisDumi
Se vede că ești țăran, de mai departe de Oradea. Îți dau doar un exemplu din Londra "" Strand Underpass "". Si Apropo in Londra nu exista nici o statie de metrou închisă.
Postat 25 Septembrie 2018, 15:29 de Sandu1206
Sandu ... ai dat cu bățu-n baltă rău de tot, ca un papițoi ce vrei să arăți că ai umblat prin lume ... când, de fapt, ești un țărănuț de pe lângă Oradea!?!
În primul rând, un km de autostradă în subteran spre exemplu, costă în Europa aprox. 35 milioane EUR, în timp ce la suprafață e în medie de 10-12 milioane, iar suspendată cca. 20 milioane ... așa că, poți concluziona !?! Apoi, să le luăm pe rând ... la NY există un singur pasaj care depășește în lungime o lățime de trei avenue, respectiv trecerea către și dinspre Long Island, având în vedere normele de urbanism date prin anii '70 !?! În LA nu există artere de circulație subterană, având în vedere stratele freatice ce se unesc cu oceanul și standardele la cutremurele ciforniene !?! La Londra nu sunt decât subtraversările de legături cu autostrăzile și rețeaua de metrou de pe vremuri, multe stații fiind închise deja iar noile circuite fiind orientate deja spre suprafață, iar la Berlin se face de vreo două decenii numai la suprafață, cele de adâncime fiind cu dedicație de apărare civilă !?! Așa că, atunci când mai atingi astfel de subiecte ... adresează-te amatorilor liberali ai diliului șef, nu mie care ți-am răspuns doar pentru că e marți și e în revizie programul ACAD !?!
Postat 25 Septembrie 2018, 12:42 de CrisDumi
Expropieri?
Expropieri? Da daca este cazul. Problema mea este cu pretul, valoarea la care se fac evaluarile. Acolo miselia PMO&birtinez. Pe langa valoare reala a imobilului trebuie tinut seama si de despagubirea morala a proprietarului caci el a investit cu un scop, scop la care trebuie sa renunte fortuit de birtinez!
Postat 25 Septembrie 2018, 12:34 de scortosul
CrisDumi
"""Se vede peste tot în lume că se evită subteranul și se preferă supraînălțarea, pe motive ... în principal de costuri și de mediu """. Eu nu cred că te simți bine. Da o tura prin NYC, LA, LONDRA, BERLIN, sa vezi cate drumuri subterane sânt, și mai vorbește apoi
Postat 25 Septembrie 2018, 11:06 de Sandu1206
Scârba și mândria noastră ... Primăria !?!
La Paștele Cailor vor fi realizate pasajele subterane de la podul Dacia până la str. Sucevei ... dar, între timp, primăria va întoarce orașul pe dos !?! Mai ieftin și mai puțin deranjant ar fi suprateran, cu transportul public la un nivel și circulația auto la altul !?! Se vede peste tot în lume că se evită subteranul și se preferă supraînălțarea, pe motive ... în principal de costuri și de mediu !?!
Postat 25 Septembrie 2018, 10:49 de CrisDumi
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.4629 RON
  • 1 EUR = 4.9759 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON