URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 04 IULIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Ce destin frământat a avut terenul de lângă Aquapark. Când acolo s-a lansat proiectul Mecena, pastorul Tokes Laszlo a făcut scandal pentru că banii ungurimii au fost deturnați cu sprijin politic din Ungaria. Cum necum pe vremea mandatului lui Ilie Bolojan terenul a fost vândut cu 900.000 de euro magnatului Alexandru Mudura junior, care s-a angajat să facă acolo un hotel ba chiar și un centru de afaceri.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Plicticoasa campanie electorală s-a animat abia pe final, când am avut parte și de o adevărată „lovitură de imagine”, amintind de marile dezvăluiri ce făceau „deliciul” confruntărilor politice din anii 90. Prefectului liberal Dumitru Țiplea i-a fost „extras”, din debaraua în care-l credea bine ascuns, un schelet încă urât mirositor, datând din perioada studenției...
Zic şi eu
Adrian Cris
Cum să aibă magistrații vreun respect pentru cetățenii țării, justițiabili sau doar contribuabili, când arată dispreț până și față de instituțiile ei și de aleșii lor? Joia trecută, membrii Consiliului Județean Bihor și cei ai Consiliului Local Oradea au fost nevoiți să accepte rezilierea unui parteneriat încheiat în decembrie 2022 cu Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Oradea al cărui scop viza sprijinul celor două administrații locale pentru ca Procuratura să aibă, pe bani europeni, un nou sediu. 
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Credeți că aducerea antrenorului Gustavo Aragolaza și preparatorului Maurizio Miele la FC Bihor este o mișcare strategică bună? Că va da roade?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Săptămâna trecută am arătat că, pentru a se justifica în fața electoratului că au închis păcănelele la sate, guvernanții noștri au călcat efectiv legea în picioare și au revocat autorizațiile valabile ale unor comercianți, aspect care va conduce într-un viitor nu foarte îndepărtat la plata de compensații serioase către acești comercianți.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Diabetul este o boală cu o evoluție lentă și silențioasă, dar hiperglicemia cronică determină o serie de probleme de sănătate, uneori foarte grave. Supravegherea medicală continuă este foarte importantă, descoperindu-se factorii de risc și cei agravanți precum și bolile asociate (hipertensiunea arterială, bolile cardiovasculare, obezitatea), toate acestea cu scopul instituirii unui tratament adecvat.
13 Septembrie 2013, 17:37

38% din clădirile şcolilor din Bihor n-au autorizaţie de funcţionare

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Anul şcolar 2013-2014 va începe luni în toate cele 182 de şcoli cu personalitate juridică din Bihor şi în cele 652 de structuri arondate acestora.

Potrivit şefului Inspectoratului Şcolar Judeţean, Daniel Negrean, unităţile de învăţământ din Bihor funcţionează, în total, în 972 de clădiri, din care au primit autorizaţie de la Direcţia de Sănătate Publică doar 62%. Restul vor funcţiona fără acest aviz pentru că fie nu au apă potabilă, au WC-uri în curte sau "elemente de siguranţă neasigurate", precum pardoseli defecte, tavan crăpat, fose septice neasigurate ori au curţile neîmprejmuite.

"Faţă de anul trecut, procentul clădirilor neautorizate a crescut cu 10 procente. Ar trebui o mai mare responsabilitate din partea autorităţilor locale", a precizat Daniel Negrean, vineri, într-o conferinţă de presă.

Negrean a mai menţionat că din cele 972 de clădiri şcolare, 91 au pază umană, 212 sunt dotate cu sistem de alarmă, 178 cu sisteme de supraveghere video. Totodată, 677 de clădiri au garduri bune, 4 nu au defel, iar restul au garduri în diferite stadii de degradare.

Reţeaua şcolară a Bihorului în acest an şcolar este formată din 20 de grădiniţe cu personalitate juridică, două şcoli primare, 108 şcoli primare şi generale, 5 şcoli primare şi generale speciale, 12 licee tehnologice, 6 licee teologice, un liceu de artă, un liceu sportiv, un liceu vocaţional-pedagogic, 12 licee teoretice, 10 colegii tehnice, un colegiu economic, 7 colegii naţionale, un palat al copiilor, care funcţionează cu 5 cluburi fără personalitate juridică, şi un centru judeţean de resurse şi asistenţă educaţională.

"În sistemul preuniversitar de stat vor învăţa 97.183 de preşcolari şi elevi, iar în cele 31 de unităţi particulare 3.200. Rezultă că populaţia şcolară este de 100.383, peste nivelul Clujului", a precizat Negrean.

În clasa pregătitoare, Bihorul va avea 5.206 elevi, pentru care au fost formate 490 de cadre didactice. Pentru mobilierul şcolar necesar acestor clase, IŞJ Bihor a primit 425.800 de lei de la Ministerul Educaţiei, repartizând banii necesari şcolilor.

Totodată, Inspectoratul a primit 669.299 lei de la Minister pentru achiziţia de manuale. "95% din manualele comandate au ajuns în şcoli", a spus inspectorul-şef.

Negrean a mai arătat şi că în acest an şcolar continuă programul prin care elevii care provin din familii cu venituri mici primesc un pachet de rechizite. Bihorului i-a fost repartizată, în acest sens, suma de 260.375 de lei, bani cu care ar putea cumpăra rechizite pentru 13.000 de elevi. "Din păcate, părinţii nu-şi depun dosarele la şcoli, deoarece valoarea unui dosar poate depăşi valoarea rechizitelor. Trebuie să obţină tot felul de adeverinţe, să legalizeze anumite acte la notar", a precizat Negrean.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
81 Comentarii
BRAVO MANASTUREAN
Manasturean, BRAVO! Deci, se poate, doar trebuie predat, nu dat lectiile la conspectat si sa nu vorbim 25 de minute (din fiecare 50) la telefon. Matematica nu trebuie conspectata! Aviz amatorilor!
Postat 15 Februarie 2014, 20:34 de UNCHIUL GEO
Sime e mai buna
ba e mai buna de un milion de ori Sime decat Faur, doar ca nu e prietena cu ADe. Dar ea nu fuge in munti in timpul olimpiadei de matematica ca sa scuze modul in care se ocupa de elevii capabili. De altfel nu e in stare sa rezolve nici jumatate din problemele date la olimpiade. Dar la lins e numa\" buna
Postat 17 Ianuarie 2014, 12:44 de sonia
Faur e buna, tu nu esti buna
Faur nu linge fundul nimanui, e o profesoara adevarata, spre deosebire de celelalte , care chiar au cei mai slabi elevi. Faur, e buna si tu nu esti buna.
Postat 16 Ianuarie 2014, 11:25 de ioan
MEDITATII
Păi, la mate, dacă ai creier şi faci meditaţii cu FAUR, chit ca nu ramai cu absolut nimic poti lua 10! Deci, daca ai parinti care nu dau doi bani pe stiinta, ci le pasa doar de note, fa meditatii cu FAUR, vei ramane prost, dar vei avea 10. FAUR lingand bine fundul conducerii scolii va asigura copilului pile si la celelalte materii.
Postat 15 Ianuarie 2014, 08:40 de simon
Dar el ştie deja cîteva lucruri: că poţi lipsi fără să pierzi nimic, că îţi poţi face temele şi în c
Sîntem o familie normală. Avem studii superioare, am fost premianţi şi olimpici amîndoi (eu mai puţin, doar la partea umană, soţul – universal), deci consider că pot vorbi pertinent. Am urmat „cursul vieţii“ şi am primit în dar primul copil. Crescînd, a venit şi vremea grădiniţei, cea cu două educatoare. La una plîngea copilul, la cealaltă plîngeam noi, părinţii. Apoi, firesc, conform „cursului vieţii“ – şcoala. Aici facem o haltă mai mare. A început cu clasa I. Am înţeles cu toţii că doamna învăţătoare nu e mamă, ne-am chinuit să pricepem considerentele psihologice referitoare la metodele de premiere sau la purtatul/nepurtatul uniformei... Vremea trecea oricum şi dilema vieţii mele începuse să apară: în clasa I, cînd toată lumea primeşte în general „foarte bine“ peste tot şi doar prea slab să fii să iei alt calificativ, fii-mea avea şi „bine“; şi nu unul, ci chiar vreo trei sau patru. Ba chiar un „insuficient“ la nu-ştiu-ce, unde purtase un dosar („portofoliu“!) în ghiozdan trei luni şi îl uitase exact în ziua cu notarea! A fost prima nedreptate simţită de copil, pe care a încercat s-o exprime. Iar noi: nu, că e vina ta, nu trebuia să uiţi, atîta treabă ai, ghinion etc. Reacţii de părinţi normali şi premianţi, pe vremuri. Şi aşa a venit şi primul „mami, nu-mi place la şcoală!“ Răspunsul nostru? „Prostii! Învaţă, că...“ La gimnaziu, totul a luat-o razna destul de repede, faţă de ritmul molcom cu care ne obişnuiserăm deja. În primul rînd, crescuse copilul şi gîndea (gîndea!) singur, nu ne mai puteam ascunde comentariile şi nemulţumirile care începuseră să apară cu privire la sistemul de învăţămînt, deoarece le percepea şi fără să le audă de la noi. ...Şi acel obsedant „mami, nu mai vreau la şcoală!“... Pe scurt: mate nu prea fac că s-au ales cu proful de mate diriginte (de unde intrarea în sistemul de meditaţii, care nu face obiectul acestei scrieri). Istorie: se dictează şi se umple tabla, se umplu pagini întregi de caiet, cu date şi războaie care trebuie memorate pînă la lecţia următoare, şi apoi uitate. Geografie – aici predă directoarea, care lipseşte frecvent, dar îi poate chema cu o oră mai devreme într-o zi cu şase ore, oră la care să nu vină în final, pentru că a avut consiliu (de care nu ştia?). Muzică: atunci cînd ştii că un elev nu are voce, îl umileşti să cînte în faţa clasei, ani de zile, excluzîndu-i nota 10 şi motivînd că şi la mate, dacă n-ai talent, nu iei 10??? Păi, la mate, dacă ai creier şi faci meditaţii, poţi lua 10, dar nu poţi să devii „cu voce“ nici după un milion de lecţii de canto! Aşa cred eu, cel puţin, şi faza cu matematica şi meditaţiile a fost deja dovedită. Franceza: intri tu, profesor, la prima oră din an şi, în loc de „bună-ziua, să facem cunoştinţă“ – că eşti nouă –, îi ameninţi că le dai 2 dacă nu-ştiu-ce. Religie: dictare şi copiere de pe tablă cît e ora de lungă. Desen: dictare şi copiere de pe tablă cît e ora de lungă, în termeni care n-au nici o legătură cu nivelul clasei respective. Sport. Aţi mai pomenit să nu-i placă ora de sport cuiva? Ei bine, da – copilului meu. Stai tu, profesor, pe margine, de vorbă cu celălalt profesor şi le arunci cîte o minge pe grupe de fete şi băieţi – jucaţi-vă volei şi fotbal, că noi vorbim. Nu orice copil e cîine, să fugă după os. Nu orice copil e turmă. Română: aici e mai complicat, nu că nu ar fi o profesoară bună, dar e un specimen ciudat, faţă de care nu prea ştii ce să simţi cînd nu simţi frică. Faptele ar fi că vine la jumătatea orei, uneori nu predă, dă tone de teste pe care nu le mai aduce nici anul următor şi alte tone de teme pe care, în condiţiile în care ieşi la ora 18,50 şi a doua zi intri la 11,00, trebuie să le faci, dintr-o culegere de 1 kg, indiferent ce materii mai ai în ziua respectivă. Chimie: intri tu, profesor, în clasă, şi le dai de lucru cinci minute, că ai de vorbit la telefon. Şi nu o oră faci asta, nici două, ci îţi faci un obicei, că merge. Etc. etc. Cursul vieţii fiicei mele a devenit vădit: dictare, memorare, turmă. În şapte ani de şcoală nu a întrebat-o nimeni, niciodată, indiferent la ce materie, ce crede ea despre absolut orice ar putea crede cineva ceva. Toate lucrurile pe care le-am scris şi multe altele au fost înţelese şi de ea – sau mai degrabă ea le-a înţeles înaintea mea, numai că nu ştia să le înşiruiască şi să le dea un nume, şi astfel s-a spulberat dilema mea obsedantă cu copilul care nu e premiant. Nu am un copil premiant pentru că mi-a dat Dumnezeu mult mai mult, mi-a dat un copil care simte, intuieşte, gîndeşte, suferă, trăieşte şi e mai sensibil decît ar fi cazul, de multe ori. Acum, ştiu că nu e vina mea, nici vina fratelui ei, nici a ei înseşi că nu e premiantă, nici măcar a sistemului în sine („sistemul“ e o noţiune, e abstract; oamenii din el nu sînt abstracţi). Marele premiu l-a luat neschingiuindu-şi sufletul orbeşte şi avînd acordul nostru pentru asta. Premiul final, cel de excelenţă, ar consta în a găsi puterea să accepte cu seninătate „cursul vieţii“, dar e încă mică pentru asta. Cine ştie ce „curs al vieţii“ o nimeri şi în liceu! Şi, ca final, poate vă întrebaţi cum e cu fratele, acum că m-am eliberat de complexe şi sînt gata să accept orice abordare a trecerii prin sistemul de învăţămînt: ei bine, nu ştiu încă dacă va fi premiant sau nu, pentru că e în clasa 0 şi nu primeşte calificative. Dar el ştie deja cîteva lucruri: că poţi lipsi fără să pierzi nimic, că îţi poţi face temele şi în clasă şi că la teste se poate copia. E un început.
Postat 14 Ianuarie 2014, 12:09 de remus
Faur
Ba e buna Faur, da note bune si daca luam note mici daca i-am dus un pachetel mi-a mai dat un 10. E cea mai tare profa din scoala. Si-a dat seama ca nu conteaza prea mult matematica si nu are rost sa pierdem orele cu ea. Noi ne vedem de ale noastre si ea de ale ei.
Postat 12 Ianuarie 2014, 17:10 de denisa
Faur
Copilul meu l-am mutat din scoala din cauza ca Faur nu preda materia. Toata ziua vorbeste la telefon si le da sa conspecteze lectiile.
Postat 08 Ianuarie 2014, 19:02 de dan
SPERANTA LA BANI
Serios!!!Primim cei 100lei inapoi cei care i-am dat pentru actiunea sistemului alternativ din perioada 23-27 oct.D-na Osvald pregateste banii,(dansa a fost cea care i-a strans si care i-a dat cei 700euro delegatiei franceze pentru deplasare)dar are o rugaminte ca atunci cand domnii inspectori care vor participa la CONSILIUL PRFESORAL de saptamana viitoare, vor ancheta sesizarea facuta la MINISTER sa fiti sinceri sa spuneti cui ati dat cei100lei,cine vi i-a cerut, cand si ce stiti ca s-a facut cu ei!Curaj!ZAMBITI;DRAGI COLEGI doar cand veti avea curajul sa ziceti ce aveti de zis in CONSILIUL PROFESORAL nu inafara scolii.CURAJ!ISJ-ul vrea ADEVARUL!!!NU VA FIE FRICA!TREBUIE SA AVEM SIMTUL CORECTITUDINII PANA LA CAPAT;DOAR EDUCAM ELEVI!
Postat 10 Noiembrie 2013, 21:59 de PROFESORUL SC.11
Evaluare Nationala
Asa-i de buna Faur ca nici nu indrazneste sa isi trimita elevii la Evaluarea nationala! Rusine! Du-te si preda la Sc Ajutatoare. Poate acolo vei reusi ceva, sau las-o pe Sime sefa de catedra, isi va da silinta mai mult ca tine, si copiii nostri vor merge si ei si ne vor reprezenta cu succes la concurs. HAI SIME! HU FAUR
Postat 21 Octombrie 2013, 21:41 de eutot
Speranta
C imi dai si mie te rog inregistrarea? te-am auzit vorbind cu your friend si mare nevoie am si eu! Sun-o si pune-i-o la telefon sau da-mi-o ca o sun eu. cand ii e lumea mai draga. Si ei si celorlalte, cele care i-au ramas fidele, 2-3 invatatoare. Profesoarele le-ai pirdut pe toate!
Postat 21 Octombrie 2013, 12:58 de hope
Ce vorbesti acolo?
Ce vorbesti acolo Sime Ana e o profesoara remarcabila, cu mult bun simt, doar ca neintelegandu-se cu conducerea primeste cele mai slabe clase. Dar, chiar si asa ea chiar are rezultate la olimpiade si concursuri. Si nu fuge in excursie ca sa scape de responsabilitati.
Postat 15 Octombrie 2013, 10:27 de baby
Asteptam excursia
Da, e o profa de 100 de puncte doamna Faur, si o remarcabila diriginta. Sime si Manasturan nu ii ajung nici la degetul mic. E minciuna ca nu preda lectiile, noi parintii si copii suntem multumiti. Asteptam cu drag excursia. Si sa va aduceti si familia sa aiba grija de copii. Si, apreciem faptul ca s-a gandit sa aduca si un medic in excursie. Nu se stie niciodata!
Postat 14 Octombrie 2013, 09:56 de parinte
ADE E CEA MAI BUNA
De cand a venit in scoala, doar lucruri bune a facut, a zugravit scoala frumos, a introdus cartelele de intrare in scoala, a rezolvat cu gardienii, copiii au inceput sa aiba rezultate mai bune, deoarece a promovat competitivitatea, eu zic ca rezultatele au crescut la concursurile si olimpiadele scolare. Si ce aveti cu Faur? Chiar are cele mai bune rezultate la matematica! Si preda cel mai bine copiilor, nu este copil care sa nu inteleaga la ea.
Postat 09 Octombrie 2013, 14:36 de EU-parinte
Rautatea
Ce inseamna rautate! Pai uite ce inseamna: sa nu suporti ca altul are mai mult decat ai tu; sa urasti ca altii sunt mai favorizati de soarta; sa urasti ca altii arata mai bine, ori ca au avut mai mult noroc; sa stii ce este bine si ce s-ar cuveni, sa ti se ceara ajutorul si sa fie in puterea ta sa-l dai, dar sa n-o faci; sa nedreptatesti pe altii, pentru ca nici tie nu ti-a facut nimeni bine si ai fost nevoit sa te descurci singur in viata; sa fii egoist si sa pastrezi pentru tine ceea ce ai putea imparti cu altii, fara ca nimeni sa nu fie prejudiciat; sa fii plin de dusmanie pentru tot ce misca in jurul tau, avand impresia ca altii iti consuma aerul si-ti irosesc spatiul vital; sa-ti urasti fratii pentru lucruri minore si sa intinzi dusmanii pe zeci de ani, uneori ducandu-le in mormant; sa nu fii in stare sa-I multumesti lui Dumnezeu pentru norocul de a te fi nascut si de a vedea ce minunanta e lumea si ce lucruri deosebite poti sa faci cu viata ta si cu a altora. Si iarasi o generalizare: sa stii, sa poti, sa ai cu ce sa faci un bine cuiva, dar sa alegi sa faci rau.
Postat 04 Octombrie 2013, 12:25 de doina
Indura, Adelina draga
Indura! La capatul suferintelor tale se afla cele mai mari comori ale tale. E un citat ce imi place foarte mult, din filmul Rocky Balboa: “Undeva de-a lungul timpului, te-ai schimbat si ai incetat sa mai fii tu. Ai lasat oamenii sa arate cu degetul spre tine si sa iti spuna ca nu esti bun. Si cand lucrurile au inceput sa mearga prost ai cautat ceva sau pe cineva pe care sa arunci vina pentru ca lucrurile merg prost. Lumea nu este tot timpul insorita si plin de curcubee. Lumea poate fi un loc dificil si plin de rautate. Si nu ma intereseaza cat de dur esti, te va lovi si te va tine la pamant vesnic, daca o lasi. Nici eu, nici tu, nimeni nu poate lovi asa puternic cum te loveste viata. Dar nu e vorba despre cat de tare poti sa lovesti ci despre cat de tare poti sa fii lovit si sa continui sa mergi inainte. Asa se castiga luptele. Acum, daca stii cat valorezi du-te in lume si cere ceea ce valorezi. Dar trebuie sa fii dispus sa fii lovit. Si nu ai voie sa arati cu degetul si sa spui ca nu esti ceea ce vrei sa fii din cauza altora. Lasii fac asta ir tu nu esti un las. Esti mai bun de atat.
Postat 04 Octombrie 2013, 09:34 de Bianca
Din cancelarie
Butiri cu Nica nu fac parte din clanul Adelinei? Vor ele sa para ca nu, dar stim cu toii cate ore are Butiri!
Postat 03 Octombrie 2013, 14:48 de din cancelarie
Parinti profesori care injura
Sunt profesori care vin bauti la scoala, care injura, care fac presiuni politice asupra elevilor si parintilor acestora, care isi manifesta, chiar deschis, interesul pentru cuvinte urate, sunt profesori care au copii in aceasta scoala si copiii lor injura de numa". Asa au invatat de la parintii si profesorii lor. Eu zic ca nu are ce cauta in scoala un profesor care injura si care nu isi educa asa doar proprii copii ci si pe cei pe care ar trebui sa ii invete carte.
Postat 03 Octombrie 2013, 14:46 de crina
AMR
AMR 59 zile! Sa vedem apoi, Niki si Ramona sau Sime si Lovadi? Sau Butiri cu Nica?
Postat 03 Octombrie 2013, 10:04 de CRINA
JOS DEMISIA
ADELINA AMR 60 Z
Postat 02 Octombrie 2013, 23:30 de CRINA
PORT
Adelina: superficialitate, bârfa, exprimare neglijenta cu care poate jigni, utilizarea cuvintelor pentru a dezinforma sau a induce în eroare
Postat 02 Octombrie 2013, 13:59 de AAAA
o parere
Imi pare rau pt d-na directoare, sa lucreze cu asa colectiv? Sigur nu poti sa impaci pe toata lumea, o directoare intotdeauna este \"lovita\" din toate partile. Cei care cred ca e usor sa fii director se inseala. Si copilul meu a invatat la aceasta scoala si nu am avut plangeri nici contra profesorilor nici a directoarei. Nu de olimpici avem nevoie ci de elevi care sa reuseasca la BAC. De cand a intrat Freine-ul in aceasta scoala cadrele nu sunt multumiti. Desigur, aceasta alternativa necesita mai multa pregatire la ore -eu asa am inteles- ceea ce nu le place majoritatea cadrelor din aceasta scoala. Sigur ca se plang. Cine devine dascal toata viata trebuie sa invete. Iar dinstinsilor parinti, care nu vor aceasta directoare, care a dat foarte multe scolii, sa va fie rusine. Nu sunteti multumiti niciodata cu nimic. daca pleaca d-na Adelina oricine ar veni dupa ea si si-ar da si sufletul pentru copii si voi tot nu ati fi multumiti. Considerati dascalii, directiunea si scoala vinovati pentru greselile voastre...si anume ca nu va ocupati de copiii vostri si vreti ca ceilalti sa faca totul in locul vostru. Nu e o scuza ca lucrati de dimineata pana seara. CURAJ Adelina, nu va lasati!!!
Postat 01 Octombrie 2013, 23:14 de Elena
adevarul sper sa nu supere!
Daca e buna NICAI hai sa o propunem ptr.functia de director.dar vorbeste prea mult si de multe ori pe langa subiect, asa-i doamna adelina? caci dumneavoastra va plangea-ti ca de cateva ori(mai des) v-a facut de ras in consiliul de administratie si in alte situatii!acum nu tre sa exageram cea mai buna nu e din scoala degeaba se scrie de nuta caci doamna nuta le de clasa multor cadre din scoala si din judet ceea ce despre nica nu putem sa zicem acelas lucru.De rezultate sa zicem ca are dar nu e cum se scrie cea mai buna din scoala.toate invatatoarele sunt bune(mai putin adelina)iar munca lor e continuata de profi buni mai putin CIOGU care doar se crede buna ca stie sa minta frumos si sa se suprevalueze dar in definitiv eu cred ca ea trage scoala in jos cu adelina impreuna(bune la papagal ))dar fara rezultate pozitive.aceste realitati se pot vedea pa fetele profilor in consiliile profesorale atunci cand se ridica GIOGU cu discursurile ei aberante.greseala am facut cand am acceptat sa o punem in C.A. deoarece ne-a fost frica de ADE si consider ca ea nu ne reprezinta nici ca si cadru si nici ca institutie,oricine numai ea nu.tre sa luam masuri noi nu sa-i lasam doar pe parinti!CURAJ!!!!!
Postat 01 Octombrie 2013, 22:24 de eu cu voi
Nica Carmen
Nica Carmen e singura invatatoare buna din scoala. Are cele mai bune rezultate dintre toate invatatoarele din scoala si chiar pregateste copiii pentru viata. Asa ca nu fiti invidiosi! Invatati si voi de la ea!
Postat 30 Septembrie 2013, 10:07 de deia
gabi osvald
DOMNUL REMUS CRED CA ATI UOTAT-O DIN SCHEMA PE DOAMNA INVATATOARE GABI OSVALD (S) PIONUL PRINCIPAL AL DOAMNEI ADELINA,MEMBRA IN ASOCIATIA DE ParintiI(Chiar daca nu este legal)
Postat 29 Septembrie 2013, 22:57 de remusica
Nica,Nuta,Faur=Adelina
Doamnele ar trebui sa plece cu Adelina la o alta scoala,ele nu se pot ridica la nivelul gen 11 sa va fie Rusine ca ați distrus generati destul de multe plecați undeva la tara va potrivite toate caracter gândire tupeu Rusine sa va fie cum mai puteți veni la scoala ,dacă stau sa mă gândesc si Ciogu e la fel obositoare ,fapte 000 rusinicaa obositelor
Postat 29 Septembrie 2013, 21:31 de Remus
Ramona, da
Sigur ca merita, e perfecta pentru aceasta functie: desteapta, frumoasa, descurcareata, incoruptibila.
Postat 29 Septembrie 2013, 12:14 de parinti
Mediocritate
Mediocrul are aceeaşi slujbă timp de zeci de ani doar pentru un salariul lunar, aceeaşi relaţie nesatisfăcătoare doar din teamă că nu e destul de bun pentru altcineva. # Însă când cel de lângă tine devine mai bun pe plan profesional sau uman, rămâi în urmă şi frustrarea creşte. Ai regrete şi intri în depresie. Eşti părăsit, alungat, abandonat şi consideri că soarta e nedreaptă.
Postat 29 Septembrie 2013, 11:01 de sorina
EXISTA SPERANTA
Faptul ca ti-ai dat seama de gravitatea problemei e un semnal pozitiv. E primul pas spre vindecare. Al doilea consta in recunoasterea problemei fata de colegi si inspectorat. Si eliminarea celor care ti-au cantat in struna: Nica C, Nuta A si Faur M.
Postat 29 Septembrie 2013, 10:08 de SORIN
situatie favorabila
Unul dintre lucrurile pe care le-am invatat de la sah a fost sa astept situatiile favorabile mie iar atunci cand apar sa le utilizez fara ezitare. Si pentru ca imi plac nespus aceste situatii favorabile am mai invatat ca in loc sa le astept pasiv este mai distractiv sa le construiesc, sa le provoc atat pe cat imi permite experienta mea de jucator.
Postat 28 Septembrie 2013, 21:49 de sorina
scoala11
felicitari penteu initiativa!domnule senator suntem de acord cu acest proiect partial dar de ce nimeni nu se intreaba oare elevii pana cand ajung sa invete in aceste cooperative scolare in ce scoli jalnice isi duc viata?de exemplu SCOALA GIMNAZIALA NR 11(care face parte din colegiul dumneavoastra) ,unde in campania electorala ne-ati invitata in sala de sport si unde ne-am dus cu placere sa va cunoastem crezand ca ne veti ajuta sa transformam aceasta cladire ingrozitoare cu garduri rupte,wc-uri urat mirositoare,coridoare neluminate,sali de clase ne zugravite de peste15 ani,porti de intrare inchise,sistem de paza platit de noi parintii,etc.nu vrem sa credem ca vi-am acordat votul degeaba!?cu siguranta ati auzit de situatia groaznica a scolii 11!nu putem sa credem ca nimeni nu ia masuri.stim ca stiti dar ca sa confirmam cele spuse va rugam sa cititi comentariile noastre de la articolele de mai jo NEGREAN INDEAMNA PROFESORII SI ELEVII LA PROFESOLIALISM sietc iar celalalt articol 38% DINTRE UNITATILE PRESCOLARE NU AU AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE.va rugam sa va auto sesizati si sa se implice cineva si in rezolvarea problemelor de la scoala.pe directoare nu ne putem baza!dorim schimbare!
Postat 28 Septembrie 2013, 15:30 de parinti si profesori
important pentru tine
Ti-ai pus vreodata intrebarea, care sunt cele mai importante trei lucruri din viata ta? Inainte de a raspunde pripit la intrebare, incearca sa intri in contact cu tine, cu sinele tau profund si sa SIMTI, nu sa gandesti (sa rationezi) ce este cu adevarat important pentru tine. Deseori in valtoarea preocuparilor legate de conditia umana ne impotmolim intr-o gramada de lucruri care sunt , la o analiza mai profunda, total neimportante.
Postat 28 Septembrie 2013, 13:51 de sorina
Agresivitate
Va recomand cu tarie sa intrati intr-o psihoterapie in care sa puteti gasi o altfel de modalitate de a va raporta la trecutul dv. Toate acestea au legatura cu manifestarile agresive dar legatura, nu o puteti face decat intr-un cadru terapeuti
Postat 27 Septembrie 2013, 21:21 de sorina
In sfarsit
In sfarsit! O veste buna , dar nu am timp de comentarii acum! Scuze voi lipsi pana dumininca seara din oras, dar voi reveni cu placere!
Postat 27 Septembrie 2013, 20:56 de hitler
PLEACA
Ma enervezi deja, de ce nu accepti ca nu esti dorita aici. Nici macar de noi, lingaii tai, ne-am cam saturat... Nu mai fa cercetari, nici nu va mai conta in curand, cine si ce a scris. Tu trebuie sa retii ideea: PLEACA! Pt binele scolii, al elevilor si al tau Calitati la tine? Sau despre cine vorbeste "Port"? Las-o pe Ramona si pe Niki in place. Ele merita sa fie directoare, tu nu
Postat 27 Septembrie 2013, 13:53 de reni
Ar fi bine daca ai vrea sa iti afli calitatile
Poti sa te ghidezi dupa ceea ce iti place tie, ce te simti confortabil facand si te vezi facand mult timp fara sa te blazezi, sau poti face un test de aptitudini, desi nu stiu daca un test iti poate spune mai bine decat ti-ai spune tu ce anume ai vrea sa faci, sau ce job ti-se potriveste. Indrazneste sa schimbi lumea incepand cu tine. Meriti mai mult decat ti se ofera, este ceva in lumea asta si pentru tine!
Postat 27 Septembrie 2013, 12:52 de port
oare?
Știi ce remarc eu la tine? Rețeta perfectă pentru o viață ”chinuită”. Ții în tine totul și, când nu mai poți suporta, răbufnești în plâns...Și ție frică, o frică cumplită că vei fi abandonată. Și iei și pastile...
Postat 27 Septembrie 2013, 10:17 de cap
Functie
Mie imi place dna Palyi Eva. E foarte buna si avem ce invata de la ea. De fapt imi plac mai multe persoane: Markovits, Galutz, Chis, Lovadi, Molnar, Balasz, Onita, Caba.
Postat 27 Septembrie 2013, 09:57 de artist
Delia-directoare
Eu cred ca dna Butiri ar fi cea mai potrivita pentru aceasta functie. E parerea mea ca si copil caruia doamna Delia Butiri i-a insuflat placerea pentru limba romana. Ar fi cea mai potrivita pentru aceasta mare responsabilitate.
Postat 27 Septembrie 2013, 07:37 de copil
IACOB
Daca tot trebuie o Iacob ca directoare preferam Adina, nu pe Adelina! E mai competenta, silitoare si capabila. Si are macar ce preda la ore, o meserie de viitor. Daca chiar trebuie, sa intre in PSD, si gata.
Postat 26 Septembrie 2013, 22:47 de al coleg
Iar matematica
Ce crezi tu Nicoleta? Tu deja te crezi mai buna ca altii! A trebuit sa imi duc copilul la un prof de la Gojdu, care s-a speriat de poeziile pe care le dictezi in caiete. Si de ce nu explici copiilor cand esti intrebata? Ti se pare normal sa strigi pe ei sa ii sperii? Stiu ca visezi sa fii tu sefa de catedra, dar stai linistita nu se va intampla asta . Esti ultima pe lista, doar daca dispar toti profii de pe Planeta ai sanse sa te remarci si tu!
Postat 26 Septembrie 2013, 21:12 de astrala
Ore suplimentare
Domnule insp stii ca Adelina a dat unor cadre didactice si cate 24 de ore. Care au fost criteriile.?De ce nu a primit Saitos, Halmagean sau Vidican? Nu stiu linge fundul suficient? Si cum de au ajuns invatatoarele mai sus ca profesoarele? Pentru ca o invatatoare esti si tu, nu esti capabila de mai mult! Nu avem nevoie de director de afara, de ce nu e buna Sime, pentru ca nu e membra de partid? Sau Saitos,Ceraceanu sau Balasz?
Postat 26 Septembrie 2013, 16:54 de albaneagra
GEN 11
Domnilor colegi va rog sa va vedeti de catedre fiecare, in curind functia director va fi ocupata de un domn din afara scolii ,nu mai propuneti voi candidati pt functia de director,,iar si pt doamnele profesor cu reclamati vom lua masuri...va rog sa da ti dovada de cadre scolare profesioniste,
Postat 26 Septembrie 2013, 11:55 de INSP
DUTE ADE
Adelino onoarea de care ne tot vorbesti pauza de pauza unde este! acum confirmi ce minciuni ne tot spui,lasal naibi de FRENET e o porcarie ,scuze de lucruri serioase vad ca nu te mai ocupi de foarte mult timp,,,vezi ca colegi nu te mai vor dute la inspectorat si ai terminat cu scandalul,daca mai continui iti va afecta la imagine iremediabil,,,gindestete ,,,te pupa colegii!
Postat 26 Septembrie 2013, 11:40 de prof sc11
Las-o pe Ramona si Niki
Da, Corina efectul de bumerang. Doar ca cea afectata e Ade, ce a semnat aia culege. De cand a venit in scoala se ocupa de toate prostiile numai de scoala nu. Si, da si la invatatori sunt mai cotati cei mai ineficienti dintre ei, gen Nuta, care a luat o gramada de bani si ea cu ajutorul lui Ade.
Postat 26 Septembrie 2013, 10:41 de paul
Pleaca cit mai repede din post
jos Adelina ,,sus Ramona si Negrean,,,,pentru dl vasile numai de bine pt ca graieste adevar pur,,,multumim
Postat 26 Septembrie 2013, 09:51 de parinti
RUSINE
DRAGA CITITOARE !COPII NU SINT MASINI SA I CONDUCA ADELINA DNA PROFESOR ,SCOALA TREBUIE SA PARTICIPE LA EDUCATIA COPIILOR IAR DUMNEAVOASTRA AR FI BINE SA VA CONCENTRATI LA ORELE ZILNICE SI SA NU MAI VENITI OBOSITA LA ORA..LA DL PRIMAR BOLOJAN SA O INTREBATI DNA ADELINA DE CITE ORI A FOST ,,,A AVUT VRE UN PROIECT 00000 ...ASA CA CEVA ORE DE ROMANA VA MAI TREBUIE
Postat 26 Septembrie 2013, 09:40 de vasile
educatie fizica-uniforme
Draga, Ade, unde propui tu sa se dezbrace copii cand au sport? Ii obligi sa vina in blugi, chiar daca au sport, dar nu le oferi conditii sa se schimbe. Stii ca sunt obligati sa raman cu tricourile transpirate, motiv pentru care racesc mereu? Crezi ca ai fi foarte deranjata vizual daca ar veni intr-un pantalon de trening sau iegar de culoare inchisa? Si de ce nu promovezi deloc sportul in scoala, de ce nu participa scoala la niciun concurs sportiv? Si cor, de ce e singura scoala care nu are un cor? Tu crezi ca acesti copii nu sunt in stare de nimic?
Postat 26 Septembrie 2013, 07:39 de anca-parinte
Iar matematica
Doamna Sime a fost oricum singura care anul trecut a avut reprezentanti la olimpiada judeteana de matematica. Faur, a uitat sa mearga si a pus-o de o excursie, iar Manasturan era prea tanara, dar ea promite ca poate mai mult.
Postat 26 Septembrie 2013, 07:34 de sorin
Manasturean
Ramane Manasturean neatinsa? Nici vorba, ea e profa \"muma padurii\" cum zic elevii. Efectiv te sperii de mutra ei. Credeti ca ea preda mai bine sau mai constiicios? Te credeai deasupra noastra, azi, deoarece numai tu nu ai fost atinsa. Ei bine, si la tine ar fi necesare niste inspectii, sa vedem te vei descurca mai bine ca colegele tale?
Postat 25 Septembrie 2013, 21:51 de adelinoi
lasati invatamantul pentru cine e profesor si pentru cine e elev
Ca sa nu mai faceti tura vura despre SC11 mai mergeti si la gradinita de langa piata 41 si mai vedeti si pe alti care tot din sc. gimnaziala 11 face parte are si functie si vorbeste ca la usa cortului cu parinti si elevi si se mai leaga si de alti dar uni nu vad acest fenomen! Daca uni lau declansat unii ii cinta in struna, Domnul Inspector daca tot veni vorba sa faca inspectii la aceasta scoala pe bune nu pe prostiile unora su altora Domnu Primar asi dori sa cred ca nu pleaca urechea la orice prostie descalecata de unul sau altul va spun aceasta deoarece pana acum am toata consideratia pentru domnul primar si pentru tot ce a facut pentru Oradea, iar din cea ce am citit pina acum nu am dedus nimic decat mincatorie pentru functie iar scoala ioc-ioc- ioc-ioc. vreau sa va aduc la cunostinta ca sunt alte scoli unde constructia a fost renovata dar tot ca o scoala de la tara arata domnule Vasile, asa au fost constructiile pe acea vreme. daca credeti ca sunteti in stare interveniti pe linga primarie consiliu judetean sau local (asta daca vor avea bani) sa o faca sa arate cel putin ca Scoala Don Orione, iar pentru celelalte persoane lasatii pe profesori sa-si faca meseria pe directori sa conduca pe elevi sa invete iar noi sa ne facem meseriile noastre pentru care suntem pregatiti. Va „pupa” cititorul
Postat 25 Septembrie 2013, 20:55 de un cititor
invatatoare deosebita
stima si respect pt.dna invatatoare a copilului meu,care e un adevarat dascal.I-am fost si eu elev si nu -mi pare rau.Munceste serie de serie cu un nr.de peste 30 copii.Premii la concursuri nenumarate....Cu toate acestea nu a primit gradatie de merit.Se ocupa de instruirea si educarea copiilor si nu de fabricarea hartiilor!Tineti-o tot asa dna.invatatoare.
Postat 25 Septembrie 2013, 20:38 de un parinte
Sime-Faur
Da, dna Ani nu era agreata de Adelina. Chiar de acea ar putea fi numita directoare. Faur era flebetea ei. Si asta doar pentru ca Marcela stie pierde mai bine timpul in loc sa predea. Anul asta unde vei merge cand va fi Lumina Math sau Olimpiada, Marcela draga? Vei prosti iarasi elevi sa mearga cu tine in excursie si sa plateasca excursia atat pentru tine cat si pentru toata familia ta? Tu asta faci mereu, iti bati joc de elevi, parinti, colegi
Postat 25 Septembrie 2013, 20:07 de toteu
mate
toata lumea ar trebui sa stie parerile doamnei director referitor la catedra de mate...adica in fata domului nicoara si a domnului torjoc profii de mate au fost mai putin apreciati, pe deasupra pe doamna Sime chiar dorea sa o mute la sc.ION BOGDAN ceea ce nu s-a realizat datorita faptului ca directoarele adjuncte impreuna cu cei doi inspectori nu au fost de acord din respect fata de munca doamnei prof. Sime,asa are cate unul sau mai multi prof.in fiecare comisie pe care ii iubeste mai putin.ASTA ESTE ADE!INCORECTA CU COLEGII
Postat 25 Septembrie 2013, 18:53 de el
sos sos dl NEGREAN
SOS,SOS SOS SOS DL INSPECTOR GEN NEGREAN CUM PUTETI TOLERA ASEMENEA GRESELI DIN PARTEA UNEI SUBLATERNE PE POSTUL DE DIRECTOR DE SCOALA DE 1000 DE COPIIADICA DNA ADELINA IACOB CUM O MAI PUTETI TINE PE FUNCTIA DE DIRECTOR ,TRBUIE ELIBERATA DIN FUNCTIE IMEDIAT EU NU CRED CA NU A AJUNS LA URECHILE DVOASTRA PROBLEMELE GRAVE DIN SC GEN 11,SPRIJINITI OAMENI INCOMPETENTI CHIAR IN SCOALA GEN 11 NU GASITI 1 OM NU CRED ACEST LUCRU ,,DL BOLOJAN STIE DE PROBLEMA SC GEN 11,,NU CRED ACEST LUCRU PT CA DINSUL IA MASURI IMEDIATE CONF LEGII,,,VA RUGAM LUATI ATITUDINE SI CERETI DEMISIA , DNA ADELINA IACOB VA CREA IN CONTINUARE NUMAI DESERVICII SCOLI ,,,,
Postat 25 Septembrie 2013, 18:01 de parintii
SCHIMBARE CIT MAI REPEDE
Cred ca dna dir Ramona si dna dir Negrean ar fi bine sa ocupe locul lui Adelinei Iacob cit mai urgent posibil pt ca sint deasupra lui Adelina cu mult,,asa ca doamnelor ar trebui sa fiti de partea parintilor de miine dimineata si sa demostrati ca treceti la fapte nu numai vorbe ca si la Adelina ...ginditiva bine la viitorul scoli..
