La fel cum îşi "amintesc" să achite impozitele abia în ultima zi sau să-şi facă cumpărăturile în ajunul Crăciunului, unii români nu se dezmint şi încearcă să-şi rezolve problemele abia în ceasul al doisprezecelea.
Aşa s-a întâmplat şi cu câteva zeci de bihoreni care s-au năpustit luni dimineaţă la sediul CAS, ca să-şi ridice cardurile de sănătate, unde – nemulţumiţi că au fost serviţi la "doar" trei ghişee – au reclamat că sunt puşi să stea la cozi.
"Mie nu mi-a venit acasă niciun card", a pretins o femeie. "Am mers la doctor şi mi-a spus că am nevoie de card. N-am ştiut", a afirmat alta. "Eu am crezut că-i obligatoriu cardul numai din 1 Mai", a susţinut o altă femeie din cele aproximativ 30-40 de persoane care s-au bulucit pe coridor pentru a intra în posesia cardului de sănătate.
Întrucât nemulţumiţii au chemat la faţa locului presa locală, în mijlocul oamenilor a coborât şi directorul CAS Bihor, dr. Ionuţ Gheorghe, care le-a amintit că încă din februarie instituţia pe care o conduce, dar şi Casa Naţională, au comunicat de cel puţin două ori pe săptămână că acest document este remis poştal fiecărui asigurat, iar cei care nu sunt găsiţi la domiciliu îl pot ridica, de mai bine de o lună, de la sediul de pe Calea Borşului.
Cu toate acestea, "întârziaţii" au fost recalcitranţi, acuzând "proasta organizare" care a făcut să nu fie serviţi în mai puţin de circa 15-30 minute.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.