URMĂREȘTE-NE PE
LUNI, 30 SEPTEMBRIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Oradea este un oraș frumos ziua, iar noaptea de-a dreptul spectaculos. Asta, datorită iluminatului arhitectural care scoate în evidență splendoarea clădirilor Art Nouveau. De aceea, nu e totuna cum ne jucăm cu luminile în orașul care, de o bună bucată de vreme, se pretinde turistic.
Zic şi eu
Adrian Cris
Susținătorii sunt dezamăgiți, adversarii jubilează. Ilie Bolojan chiar candidează la Parlament, chiar pleacă „între mitici”. Nu s-a mai pus simbolic în coada listei, ci deschizător, pe prima poziție.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Cu cine vă gândiți să votați pentru funcția de președinte al României dintre numeroșii candidați?











De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În sistemul de drept românesc, cu unele excepții, accesul la justiție nu este gratuit. Pentru a ajunge să îți expui pretențiile în fața unui judecător, cu titlu prealabil, trebuie să bagi, mai mult sau mai puțin, mâna în buzunar. Dincolo de avocaţi sau de cheltuielile conexe procesului, de multe ori simplele taxe care sunt datorate statului pentru demararea unui proces fac iluzoriu accesul efectiv la justiţie...
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Exercițiile fizice fac parte din tratamentul diabetului zaharat de tip 2. Activitatea fizică nu înseamnă neapărat sport sau exerciții fizice susținute. Efectele benefice ale activității fizice regulate sunt recunoscute ca efecte sigure asupra sănătății precum și a moralului. Activitatea fizică diminuează insulino-rezistența, determinând o scădere a glicemiei. Pe termen lung reprezintă un real ajutor pentru menținerea greutății sau a pierderii de greutate în cazul obezității, ceea ce se reflectă în diminuarea riscului de complicații cardiovasculare și de hipertensiune arterială, menținerea în formă a articulațiilor și a musculaturii și nu în ultimul rând ameliorarea calității somnului.
07 Ianuarie 2012, 11:36

Liberalii au decis: Florica Cherecheş - viceprimar în locul lui Carp

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

9 din 13

"Biroul Politic Municipal al PNL Oradea s-a întrunit vineri seară şi a decis cu majoritate de voturi ca propunerea pe care o vor face consilierii locali liberali pentru ocuparea postului de viceprimar să fie doamna Florica Cherecheş", a declarat, pentru BIHOREANUL, primarul Oradiei, Ilie Bolojan, preşedintele PNL Oradea.

La reuniunea Biroului Politic Municipal al PNL Oradea au participat 13 din cei 17 membri cu drept de vot, din care nouă au votat pentru propunerea Floricăi Cherecheş, iar patru pentru cea a lui Daniel Negrean.

Cel mai probabil, propunerea ca Florica Cherecheş să fie aleasă pe funcţia de viceprimar va fi făcută de grupul consilierilor PNL în şedinţa de luni, 9 ianuarie, a Consiliului Local Oradea.

Conform legii, alegerea unui viceprimar se face prin votul membrilor Consiliului Local, din rândul consilierilor locali aflaţi în funcţie.

Florica Cherecheş a fost aleasă consilier local pe lista PNL în 2008, exercitând de atunci şefia Comisiei pentru muncă, sănătate, familie, protecţie socială şi protecţia copilului din cadrul Consiliului municipal. Ea are 51 de ani, de profesie este inginer şi a condus Asociaţia Integra din Oradea, specializată în proiecte de dezvoltare comunitară şi susţinerea antreprenoriatului privat. Este căsătorită şi are patru copii.

Contracandidatul său, Daniel Negrean, profesor de matematică, este consilier local PNL de anul trecut, iar până în 2009 a fost inspector de specialitate la Inspectoratul Şcolar Bihor.

Carp, la Judeţean

Propunerea ca Florica Cherecheş să ocupe funcţia de viceprimar interimar al Oradea a fost adoptată de PNL Oradea după ce, vineri dimineaţă, ocupantul acestei funcţii, Gheorghe Carp, ales în 2008 din rândul consilierilor locali liberali, a demisionat pentru a putea fi numit, prin dispoziţie a primarului Ilie Bolojan, ca manager interimar al Spitalului Clinic Judeţean din Oradea.

Şefia Spitalului Judeţean a fost deţinută până vineri de către Gavril Grebenişan, conferenţiar universitar, numit în vara anului trecut ca interimar, până la organizarea unui concurs, programat să aibă loc pe data de 14 februarie.

În luna noiembrie a anului trecut, la precedentul concurs organizat de municipalitate şi-au depus candidaturile atât managerul interimar Gavril Grebenişan, cât şi fiul ministrului Sănătăţii, Ritli Ladislau Csongor. Primul nu s-a mai prezentat la concurs, iar cel de-al doilea a renunţat la numire după ce presa a pus în discuţie compatibilitatea acestuia cu funcţia în condiţiile în care tatăl său deţine portofoliul guvernamental de restort, iar din comisia de examinare a făcut parte un subaltern direct al ministrului.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
61 Comentarii
felicitari
felicitari doamnei Chereches! Asteptam cu interes ca pana la toamna sa vedem ce ati realizat! sa va pastrati demnitatea si etica crestina. Dumnezeu sa va dea trecere inaintea oamenilor!
Postat 10 Ianuarie 2012, 08:21 de carmen
bandaj
@soso: daca femeile sunt bandajate la cap si(toti)nu mananca sangerete(mmmmmmm)e OK>
Postat 09 Ianuarie 2012, 13:57 de dante
HHUUUUUUUUUUUUU RUSINE ca va numiti ROMANI, nu sunteti demni de acest nume
POLITICA a distrus tot ce inseamna cultura romanesca am obligat profesori sa faca politica, medici, hotii, evazonisty :)) religia au transformat o in muntant politic :)) deci are Romania o politica sau grupuri de interese sociale?
Postat 09 Ianuarie 2012, 13:26 de RUSINEEEE
intrebare
DAR pokemonii vorba lui Dante n-au interzis la politica? Interesant este ca le sint interzise multe alte lucruri utile, dar probabil numai prostimii....
Postat 09 Ianuarie 2012, 13:04 de soso
politicianul
POLITICIANU atrage simpatizanti ATENTIE si fara sa le vinzi functii publice ei te SUSTIN dar ma repet suntem MANIACI sa fim importanti ca rromi ne dorim imagine si rolul de tradator de neam :)) adica ne batem joc de fratii nostri romani cum putem , ha, ha, ha, ha, cati simpatizanti are Politca in Romania fara sa primesca ceva in schimb? NU ARE.
Postat 09 Ianuarie 2012, 12:08 de ha, ha, ha, ha
politicianul
in politica avem criteri de selectie exact ca la groapa de gunoi , asta tragic POLITICIANUL nu face management in primul rand :)) ca cultura generala dar in RO mania lui Basescu poiticianul este un mozaic adica nimic bun pentru o tara face de toate dar defapt nimic.
Postat 09 Ianuarie 2012, 12:03 de ha, ha, ha, ha
este legal sa folositi acest termen inainte ca justitia sa stabilesca ?
POLITICA impune CHARISMA fara ea nu ai VIITOR dar iata ca am renuntat la charisma in politica dar in schimb ii obligam pe altii sa aiba charisma , ce societate bolnava:)))!!! are acesta femeie charisma? luati DEXUL e asa de simplu sa vezi realitatea nu vorbele.
Postat 09 Ianuarie 2012, 11:57 de de ce \
este legal sa folositi acest termen inainte ca justitia sa stabilesca ?
ce face o reprezentata a femei in PNL cum apra in societate femeia sa nu fie discriminata si data la o parte printr un banal termen"curva" ? ii convine ca femeia sa fie numita asa de sectele religioase, daca am ales democratia cine imi poate impune concubinajul, casatoria sau 1000 de barbati in viata, cine? ce face FEMEIA in biserica dar in politica pentru FEMEIE? de ce au votat o, ce face deosebit pentru OM? SECTAanti sunt toti care folosesc religia in scop personal si atag foloase materiale in numele lui D-zeu.
Postat 09 Ianuarie 2012, 11:52 de de ce \
Neam de idioti
Vreau sa va spun ca suntem un neam de idioti. Eu sunt ortodox dar nu inteleg ce aveti toti cu femeia asta doar pentru ca este de alta religie. Atita rasism si ura cata exista in Romania nu se poate spune. De fapt cea mai mare problema a noastra este ura care exista intre noi de aceea oricine ne va conduce, baptist, ortodox, catolic, etc. nu conteaza pentru ca va fi egal cu 0. Suntem o natie blestemata si niste oameni care ne meritam soarta datorita urii care exista in noi. Doamna Chereches eu personal va admir si va stimez si va urez mult succes in tot ce veti face.