Postat 25 Septembrie 2013, 17:42 de mama copil
colegialitate
Ai fi mai buna tu ca directoare, drag Ani. Si prin simplul fapt ca niciodata tu chiar nu ti-ai denigrat colegii. Dar, probabil ca nu esti facuta pt asa ceva. Nu oricine poate ce poate Ade. Si, da pregatiri cu copiii ati facut, dar voi profesorii de matematica si romana. Ea nu stiu sa fi facut ceva benevol si in intersul copiilor sau al scolii. Dar, toata stima pentru tine si ceilalti colegi de mate si romana. Chiar daca unii s-au lasat momiti cu niste ore in plus. Are copii multi acasa, stii tu cine! Nu as fi facut asta in locul ei! Macar daca lasa ceva si pt Alina!
Postat 25 Septembrie 2013, 15:59 de col
PT DEMISIE URGENTA
dna Corina imi rezerv dreptul de a avea o parere contra fata de cele mentionate mai jos de dv,dar aveti un pic de rabdare pentru ca adevarul va iesi in curind la suprafata si atunci va rog sa reveniti din nou cu scuzele de rigoare daca lucrurile vor sta diferit de cum sunt acum ,sa mi spuneti si mie dupa ce faceti o vizita in fiecare clasa ce parere aveti daca asa trebuie sa arate clasele ,bancile,scaunele,scarile ,sala de sport wc,ghiuvete,robinete,,,etc eu cred ca copilul dumneavoastra este mai important decit dna Adelina,sau de supararea dinsei ,dv ar trebui sa vedeti ce poate oferi scoala copiilor nu va coboriti standardul de la an la an ar trebui sa vi cresteti ,dna Adelina are o fisa a postului,pe care nu o respecta in totalitate dv stim ca sinteti o prietena buna a dinsei ce relatati ,noi tinem foarte mult la copii nostri si sint sigur ca si dv ,nu vb in locul prof si invatator,,in articolele de mai jos sint lucruri adevarate relatate de parinti prof--- parinti BALONUL se va sparge in curind adevarul va iesi la suprafata ,iar dna ADELINA trebuia sa ia lucrurile in serios chiar din a doua zi dupa numire ca DIRECTOR.o zi pl ade si cori
Postat 25 Septembrie 2013, 15:30 de Vasile
Indemn
Doamna director! Cea mai mare greseala este aceea de a ABANDONA, iar lucrul cel mai usor pentru unii care scriu neinformati si isi permit s-o faca in numele tuturor este acela de A SE INSELA. Fiinta cea mai periculoasa este MINCINOSUL. Se pare ca in scoala dumneavoastra sunt multi dintre acestia. Va indemn la LUPTA pentru ca infrant nu esti atunci cand sangerezi si nici cand ochii iti sunt in lacrimi. Cei care azi, asemeni parintelui VASILE si domnului PROFBUN blamati un om corect, onest si niste cadre didactice adevarate le adresez umila rugaminte sa nu uite de efectul de boomerang. Oferiti doar ceea ati dori sa primiti! Taceti, daca nu aveti nimic valoros a spune. Doamna director, o lege a succesului zice asa: ,,Sa induri tradarea prietenilor falsi sis a lasi in urma ta o lume mai buna”. Asa ati facut la Scoala 11. Ati ridicat imaginea si renumele scolii si mai ales ati dus-o spre o conditie sociala emancipate. Unii dintre aceia care scriu si care din pacate se numesc PROFESORI doresc prin mijloace necinstite, care nu le fac cinste, sa obtina ceea ce doar LOR li se pare de dorit, dar uite ca pier sufleteste. Fiti tare pentru multimea de parinti si elevi care nu suntem deloc putini, fiti tare pentru ca fiecare barfa are un scop, fie va invata sa radeti mai mult, fie va intareste. Arta de a invinge este aceea de a sti sa crezi cand altii te inseala. Stimate cadre didactice ale Scolii 11, nu va fie teama sa faceti un pas mare, sa infruntati parinti asemeni domnulii Vasile si profesori asemeni domnului Profbun, caci o prapastie nu poate fi trecuta cu pasi mici. Sunt dezamagita de ceea ce citesc si nu numai eu, ci alaturi de mine o multime de parinti si elevi ai acestei scoli. Oare care sunt interesele josnice ale unora si pentru cine fac lobby? Inchei prin a va spune ca cei doi copii ai mei invata la aceasta scoala de care sunt mandra. De aceea pot afirma cu tarie ca sunt printre oameni un om binecuvantat, ca am avut onoarea sa gasesc aceasta scoala cu profesori minunati si o doamna directoare deschisa la tot ceea ce este bun si nou pentru elevii scolii. Tot respectul si toata consideratia mea pentru adevartii profesori ai scolii, dar si pentru doamna director!
Postat 25 Septembrie 2013, 13:07 de Corina
DEMISIE URGENTA
din pacate si citeva doamne prof v or avea de suferit la imagine pt ca au complotat cu dna Adelina pina alataieri dar acum nu stiu cum sa se scoata cu fata curata ,,pacat ,dar dinsele dar nu au avut de ales la dictatura impusa de Adelina ,,,rusine ffffff mare Adelina cum tragi dupa tine si colegele ,,,,rusine ,ai crezut ca le dai 3---5 ore cu plata si gata le ai momit,,,,eu in locul tau nu as mai putea intra in scoala dar sa ma uit la ele in ochi,,,rusine munca lor depusa a fost degeba ai facut pipi pe ele ,,nu te intereseaza de loc de ele ,,demisia ti o vrem 95% din profesori si invatatoare hai da ti odata ca noi avem traba si nevoie de liniste,,,,DEMISIA DE ONOARE
Postat 25 Septembrie 2013, 12:50 de PROFESORI SC 11
Ratoila Adelinei
Stimata Doamna Director Adelina din cite em inteles aveti o problema in acest colectiv pe care il aveti, acesti membri ai colectivului dumneavoastra nu au inteles un lucru rezultatele elevului care invata in aceasta scoala nu depinde de FUNCTIA de DIRECTOR ci depinde doar de stimabilul PROFESOR care ar trebui sa isi vada de meseria de DASCAL . Daca ii incurcati chiar atat de tare cedati functia altcuiva: dnei Butiri , dnei Lucaciu, sau de ce nu chiar dnei Ceraceanu sau Balasz
Postat 25 Septembrie 2013, 12:03 de rebeca
stimata dna dir Adelina
cred ca ar trebui sa va dati demisia de onoare pt a nu strica imaginea ,functiei de director vb si parintii din scoala noastra de dv,trebuie sa fiti cu piciorele pe pamant,,imi pare rau de dv dar trebuie sa acceptati demisia,totusi trebuie sa tinem cont si de parinti,,,va doresc succes,
Postat 25 Septembrie 2013, 10:20 de DIRECTOR BREASLA
fara uniforme
Eu as fi vrut sa se faca scoala nu politica. Dar Adelina vrea politica nu scoala. Butiri sau Sime directoare. Si fara uniforme comuniste. Si fara funduri grase de pupat. Tot ai fundvl mare,Adelino. Si vom avea apoi si olimpici.
Postat 24 Septembrie 2013, 22:57 de prod
surprins
Stimata Doamna Director Adelina din cite em inteles! Aveti o problema in acest colectiv pe care il aveti, acesti membri ai colectivului dumneavoastra nu au inteles un lucru rezultatele elevului care invata in aceasta scoala nu depinde de FUNCTIA de DIRECTOR ci depinde doar de stimabilul PROFESOR care ar trbui sa isi vada de meseria de DASCAL nu sa il intereseze cum sa il dea jos pe director.Avind in vedere acest lucru ii rog pe domniile lor sa ii invete pe copii printre altele materiile care le au in portofoliu, respectul pe care ar trebui sa il acorde in societate si le garantez ca vor fii si in continuare olimpicii nu unul ci mai multii. totodata va recomand sa vedeti pe cine avetii pe linga dumneavoastra ca vorba accea ca "pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti". Cred ca vam spus cam totul, avand in vedere ca nimeni nu ajunge fara munca nicaieri. CU STIMA SI CONSIDERATIE! Un cititor stupefiat de ceea ce pot face uni dascali in loc sa predea la catedra!!!!!!!!!!!!!!!
