Deşi nu este angajat al niciunei instituţii menite să promoveze turismul orădean şi bihorean, fotograful Ovi D. Pop, cunoscut orădenilor şi ca patron al agenţiei de publicitate Duran's, continuă să-i ajute pe turişti să se orienteze pe meleagurile noastre.
Miercuri, orădeanul a lansat cea de-a şasea ediţie a ghidului turistic al Bihorului, care cuprinde, bineînţeles, şi ghidul Oradiei. Sub forma unei broşuri consistente, plină cu imagini bine realizate şi cu informaţii utile, de la date istorice la obiective ce nu trebuie ratate, prezentate în engleză, maghiară şi română, ghidul a fost prezentat presei orădene pe holul Filarmonicii de Stat, unde fotografiile lui Ovi Pop sunt expuse periodic.
Începând din această săptămână, ghidul poate fi cumpărat, pentru preţul de 30 de lei, din turnul Primăriei Oradea, de la chioşcurile din centrul oraşului şi de la centrele de informare turistică din Oradea şi din judeţ. Editura Duran's a tipărit ghidul în 4.000 de exemplare. "Aş sugera autorităţilor locale să-l achiziţioneze", a spus Ovi D. Pop, arătând că ghidul este un bun obiect de protocol ori pentru promovarea turismului orădean şi bihorean.
Prezent la lansare, viceprimarul Ovidiu Mureşan a precizat că Primăria Oradea va cumpăra ghidul, ba chiar îl va folosi la primele târguri de turism la care oraşul va participa, în iarnă, în Viena şi Budapesta. Vicele s-a arătat încântat de toate produsele pe care fotograful le realizează. "Este important pentru noi ca Ovi să lucreze în continuare. Pentru partea turistică, am vrea să-l clonăm!", a spus Mureşan.
Ovi Pop a anunţat că, în perioada următoare, va mai prezenta publicului o monografie a Bihorului şi o carte despre Oradea.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.