Postat 08 Ianuarie 2012, 22:03 de Crestinul ortodox
E CEA MAI BUNA OPTIUNE
Va fi mai buna decat Biro, aia este viceprimar de atatea legislaturi, iar rezultatele au aparut doar in mandatul Bolojan. Despre UDMR depinde doar de noi sa scapam la alegeri, daca etnici maghiari se trezesc si vad cate a facut primarul in acest mandat si ca gasca de la Udmr doar se imbogateste pe spinarea lor, vor vota USL si vom scapa de grupul KISS-BIRO. Doamna BIRO poate merge sa ajute orasul Mures, de unde este de fapt.
Postat 08 Ianuarie 2012, 21:19 de ORADEA
@BIRO
Biro nu este decat pupila lui kiss si daca a facut ceva la PMO a fost sa adune fonduri pentru UDMR si sa distribuie banii din taxe si impozite catre afiliatii UDMR , sa puna umarul la fabricarea la Buda si Pesta a tat felu de acte false pentru imobilele din oras !! A improprietarit fundatii din Hu cu cladiri din patrimoniul orasului
Postat 08 Ianuarie 2012, 20:34 de unul
sigur !
este o sigur : pentru oradeani mai bine betiv infractot, peste sau proxenet violator in serie, criminal,.......... dacat cretin neoprotestant !! bINE NE-AU CRESCUT POPI CARE TRAG IN IAD TAT NEAMU ROMANESC !! dar sa fie siguri si ei vor fi acolo , in iad !!!
Postat 08 Ianuarie 2012, 20:30 de raspopit
intrece pe oricine din PDL, PNL sau PSD
cate a facut BIRO pentru Oradea nu va face nimeni,fara BIRO BOLOJAN nu ava sanasa sa fie in asscensiune:)) nu o compara pe BIRO ,nu are EGAL in BIHOR.TOATA admiratia STIMATA DOAMNA! A reusit sa si bucure faratii maghiari ceea ce BOLOVVVAN -PIATRA nu a facut cu fratii romani i a haituit si agresat permanent i a diferentiat in functie de avere, banii, profesie, BIRO nu a facut asata a fost alaturi de toti.EA va fi viitor PRIMAR nicidecum BOLOJAN.
Postat 08 Ianuarie 2012, 18:41 de BIRO
intrece pe oricine din PDL, PNL sau PSD
cate a facut BIRO pentru Oradea nu va face nimeni,fara BIRO BOLOJAN nu ava sanasa sa fie in asscensiune:)) nu o copra pe BIRO nu are EGAL in BIHOR.TOATA admiratia STIMATA DOAMNA!
Postat 08 Ianuarie 2012, 18:39 de BIRO
sunt
@delia: sunt tolerant! nu dau nici unui pocait in cap! DAR NU MA POATE OBLIGA NIMENI SA-I IUBSC SI NU MA POATE IMPIEDICA NIMENI SA-I URASC!
Postat 08 Ianuarie 2012, 18:15 de dante
SRI si ar castiga salariile daca ar depista telefoanele cu termene de
perversiuni sexuale sa vada cati bolnavi are ROMANIA, mizerii sociale nu oamenii, perversiunile sexuale se pedepsesc si ca LIMBAJ nu doar fapta.Ne miram ca rromi nu ne iau in considerare daca pocaiti se coboara la nivelul lor vulgar.
Postat 08 Ianuarie 2012, 16:59 de pocaiti cei mai ...
pacaliti poate vreti sa le spuneti in lipsuri acute
de la biserica EMANUEL este un tanar care merge in america si telefonic m a invita sa ne intalnim sa i o SUUxxxx atat doreste de la cele nepocaite, FOOCUL sa va arda pe totii pocaiti, radea se intorcea in America :)) sa l sterga moartea pe drum sa nu scape, scursuri mizerabile cu stigamat:pocait in loc de pacalit.
Postat 08 Ianuarie 2012, 16:55 de pocaiti cei mai ...
vai de capul nostru nu ne ajunge BOLOJAN
DOAMNE da un cutremur sa ne inghita cat ne mai NENOROCESTI cu toate scursurile de SARLATANI care se folosesc de RELIGIE ca sa nu platesc TAXE, pamantul sa ne inghita pe toti ne meritam SOARTA, extraordinar, POCAITA, sexete religioase nu ne ajung betivii,depravati si traFFFFele de CLUB in MINISTER ne mai lipsesc POCAITI, para ca traim perioada lui PACALA si TANDALA.PROSTME cat cuprinde si se folosesc de numel lui D-zeu si lumea musca momeala.