Postat 24 Septembrie 2013, 15:26 de un cititor oarecare
Butiri- directoare
Eu zic ca cea mai potrivita ar fi Butiri, care nu e chiar asa prietena cu Adelina. Chiar e un cadru didactic model, si poate singura din scoala care are ceva rezultate cu copiii. Nu sunt de acord cu cei care zic ca nu isi face treaba. Dintre toti profesorii fetitei mele imi place cel mai mult! Si a avut copii la faza judeteana la olimpiada.
Postat 24 Septembrie 2013, 15:02 de parinte fetita
Demisia Adelinei
Te agiti degeaba, ai deja destui dusmani prin scoala. Doar demisia iti mai salveaza onoarea ! Da-o si pleaca din aceasta scoala, care era buna pana ai aparut tu. Eram un colectiv in regula candva aici, pana ne-ai impartit in lingaii tai si ceilalti. Si sa stii ca nici n-ai slabit, tot grasa esti.
Postat 24 Septembrie 2013, 12:45 de profbun
e scola buna 11
Nu-i adevarat Au fost rezultate la olimpiade si la matematica si la romana. Si daca n-au fost ce e vina directoarei? Poate ea sa predea in locul profesorilor pe care ia gasit in scoala cand a venit? Nu a facut ea nici o angajare! Eu zic sa afisam listele cu rezultatele scolii la concursurile scolare de anul trecut. Au fost rezultate si la olimpiade si la Cangurul, Lumina Math si Smart. Deci profesorii si directoarea sunt buni.
Postat 24 Septembrie 2013, 10:54 de mama copil
RUSINE LINGAILOR
Rusine lingailor Adelinei. Rusine ca in loc sa isi predea materia si sa preagteasca copii pt olimpiade si concursuri le pasa doar de proiecte si uniforme. Asa copiii ajung la ele acasa sa le invete pe bani grei. Ani de zile niciun rezultat la olimpiade , niciun copil mers pe judet la mate sau romana. Sau la celelalte concursuri, ca Smart, Lumina Math (aici nici nu inndrazneste Faur sa inscrie copii-nici ea nu le stie rezolva), Cangurul , evaluarile natioanle s.a.
Postat 24 Septembrie 2013, 07:57 de PARINTE
ciogu
da bine spuneti de dna ciogu este adevarat.
Postat 24 Septembrie 2013, 00:24 de mama copil
CIOGU
De doamna profesor CIOGU stie ADELINA CA VINE LA ORA LA 9 si 30 in loc de 9 si 10 parcurge 10 lectii pe an scolar in loc de 20 am avut copilul anul trecut la dinsa abia am schimbato de la clasa ar fi bine sa mai taca sa vb mai putin si fapte de povestile dinsei sintem satui pina in git ar fi bine sa se pensioneze pentru ca e obosita nu mai are chef ar fi buna purtatoare de cuvint la primarie in nici n trun caz la scoala ,pe ADELINA o doare undeva a avut reclamatia in scris la dinsa pe masa in birou nu a facut nimic in acesta problema o doare undeva ,,vorba ei da va multumim o sa stau de vorba cu D na CIOGU o sa iau masuri,,,dar nimic sa ti fie rusine Adelina in ce stare ai adus scoala ,,dute si tu sa te angajezi la banca daca nu te intereseaza scoala,lipsa totala interes pt scoala
Postat 24 Septembrie 2013, 00:17 de MAMA
JOS CU ADELINA
Pentru reclamatii; pt a fi demisa ADELINA,,,FACEBOOK-REMUS PRICOPIE ministrul educatiei- dinsul a mai demis 4 directoare cu reclamati primite pe FACEBOOK, in urmatoarele 3 saptamani dinsul va avea o platforma pt reclamatii,,,,,curaj curaj domnilor parinti acum e momentul adevarului,numele dumneavoastra ramane confidential daca trimiteti reclamatii la ministru
Postat 23 Septembrie 2013, 23:59 de parinte
demisie Icob Adelina
Lasati nu fiti asa rau dl parinte Doamna ADELINA va intelege si in urmatoarele zile isi va da DEMISIA o sa o respectam atunci ca pe o doamna, asteptam doamna director avem sampanie,
Postat 23 Septembrie 2013, 23:36 de parinte
TATIC
Foarte bine spuneti in aceias situatie sintem si noi ca dumneavoastra cu uniforma,meditatii private,colectare de bani tot timpul care se cheltuiesc aiurea si degeba copii nu simt nimic si nu raman din aceste fonduri cu absolut nimic ,probabil se bea cafea,benzina,protocol,Dna ADELINA nu stie ca profesorii de la clasa trebuie sa aiba contract cu copii pt ore private inregistrat la finante fara contract ESTE CORUPTIE,sper ca stie ca se pedepseste iar daca au contract cu copii profesorii intra la incopatibilitate ,deci nu are voie sa predea ore private la clasele care preda ASTA SPUNE DOMNUL MINISTRU AL EDUCATIEI DL PRICOPIE,faceti plingere la DNA--PROCURATURA--MINISTER la INSPECTORAT va pierdeti timpul ,SAU PE FACEBOOK LA DL PRICOPIE CARE E MINISTRUL EDUCATIE,dinsul a declarat pe REALITATEA TV c a toti parintii nemultumit sa i trimita reclamattiile pe FACEBOOK se iau in considerare exact cum s ar depune la cabinetul ministrului trebuie sa depuna citi mai multi parinti reclamatii PENTRU A FI SCHIMBATA Dna ADELINA ori cum avem un grup de parinti care vom merge la DNA SA DEPUNEM RECLAMATI,asa nu se mai poate ne am saturat ,GEN a devenit o scoala de * RUSINE RUSINE Dna ADELINA
Postat 23 Septembrie 2013, 23:24 de DEMISIE ADELINA
Jos cu Adelina
O intereseaza pe Adelina doar uniforma, sau culorile de fapt rosu-alb (PSD). Eu i-am cumparat baiatului inainte de a incepe scola 3 camasi albastre. Acum o rog pe Adelina sa cumpere fiecarui copil o bluza alba si una rosie ca sa corespunda nevoilor ei oculare. Si doamnele profesoare Ghib, Gurau , Faur, Butiri care tin la aceste culori pot contribui si ele. Bugetul meu, ca parinte este 0. Cand ma gandesc la meditatiile pe care trebuie sa le dau ca sa compensez lipsa de predare a acestor profesori pe care nu ii intereseaza decat sa iti facat tie pe plac! Stii ca Faur ne pune copii sa isi conspecteze lectiile la matematica? Ca apoi sa apeleze tot la ea pe bani grei ? Stii ca nu isi preda materia? Ai vazut ce dezastru este?
Postat 23 Septembrie 2013, 14:51 de parinte sc 11
sc 11
cred ca BIHOREANUL trebuie sa intre pe fir cit mai urgent,,,va multumim
Postat 22 Septembrie 2013, 12:39 de PARINTE
TE PUPA ADE
doamna Adelina de ce sa nu vb in numele parintilor,dumneavoastra nu tre sa vb de obraz subtire ca degeaba chiar daca ati slabit OBRAZUL TOT GROS VA ESTE!lasati ca noi parintii sa ne spunem parerile deocamdata aici apoi maine la presa si etc caci avem tot dreptul sa reclamam conditiile urate in care studiaza copiii nostri.de ce va intereseaza doar politica de care profitati acum ca membru psd cu functii in partid.va rog sa luati aminte de comenteriile de la articolul domnului negrean despre profesionalism si seriozitate si nu are importanta cine scrie aceste articole ci faptul ca au un sambure de adevar iar noi parintii speram sa ne auda cineva daca nu BIHOREANUL e deschis sa ne ajute facandu-ne publice problemele cu care ne confruntam in relatia cu scoala.la cate sedinte cu parintii ati participat?va este rusine sau frica de intreba rile pe ca doresc parintii sa vi le puna? de dulau si surla stie toata scoala chiar ne credeti prosti?aflati DOAMNA DIRECTOR ADELINA IACOB ca nu suntem si ca nu ne lasam intimidati vom merge cu sesizri peste tot si puteti sa banuiti pe orcine caci noi va spunem clar ca suntem parintii nemultumiti de conditiile scolii11 unde am invatat sinoi copiii
Postat 22 Septembrie 2013, 10:01 de PARINTE,PROF:ETC
sc 11
D na invatatoare Adelina Iacob pe zi ce trece va bateti joc de functia de director demostrati prostie ,invidie ,frica oare de ce este frica asa mare la dumneavoastra? banuim,,,,,,,,de ce,,,ar fi bine sa va ocupati cele 8 ore de munca doar cu problemele scolii,,renovari clase,igenizare WC,geamuri si altele si sa mai schimbati pe an macare 20 scaune la elevi ei nu au fotoliu de piele dar faptele dumneavoastra o sa confirme de ce calitate sinteti,sa va fie rusine cum va blamati colegii ,caracter,respect,cuvint,la dumneavoastra nu exista dar mult tupeu ,sa nu va mai pierdeti timpul de a sta in fata calculatoruui pt a va salva din situatia in care va gasiti ,,,mai cititi despre fondul scolii,clasei,,sau manuale alternative contra cost,,probabil va lipseste declaratia domnului ministru Pricopie SAU NICI NU STITI CINE VA ESTE MINISTRUL,PROBABIL CITITI DECLARATIILE DL SOVA? NU NE MAI PIERDEM TIMPUL CU O SIMPLA INVATATOARE CU CALIFICATIV SATISFACATOR,,o sa va dam masca falsa jos si atunci sa sa vedem toate mincinile,,,,,
Postat 21 Septembrie 2013, 17:25 de vasile
raspuns respectuos!