Postat 08 Ianuarie 2012, 16:51 de POFTIM, POCAITA!
perceptie gresita
Oare nu ii judeci in mod subiectiv pe pocaiti?Da, au uscaturile lor dar si ceilalti au,nu?Ar fi bine sa fim toleranti la acest capitol. Putem fi critici re alte aspecte. Sa nu punem etichete si sa judecam oamenii dupa faptele lor.In rest, Dante, numai bine.
Postat 08 Ianuarie 2012, 16:44 de delia
perceptie gresita
@delia: nu, sigur nu e de vina! poate e chiar doritoare de bine(zic, subiectiv si fan PNL fiind)! dar eu personal o iau razna cand aud de pocaiti! care nu sunt cu nimic mai buni decat altii! am spus, gadea chiar dovedeste calitati incontestabile(parca e adventist, dar pentru mine toti neo sunt pocaiti!)! nu pot admite in ruptul capului ca daca ti-ai pus o cordeluta in cap esti MINUNEA PAMANTULUI! NU, NU SI IAR NU! demonstreaza in alt mod! poate florica chereches va domonstra!
Postat 08 Ianuarie 2012, 14:34 de dante
viceprimar
Ce rai si inculti sunt unii.Oare d-na Chereches e de vina ca avem taxe mari in Oradea?Ca avem salariile cele mai mici sau printre cele mai mici din tara?Dar autoritatile de pana acum nu au vreo vina?Ne rastim la ea pentru apartenenta religioasa si nu e corect.Nu trebuie aruncata frustrarea pe care oamenii o resimt, asupra ei.Deocamdata nu are nimeni ce sa spuna rau despre dansa.Lasati-o sa va dovedeasca ca e capabila si are bune intentii.De ce i se comenteaza varst?Biro ca e mai tanara e mai buna?Sau altii?
Postat 08 Ianuarie 2012, 13:52 de delia
bravo
@Apostol: bine zici, nu apartenenta la un cult ar fi problema dar cum naiba se face ca "cei mai buni" se regasesc numai la neo?
Postat 08 Ianuarie 2012, 13:31 de Apostol
UN alt tantar al ROMANIEI
avem o situatie clara a Oradiei cati sunt copii, cati bolnavi, si care este populatia activa care sa acopere taxele ce vor urma?NUU dar pe cine intereseaza ca dresam sa faca evaziune, sa intretina SPAGA si MITA, auzi BOLOJAN a eliminat o:)))))))))))))))) da la neamurile lui in familie:))) DNA si DICOT sa si faca simtita prezenta in BIHOR deoarece va bateti joc de populatie, ii determinati sa traiasca in mizeria impusa, le ati furat si dreptul la RELIGIE , ii obligati sa intretina sarlatani:)) din orice casta.
Postat 08 Ianuarie 2012, 13:24 de PNL
UN alt tantar al ROMANIEI
avem o situatie clara a Oradiei cati sunt copii, cati bolnavi, si care este populatia activa care sa acopere taxele ce vor urma?NUU dar pe cine intereseaza ca dresam sa faca evaziune, sa intretina SPAGA si MITA, auzi BOLOJAN a eliminat o:)))))))))))))))) da la neamurile lui in familie:))) DNA si DICOT sa si faca simtita prezenta in BIHOR deoarece va bateti joc de populatie, ii determinati sa traisca in mizeria impusa, le ati furat si dreptul la RELIGIE , ii obligati sa intretina sarlatani:)) din orice casta.
Postat 08 Ianuarie 2012, 13:24 de PNL
UN alt tantar al ROMANIEI
avem o situatie clara a Oradiei cati sunt copii, cati bolnavi, si care este populatia activa care sa acopere taxele ce vor urma?NUU dar pe cine intereseaza ca dresam sa faca evaziune, sa intretina SPAGA si MITA, auzi BOLOJAN a eliminat o:)))))))))))))))) da la neamurile lui in familie:))) DNA si DICOT sa si faca simtita prezenta in BIHOR deoarece va bateti joc de populatie, ii determinati sa nu mai traisca in mizeria impusa.
Postat 08 Ianuarie 2012, 13:22 de PNL
S
Bravo! S-a facut cea mai buna alegere! Catre cei contra: nu aveti nici un argument solid la baza, doar misoginism si alte cele, pe care nu am sa le insirui ca am altele mai bune de facut. Ciao!
Postat 08 Ianuarie 2012, 13:17 de Sami
fara demagogii tragice
Violenta verbala nu se justifica deoarece taxe si impozite s-au platit si se vor plati. Important este ca liberalii le-au cheltuit chibzuit iar rezultatele le simte un oras intreg. Solutii se gasesc multe, dar important este ca ele sa aibe rezultate. O solutie foarte buna pentru viitorul comunitatii este doamna Chereches ca viceprimar.
Postat 08 Ianuarie 2012, 13:17 de adrian d.
DESPRE POLITICA 2
Violenta verbala nu contruieste cariere politice de durata, ci numai cariere pasagere. PNL a construit marile realizari ale acestui popor, cresterile economice cele mai importante 1922-1926, 1933-1937, 2004-2008, ca sa nu spun de independenta sau unire. In ORADEA cei mai eficienti primari au fost Tiberiu Mosoiu si Ilie BOLOJAN, aceasta este o realitate pe care nu o poate schimba nimeni, indiferent de simpatii. Bihorul va ramane liberal pentru ca a demonstrat ca poate realiza lucruri pentru comunitate.
Postat 08 Ianuarie 2012, 13:11 de adrian d.
BIHORUL e ruinat constient , subminat economic de grupuri politice
un Primar participa cu aportul in munca intelectual nu face diferente sociale si administreaza fara sa aiba deprinderi imorale ca nepotismul si atragerea prin diverse interese ale unor grupuri subminarea economica a orasului Oradea.Il multumeste pe Prefect un alt subminator economic care obliga bihoreanul sa traisca cu salarii mizerabile.Sa nu uitam ca omul nu ramane vescnic tanar, am face bine sa gasim solutii in viitor, Primarul ne a demonstrat ce poate sugge taxele atat, nu intereseaza varsta, boala, demografia,vrea urmatorul post politic :)), o carpa sociala care se foloseste de prostia si incultura Oradeanului.Nu l a numit pe CARP degeaba la JUDETEANA :))) are asigurat urmatorul post, vin banii.
Postat 08 Ianuarie 2012, 13:04 de TRAGIC
DESPRE POLITICA
Politica a condus lumea in formele ei de mii de ani, inclusiv dictatura e politica, sau chiar apelul facut adesea de diverse personaje la lupta anticomunista, si astea sunt doar exemple. Politica este arta compromisului, ea trebuie facuta prin dialog civilizat si dezbatere de idei, de programe, valori, etc. Prin munca depusa, o persoana s-a evidentiat si a fost propusa de viceprimar, este intre connsilierii PNL cei mai indreptatiti pentru functie.
Postat 08 Ianuarie 2012, 12:59 de adrian d.
alta naspalita , larva sociala.
orice prost ales in functie va fi inghitit de alt PROST, pe romaeste prosty cu prosty si sanatatea cu sanatatea , cancerul nu permite SANATATEA :)) in tot raul e si un bine dar avem cochii sa vedem fata urata a PNL ului .Cine isi doreste sa aiba camarad CANCERUL sau CIUMA :)) ce ai de invatat, cum sa atragi victime ?
Postat 08 Ianuarie 2012, 12:56 de bravoooooo
@ bravoo
A fi tanar nu este suficient, trebuie sa demontrezi tot timpul ce poti de la orice varsta. PNL este partidul cu cei mai multi tineri promovati, insa este un partid destul de selectiv. Cat despre Bolojan, despre el vorbesc rezultatele si modul cum arata orasul azi, restul sunt vorbe goale!
Postat 08 Ianuarie 2012, 12:51 de adrian d.
alta naspalita , larva sociala.
\"a fost aleasă consilier local pe lista PNL în 2008, exercitând de atunci şefia Comisiei pentru muncă, sănătate, familie, protecţie socială şi protecţia copilului din cadrul Consiliului municipal. Ea are 51 de ani,\"COMUNISTA ! CUM sta Oradea la capitolul MUNCA, SANATATEsi FAMILIE? NASPA ca si EA la 51 de ani , felicitari PNL nu diferiti de PDL absolut cu NIMIC! COMUNISTI se vor a fi alesi cum sa visam la tineri si prosperitate decat alegand SANATATEA oferita de d=-zeu un OM la 51 de ani nu mai este sanatoos decat la PENSIE , banul care ii va intra in casa:))))))) .VEDETI de ce Oradea se distruge nu tinerii sunt forta de viata erata Ci COMUNISTUL sa si incaseze pensia din sudoarea fraierului de POPOR , larve sociale care cersesc prin functiii publice, nu familia creata de tineri este importanta urmatoarele generatii ci COMUNISMUL.POLITICA determina saracia care determina abrutizarea sociala. ai banii cumperi o functie dar cu pretul a cate VIETI, a sanatatii cui?prcatic imprumutam cultura rromilor eliminam competitia si lupta pentru sanatate si abrutizam OMUL, asta se doreste.
Postat 08 Ianuarie 2012, 12:50 de bravoooooo
alta naspalita , larva sociala.
"a fost aleasă consilier local pe lista PNL în 2008, exercitând de atunci şefia Comisiei pentru muncă, sănătate, familie, protecţie socială şi protecţia copilului din cadrul Consiliului municipal. Ea are 51 de ani,"COMUNISTA ! CUM sta Oradea la capitolul MUNCA, SANATATEsi FAMILIE? NASPA ca si EA la 51 de ani , felicitari PNL nu diferiti de PDL absolut cu NIMIC! COMUNISTI se vor a fi alesi cum sa visam la tineri si prosperitate decat alegand SANATATEA oferita de d=-zeu un OM la 51 de ani nu mai este sanatoos decat la PENSIE , banul care ii va intra in casa:))))))) .VEDETI de ce Oradea se distruge nu tinerii sunt forta de viata si COMUNISTUL sa si incaseze pensia din sudoarea fraierului de POPOR , larve sociale care cersesc prin functiii publice, nu familia creata de tineri este importanta urmatoarele generatii ci COMUNISMUL.POLITICA determina saracia care determina abrutizarea sociala.
Postat 08 Ianuarie 2012, 12:47 de bravoooooo
alta naspalita , larva sociala.
LARVE sociale din pacate primesc functii dar fara LOGICA in triere, nu o sa vedeti un tanar care chiar merita functia cat stie asta stie si el:)) adica nimic fara practica nu esti un bun candidat:))) debutanti in ale practici este si Primarul actual care se joaca cu functia administrativa a ORADIEI :)) o corcitura de cultura urban=orasanesca :))) MOARTEA sa va inghita cat de curand, ura noastra bine slefuita sa fa fie insotitor la cimitir!
Postat 08 Ianuarie 2012, 12:41 de bravoooooo
@HALL
Raspunsul la intrebarea ta este simplu: De cand au devenit singurii care fac treaba in acest oras! Restul e palavrageala. Doamna Chereches este un om competent la fel ca aproape toti oamenii promovati in pozitii publice importante de PNL. Daca nu era asa, nu era propusa, indiferent de religie sau etnie, la liberali nu se promoveaza blondele, precum la democrat-liberalii bihoreni!
Postat 08 Ianuarie 2012, 10:15 de adrian d.
promovare
Numai persoanele cunoscute pot fi promovate? De ce d-na. Cherecheş nu poate sa ocupe functia de viceprimar, pentru ca nu a aparut in presa de scandal? Observ ca la noi se doreste promovarea doar a celor ce aduc stiri de scandal, nu a celor care stau si muncesc, fac ceva pentru comunitate.
Postat 08 Ianuarie 2012, 09:30 de mihnea
despre religii
Nu conteaza religia, dar nu poti sa nu constati ca neoprotestantii au o anumita inclinatie spre fundamendalism,(vezi cazul Tirle )ceea ce-i determina sa fie mai putin cooperanti,mai ales fata de cei ce nu sunt de aceeasi religie, care suntem noi, majoritarii.Dar cine e de vina ca noi nu ne mobilizam si organizam?
Postat 08 Ianuarie 2012, 08:19 de Apostol
la sat
Citind comentariile, nu pot decat sa spun ca unii oradeni isi merita soarta.
Postat 08 Ianuarie 2012, 05:05 de ariel
pokemoni
deci inteleg ca e pokemoanca! hmm! singurul pe care-l accept e mihai gadea! in general nu-i suport nu pentru ca au o anumita optiune religioasa(e dreptul fiecaruia, desi daca te-ai nascut intr-o familie de pocaiti, PA, nu mai iesi, acolo ramai!)ci pentru ca 95% din ei profita in fel si chip de pe urma asta+se considera o elita religioasa! dar totusi, doamna vad ca este pensata, machiata! s-au schimbat vremurile?
Postat 07 Ianuarie 2012, 23:27 de dante
aha
@soso: "La multi ani!" si tie. DA
Postat 07 Ianuarie 2012, 22:59 de dante
@POL POT
Mai exista gunoaie ca tine ? Nu credeam ca mai exista asemenea specimene umane ca tine!!! cum spuneam mai jos , ca sa fiu au 2 minute, de 1000 de ani uni credinciosi impreuna cu ateii in ultimi 60 de ani ne-au bagat in ceata totala ! Tu in care parte esti gunoiule?
Postat 07 Ianuarie 2012, 21:51 de UNUL NEDUMERIT
felicitari
Felicitari doamnei Chereche si mult succes.Nu conteaza religia ci ceea ce poti face pentru oamenii dintre care te-ai ridicat.
Postat 07 Ianuarie 2012, 21:36 de beiusean
Logic
Postul 2 de viceprimar revine PSD normal,dl Mercea sau Muresan se ,,incalzesc " deja. Asa e normal in USL local ! Ce face conducerea psd ? La negocieri in alianta locala,repede ! Ca vine PDL-ul cu om si sustinere de la udmr. Se rupe alianta locala dupa plecarea lui Carp ? Bine ar fi...
Postat 07 Ianuarie 2012, 21:27 de Nicolae
De unde până când ... UDMR, USL, PC, etc ...
Şi ce dacă au decis liberalii !?! De când liberalii conduc singuri Oradea !?! Pentru că dacă ei cred asta în Bihor, atunci vor rămâne singuri după 2012, ca să înveţe, prin repetiţie, cum e să fi "orfan" politic vreo patru ani. Aşa se învaţă, logic de altfel, că repetiţia nu este deloc "mama" înţelepciunii. Oricum nu singura "mamă" de primar fără repetiţie.
Postat 07 Ianuarie 2012, 20:16 de Hall
Felicitari!
Felicitari si mult succes doamnei Viceprimar! De ce spuneti ca-i no name? Fiindca isi vede si si-a vazut de munca, familie, casa? Fiindca n-ati citit despre ea in presa de scandal si nu frecventeaza locuri dubioase ca alti politicieni? Eu cred ca a venit vremea ca politicienii sa fie oameni morali si de caracter in primul rand, tematori de Dumnezeu si iubitori de oamenii din tara pe care o serveste! Nu conteaza ce religie au politicienii, ei sa fie loiali si corecti fata de votantii lor!
Postat 07 Ianuarie 2012, 20:08 de o oradeanca
gunoaie
toate gunoaiele de pocaiti se trag in fata in orasu asta si ne mai miram ca merg lucrurile cum merg. Pocaitii astia in afara ca fac gargara religioasa si aduna bani pe spatele fraierilor nu sunt altceva decat niste gunoaie ordinare. PNL partidul curvelor de pocaiti.
Postat 07 Ianuarie 2012, 19:48 de pol pot
@din alt sistem
Ar tebui sa se numeasca Floare Salajan , Sandulescu , Liber ,Vulturar etc, ca astea sunt cunoscute.Ce optica democratica :nu a fost in centru unor scandaluri nu o cunoastem ! Cateva sute de femei care au beneficiat de programele INTERGA or fi auzit de ea> Puneti-l pe Vuscan ca de el a auzit toata lumea .
Postat 07 Ianuarie 2012, 19:18 de p.pop
@dante
Ti-ai revenit Dante?
Postat 07 Ianuarie 2012, 19:17 de soso
parere
Uni nici nu stapanesc bine termenii de religie, credinta, culte, ... nu stiu nimic despre ceea ce inseamna a fi cresti ...... dar isi dau cu parerea si opinia despre despre aceste lucruri.Uite ca sa fiu rau pret de 2 minute pot sa spun si eu ca m-am saturat de credinciosi care au condus tara de la schisma incoace!!! de 1000 de ani ne-au bagat in ceata totala !!! acu am terminat cu exemplul de rautate si va rog de iertare :: cred ca abordati gresit problemele in acest mod. in alte locuri trebuie cautata cauza esecului de 2,,,,,, de ani !!
Postat 07 Ianuarie 2012, 16:40 de unul
parere
Uni nici nu stapanesc bine termenii de religie, credinta, culte, ... nu stiu nimic despre ceea ce inseamna a fi cresti ...... dar isi dau cu parerea si opinia despre despre aceste lucruri.Uite ca sa fiu rau pret de 2 minute pot sa spun si eu ca m-am saturat de credinciosi care au condus tara de la schisma incoace!!! de 1000 de ani ne-au bagat in ceata totala !!! acu am terminat cu exemplul de rautate si va rog de iertare :: cred ca abordati gresit problemele in acest mod. in alte locuri trebuie cautata cauza esecului de 2,,,,,, de ani !!
Postat 07 Ianuarie 2012, 16:40 de unul
a question
Who is this strange woman ? Any PeNaLa bitch !
Postat 07 Ianuarie 2012, 16:26 de the donkey
vaiiii !!!!
va ajunge ca si Tarle ....exact acelasi tip de om pe acesi tip de post !!!! incredibil cum ne conduce religia .
Postat 07 Ianuarie 2012, 15:19 de
decizie foarte buna
Este o decizie foarte buna, e o persoana implicata care a sprijinit proiecte importante pentru orasul nostru atat prin activitatea in consiliul local cat si prin intermediul ong-urilor in care a activat. Sa fi vicepresedinte al organizatiei municipale a PNL, precum si presedinta OFL Oradea demonstreaza ca nu este o novice a politicii locale, iar cei care nu cunosc aceste detalii, nu cred ca pot spune ca au habar de politica in acest oras. Nu este importanta etnia sau religia ci omul demonstrat de fapte. Mult succes doamna Chereches, sunt sigur ca prin venirea dumneavoastra la conducerea primariei, oradenii vor simti o fata mai umana a administratiei publice si ca ong-urile, in special cele de tineret au de acum un partener mult mai comunicativ de discutie.
Postat 07 Ianuarie 2012, 14:08 de adrian d.
Sa le fie de bine, liberalilor bihoreni!
La votul din toamna se va vedea daca hotararea liberalilor a fost sau nu pe placul oradenilor. Pana atunci, succes, doamnei viceprimar Chereches!
Postat 07 Ianuarie 2012, 14:02 de SAFE
Foarte buna alegere
Eu cred ca este o alegere foarte buna doamna Chereches. Este o persoana cinstita, serioasa, capabila. O da, nu fura ca si altii, si nu a fost implicata in scandaluri politice. Ca nu e o persoana cunoscuta asta-i alta treba. Dar nu e nici o problema, o veti cunoaste in viitorul foarte apropiat. Oradea: here she comes!!!!
Postat 07 Ianuarie 2012, 13:58 de eu
doara nu..?
@din alt sistem: sa nu-mi spui ca si florica chereches e neo protestanta ca lesin in fata computer-ului!!!!!!!!
Postat 07 Ianuarie 2012, 13:53 de dante
viceprimar
De ce nu o lasam sa dovedeasca ce calitati are si are.De cand a intrat in politica numai cei ce nu citesc ziarul sau nu au avut probleme sociale nu au auzit de implicarea dansei.E poate cea mai buna decizie pe care o putea lua Primarul Este o persoana serioasa, capabila, nu lasa lucrurile facute pe jumatate, cinstita.Daca aceste lucruri pot deranja pe cineva... acea persoana are o problema. Felicitari doamnei si sunt sigura ca nu-i va dezamagi pe oradeni , din contra.
Postat 07 Ianuarie 2012, 13:27 de om
cu cantec
Oradea chiar are probleme.... pd-istii nu, pnl, bleah, psd, asisderea poate bunul Dumnezeu dar daca a ajuns Bolos sa sfinteasca apa,...... e clar
Postat 07 Ianuarie 2012, 13:23 de soso
fenomenal
Ma tot mir de alegerile d-nului primar....sa pui viceprimar o persoana no name ....oare cu ce scop? ( atragerea voturilor celor din religia ei..?, sau pur si simplu la cat era de no name aceasta persoana doreste sa o faca cunoscuta pt viitoare alegeri d eparlamentari, deputati?). Voi ce ziceti dragi cititori? care o fi motivul ? Cu asa viceprimar fara trecut politic, dupa ce va deprinde miscarile .... nu vad bine orasul si nici PNL-ul.
Postat 07 Ianuarie 2012, 12:41 de din alt sistem
Un om serios si capabil
FELICITARI!
Postat 07 Ianuarie 2012, 11:48 de N.R.
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.4612 RON
  • 1 EUR = 4.976 RON
  • 1 HUF = 0.0125 RON