"obrazul subtire cu respect se tine" daca vreti sa intelegeti\\ iar ca raspuns la ce doriti sa stiti nu sunt nici presedinte nici secretar si cu atit mai mult director.\\Oare parintele vasile care sub un nume de scena"Vasile" se acopera de functia pe care oa are? o fi profesor educator sau probabil director\\ sunt un parinte care cindva a avut nevoie de aceasta scoala si am fost ajutat invatat etc.\\pentru a intelege mai bine, decit sa ne comportam uni cu alti aruncand cu noroi mai bine ne-am vedea de treburile noastre si eventual daca este necesar sa dati o mana de ajutor celor carora le este necesar chiar daca este un coleg si are nevoie de un ajutor profesional dece trebuie facut troaca de porci sau ca in orice institutie publica politicul este la el acasa si ordinele se executa. dar daca tot veni vorba cine este Surla, dar Dulau si va rog nu mai vorbiti in numele parintilor. Va multumesc anticipat!
Postat 20 Septembrie 2013, 17:19 de petrica
parinte
ce functie ocupati? Presedinte sau Secretar...........director
Postat 19 Septembrie 2013, 22:46 de vasile
minciuni de dascal cu greseli de ortografie intentionate
A scrie asa ceva sigur ai acces la date si informatii exacte fapt pentru care sunt sigur ca cineva foarte bine pus are putinta sa scrie deoarece stie nume cu exactitate stie fapte cu exactitate stie sume care se vehiculeaza cu exactitate dar uita sa scrie corect!\\Totodata face afirmatii care sunt pe linga ROI(are patru porti de acces) care nu lau facut nici profesori sau directori de uni singuri unde cel sau cea care a scris cele doua comentarii a fost prezent si a votat pentru.\\ Uita ca institutiile de invatamint sunt arondate primariilor si ca aceste primarii fac proiecte, licitatii si functie de bani iti dau si tie ca si scoala un pic;\\ Uita ca si noi am fost elevii si ca pe vremea accea se cereau fonduri de la parinti pentru a ajuta scoala care era \"Obligatorie si Gratuita\"\\Visavis de Asociatia Fantoma nu imi vine sa cred ca isi baga mina sub orice forma ar fi ea(mina) in bugetul acesteia deoarece aceasta are un statut si trebuie respectat.\\ Ne legam de scoala 11, ca se cer banii, banii, banii, dar gradinitele de ce cer,banii, tot din acelas motiv, ca statul nu are bani.\\ Se stie de la TV ce fonduri sau alocat in decursul anilor din 1990 pana azi 2013 pt super invatamintul de azi cu stima si respect
Postat 19 Septembrie 2013, 18:03 de tata de copil
scoala nr 11
SA STITI DOMNILOR PARINTI CA IMPARTASESC ACEIAS PARERE C A SI DUMNEAVOASTRA, ACEASTA SCOALA ESTE IDENTICA CU O SCOALA DE LA TARA DIN PACATE/////DOAMNA DIRECTOARE ARE O ALTA OCUPATIE SA COLECTEZE CITI MAI MULTI BANI (FONDUL SCOLI) CA SA POATA AVEA CITEVA SUTE DE MILIOANE LA DISPOZITIE SA I CHELTUIASCA PE ANUMITE LUCRURI CARE NU AU NIMIC IN COMUN CU ELEVI ,TOTI BANII TREC PRIN O ASOCIATIE DE PARINTI FANTOMA ,DOAMNA DIRECTOARE IMPUNE PRESEDINTELE SI SECRETARUL ASOCIATIEI ,DECI CHLTUIREA BANILOR TOT DOAMNA DIRECTOR HOTARESTE PE CE SE CHELTUIE BANII,,,EXEMPLU ,,DELEGATII/// FRENE// ESTIMARE CHELTUELI 22.000 RON CRED CA NU ESTE O PRIORITATE PENTRU SCOALA ATIT TIMP CIT IN SALILE DE CLASA ESTE IGRASIE SALI NEZUGRAVITE 10 ANI GEAMURI CARE CAD PE ELEVI SAU IGENIZAREA WC ,DOAMNA DIRECTOR TREBUIE DESTITUITA DE URGENTA SI CRED CA DOMNIII INSPECTORI SE VA AUTO SESIZA SI VA LUA MASURI DE URGENTA PENTRU NU ADUCE PREJUDICII DE IMAGINE INSPECTORATULUI SCOLAR,DACA SE VA CONTINUA CU DOAMNA DIRECTOR ACEASTA SCOALA VA AJUNGE CA SI CET 1 INSOLVENTA ,ESTE PACAT CA SACRIFICAM 950 COPII LE FACEM RAU PE ZI CE TRECE,DOAMNA DIRECTOR SA MEARGA UNDEVA LA O SCOALA SA PREDEA LA CATREDA ,,LASA NE DUTE DEMISIE
Postat 19 Septembrie 2013, 00:59 de parinte vasile
sc 11
ce sc ?ca si conducerea!!!doar bani cu clase neigienizatede 16ani!GARDURI CA LA NJMENI,CEA MAI URATA SC.DIN ORAS!!!DAR AVEM FIRMA DE PAZA PLATITA DE PARINTII ELEVILOR IN FIECARE LUNA,AVEM TOALETE CARE PUT UNDE DACA INTRI ITI VINE SA VOMITI,O CURTE DEPLORABILA CA SI CONDUCEREA CARE VISEAZA SI CERE NUMAI BANIIII,NOROC CU CADRELE CA MAI TIN SCOALA IN PICIOARE CU PROFESONIALISMUL DUMNEALOR.VB DE AUTORIZATII DE FUNCTIONARE OARE AU?DOMNULE INSPECTOR DE CE NIMENI NU SE SESIZEAZA CUM ARATA ACEASTA SCOALA CARE ARE 4 INTRARI DAR NU SE FOLOSESTE NUMAI UNA?DIMINEATA NE LOVIM TOTI ACOLO CA LA BALAMUC-ELEVI,CADRE,PARINTI,CACI PAZA STA LA TIGARA IN CURTE IAR PE LA DIRECTOARE NU INTRA NIMENI DOAR DULAU CACI ARE PILE LA EA!AVEM SI INTRARE CU CARTELA SPONZORIZATA DE UN AMIC AL DOAMNEI DIRECTOARE(acum am inteles ca fost)DOAR A APARUT DE ANUL TRECUT PRIMARIA CU DULAU CARE LATRA IN SEDINTE CA UN LUP EXACT CUM ZICE DIRECTOAREA.AVEM SI STRUCTURI DAR ARATA MULT MAI BINE DECAT SC 11 ACUM STA LINISTITA DIRECTOAREA CA A SCAPAT SI DE SURLA SI POATE SA FACA SI LA SC ION BOGDAN CE VREA.PENSIONARE LUNGA DOMNIUL SURLA SI BUCURATIVA CA ATI SCAPAT DE -TE PUPA ADE-AR FI BINE SA SCAPE SI SC DE EA DL INSPECTOR!PARINTI
Postat 18 Septembrie 2013, 04:01 de parinte
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6264 RON
  • 1 EUR = 4.9771 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON